مجله شیائومی

شیائومی دستگاه جدیدی به بازار عرضه می کند که توانایی مقابله با بی خوابی را دارد

خواب درمانی شیائومی

تحت نام تجاری Hipee، شیائومی دستگاهی را برای فروش در یوپین به بازار عرضه کرده است که قادر به مقابله با بی خوابی از طریق جریان های میکرو الکتریکی است که سیستم عصبی را تنظیم می کند.

پس از راه اندازی دستگاه هوشمند که می تواند به ما در بهبود وضعیت بدن کمک کند، این ابزار هوشمند جدید نوید می دهد که درمانی کامل برای تعداد زیادی از افرادی است که امروز از طیف گسترده ای از اختلالات خواب رنج می برند.

این ابزار جدید با اندازه 77.5 × 127.5 × 24.5 وزن و فقط 100 گرم وزن، از سیستم تحریک جریان میکرو استفاده می کند که قادر به تنظیم سیستم عصبی مرکزی واقع در ساقه مغز است. در عوض، به نوبه خود انتقال دهنده های عصبی مربوط به خواب در مغز ترشح می شوند.

 

 

شیائومی دستگاه جدیدی به بازار عرضه می کند که توانایی مبارزه با بی خوابی را دارد.  اخبار شیائومی

 

 

برای استفاده، دو گیره سیمی آن را به سادگی به لاله های گوش وصل کنید. پس از آن، ما فقط باید سیستم میکرو جریان شما را 1 یا 2 بار در روز و حداقل به مدت 30 دقیقه راه اندازی کنیم.

 

 

خواب درمانی شیائومی شیائومی دستگاه جدیدی به بازار عرضه می کند که توانایی مبارزه با بی خوابی را دارد.  اخبار شیائومی خواب درمانی شیائومی

 

 

به گفته سازنده، این دستگاه خواب درمانی با اثبات بهبود کیفیت خواب و مقابله با اختلالات مختلف توسط سازمان ملی پزشکی پزشکی چین تأیید شده است.

 

 

قیمت و در دسترس بودن دستگاه خواب درمانی شیائومی

قیمت این دستگاه خواب درمانی شیائومی جدید 499 یوان است که حدود 63.5 یورو تغییر می کند. در حال حاضر ، این فقط از ماه فوریه از طریق بستر سرمایه گذاری شیائومی به فروش می رسد، اگرچه به زودی ، ما می توانیم آن را برای فروش در AliExpress ببینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *