مجله شیائومی

شارژر 120 وات شیائومی 100 درصد شارژ کامل را در 23 دقیقه ارائه می دهد

شارژر شیائومی

همانطور که همه می دانیم، شیائومی چندین ماه پیش شارژر سریع 120 وات را ارائه داد. که بالاترین قدرت شارژ در حال حاضر در تولید انبوه در جهان است. سپس فناوری شارژر سریع بی سیم 80W و فناوری شارژ بی سیم معکوس قدرتمندتر را نشان داد.

 

 

فناوری شارژر سریع Mi Charger 120W 2 gen شیائومی در چین ارائه شده است: تمرکز بر روی ایمنی است

شارژر Mi Xiaomi 120W

 

 

خوب، امروز شیائومی Mi Charger 120W در نسل دوم خود به تازگی در فروشگاه رسمی شیائومی در چین به فروش رسیده است. قیمت این محصول 249 یوان، حدود 32 یورو با نرخ ارز است. و می توان از آن برای شارژ مجدد Mi 10 Extreme Commemorative Edition (که با نام Mi 10 Ultra نیز شناخته می شود). تا 41٪ در 5 دقیقه و 100٪ در 23 دقیقه استفاده کرد.(باتری داخلی 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد).

سپس نسل دوم 120W Mi Charger یا همان شارژر سریع Mi Charger 120W 2 gen شیائومی مجهز به ده مکانیزم محافظتی هوشمند یعنی حفاظت از اتصال کوتاه ، حفاظت در برابر جریان ، محافظت در برابر ولتاژ ، حفاظت از دما ، محافظت از اتصال کوتاه ، حفاظت در برابر ولتاژ ، حفاظت از الکترواستاتیک ، حفاظت از میدان الکترومغناطیسی ، حفاظت از صاعقه ، دسترسی به حفاظت از امپدانس ، حفاظت از رمزگذاری خط داده و سایر توابع که اطمینان حاصل می کند. محصول در هر زمان در محدوده جریان طبیعی کار می کند.

شارژر Mi Xiaomi 120W

 

 

شارژر سریع Mi Charger 120W 2 gen شیائومی دارای تراشه شناسایی هوشمند داخلی است. و با گوشی های هوشمند پیشرو ، لپ تاپ ها و سایر دستگاه های الکترونیکی موجود در بازار سازگار است. با کابل داده اصلی شیائومی، می تواند. با امنیت پشتیبانی بیشتر از طریق پورت USB Type-C، اکثر لپ تاپ ها را با اطمینان شارژ کند. از این رو یکی از بهترین شارژرها برای سهولت سفرهای تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

از نظر طراحی، نسخه دوم Mi Charger 120W یا همان شارژر سریع Mi Charger 120W 2 gen شیائومی از پوسته سفید نسوز ساخته شده از مواد PC استفاده می کند. طراحی کلی ساده است. دارای سطحی براق برای جلوه ای برتر از ظاهری.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *