مجله شیائومی

گوشی موبایل شیائومی Mi 11 با کیفیت بالا از طراحی زیبایی برخوردار است

از زمان اعلام رسمی Snapdragon 888 SoC، گزارشات زیادی در مورد گوشی موبایل شیائومی Mi 11 ارائه شده است. اول از همه، این شرکت رسما تأیید کرد که Mi 11 اولین گوشی موبایل هوشمندی است که از این پردازنده پرچمدار استفاده می کند. نشت فیلم محافظ بعدی نمایش منحنی این دستگاه را نشان می دهد. اکنون، ما اولین رندر با کیفیت بالا از گوشی موبایل شیائومی Mi 11 را دریافت کرده ایم.

شیائومی می 11

 

این گزارش از BenGeskin به وضوح نشان می دهد که رندر مبتنی بر مفهوم است. از نظر ارائه، گوشی موبایل شیائومی Mi 11 کاملاً براق است و باید از یک احساس عالی برخوردار باشد. با این وجود، توجه به این نکته مهم است که این طرح می تواند کمی متفاوت از معامله واقعی باشد. با این حال، با نشت تاکنون سازگار است.

 

شیائومی می 11

گزارش اخیر ازرiceuniverse ادعا می کند که این گوشی هوشمند در اواخر سال جاری منتشر خواهد شد. این کاملاً تعجب آور است با توجه به اینکه شیائومی معمولاً گوشی های پرچمدار دیجیتالی جدید خود را در ماه فوریه عرضه می کند. با این حال گزارش هایی مبنی بر ورود سری Mi 11 در ژانویه منتشر شده است. آنچه ما می دانیم این است که Mi 11 باید اولین بار از SD888 استفاده کند قبل از پایان ژانویه 2021 وارد شود.

گوشی موبایل شیائومی

 

گمانه زنی های گوشی موبایل شیائومی Mi 11

سری گوشی موبایل شیائومی Mi 11 حداقل دارای دو دستگاه خواهد بود. یک مدل معمولی و یک مدل Pro. طبق گزارشی که اخیراً منتشر شده ، Mi 11 Pro با نمایشگر 2K ارائه خواهد شد. نشت های بعدی نشان می دهد که این صفحه نمایش ممکن است در واقع 2K + باشد زیرا پیکسل افقی 3200 است. همچنین گزارش هایی مبنی بر اینکه این سری گوشی های هوشمند با سزعن بروز زسانی 120 هرتز استفاده می کنند، وجود دارد . علاوه بر این، اطلاعات مربوط به دوربین Mi 11 Pro در دسترس است.

گوشی موبایل شیائومی

 

Mi 11 با یک دوربین سه گانه 108MP و یک صفحه نمایش خمیده همراه خواهد بود. همچنین، گزارش ها نشان می دهد که دوربین عقب از تنظیمات دوربین سه گانه برخوردار است. علاوه بر این، از بزرگنمایی 30 برابر و همچنین یک تیرانداز فوق العاده گسترده که برای عکس های ماکرو نیز کار می کند پشتیبانی خواهد کرد.

 

با توجه به نشت اخیر، یکی از سری Mi 11 با فناوری binning 4 در 1 پیکسل همراه خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی با سرعت 50MP تصاویر را ضبط می کند. با این حال لنز تله 12MP را نشان می دهد. از هم اکنون، ما مطمئن نیستیم که این یک لنز 12MP مستقیم است یا یک لنز 4 در 1 48MP. اگرچه لنزهای 50MP معمول نیستند ، P40 هوآوی قبلاً از لنز اصلی 50 مگاپیکسلی (دیافراگم RYYB ، 23 میلی متر ، F1.9) استفاده می کرد. علاوه بر این، دوربین اصلی این گوشی هوشمند یک مدل فوق العاده زیره است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *