مجله شیائومی

شیائومی در اولین فروش گوشی موبایل Mi 11 بیش از 500K دستگاه فروخت

گوشی موبایل شیائومی

شیائومی در ماه دسامبر گوشی هوشمند پرچمدار Mi 11 را معرفی کرد و برای اولین بار در تاریخ 1 ژانویه به فروش رسید. شیائومی نشان داد که اولین فروش درآمد حاصل از 1.5 میلیارد یوان تنها در 5 دقیقه است.

 

شیائومی می 11

 

گمانه زنی شده بود که شیائومی بیش از 350 هزار دستگاه از این دستگاه را فروخته است. اما این رقم غیررسمی با استفاده از متوسط ​​قیمت 4300 یوان بدست آمده است. خوب ، غول فناوری چینی اکنون رسماً اعلام کرده است. که بیش از 500000 دستگاه از این پرچمدار را به فروش رسانده است. به همین دلیل، شیائومی یک مهمانی جشن برگزار کرد. که در آن لی لی، Redmi GM لو وایبینگ و تعدادی از مدیران اجرایی مانند Zeng Xuezhong ، رئیس بخش گوشی همراه گروه Xiaomi شرکت کرده بودند.

فروش عظیم تایید محبوبیت این برند و دریافتی است که گوشی موبایل Mi 11 شیائومی قبلاً از آن بهره مند شده است. با وجود حذف شارژر، تعداد زیادی از طرفداران هنوز هم مایل به تهیه دستگاه هستند. اما بیشتر سفارشات مربوط به نسخه غیر سبز است که دارای یک آداپتور در داخل جعبه است. اولین فروش تنها 20،000 دستگاه از Mi 11 Green Edition به فروش رسید.

Mi 11 شیائومی با چندین پیشرفت نسبت به Mi 10 همراه است. از جمله صفحه نمایش ، عملکرد ، فناوری شارژ سریع و چندین جنبه دیگراست.

 

شیائومی می 11

 

 

مشخصات گوشی موبایل Mi 11 شیائومی

برای یادآوری ، گوشی موبایل Mi 11 شیائومی دارای یک نمایشگر خمیده 6.81 اینچی است. که در گوشه سمت چپ بالای صفحه و یک محافظ Corning Gorilla Victus دارای یک سوراخ است. صفحه نمایش نه تنها از Mi 10 5G بزرگتر است بلکه از وضوح بالاتری برخوردار است. زیرا دارای رزولوشن 2K) 3200×1440) است. همچنین دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 480 هرتز است.

این گوشی همراه باتری 4600 میلی آمپر ساعتی زیر کاپوت را پشتیبانی می کند. و از شارژ سریع 55 وایرتی برخلاف پشتیبانی از 30 وات در Mi 10 پشتیبانی می کند. این تراشه توسط چیپست اسنپدراگون 888 همراه با 8 گیگابایت یا 12 گیگابایت RAM LPDDR5 و حداکثر 256 گیگابایت UFS 3.1 تغذیه می شود. ذخیره سازی سرعت همچنین یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش وجود دارد. که به گفته شیائومی علاوه بر باز کردن قفل تلفن و تأیید پرداخت ، می تواند ضربان قلب شما را نیز اندازه گیری کند.

 

Xiaomi Mi 11 دارای مرور 15 است

 

بلندگوهای استریو تنظیم شده توسط Harman Kardon ، پشتیبانی از دو سیم کارت نانو ، NFC ، بلستر IR ، WiFi 6 پیشرفته و بلوتوث 5.2 با Qualcomm TrueWireless Stereo Plus از دیگر ویژگی های آن است. این برنامه MIUI 12 را بر اساس اندروید 11 خارج از جعبه اجرا می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *