مجله شیائومی

شیائومی لامپ چشمگیر با قابلیت بلندگو و ضمن اینکه هوشمند است را بفروش رسانده

لامپ شیائومی

باز هم شیائومی با یک محصول جالب، اما مهمتر از همه، قابل توجه برای فروش در Youpin ما را شگفت زده کرد. این بار این یک لامپ با طراحی یکپارچه سازی با سیستم عامل است که علاوه بر داشتن یک بلندگو، در داخل آن نیز هوشمند است.

این لامپ جدید برای استفاده در محیط های آرامش و تمرکز طراحی شده است و کاملاً یکپارچه طراحی شده است. ابعاد این لامپ جدید شیائومی 180×241 میلی متر است و به هر اتاقی که در آن قرار گرفته است، لمس شخصی و گرم می کند.

برای روشنایی، این لامپ دارای یک لامپ LED با رنگ گرم است. (1،700-1،900K) که کاملاً قابل نوردهی مطلوبی است. این محصول یک چراغ ایده آل برای محیط مطالعه یا شب خوانی است.

 

این لامپ چشمگیر که شیائومی به فروش رسانده است دارای بلندگو و هوشمند است.  اخبار Xiaomi A

 

 

در داخل آن یک اسپیکر کوچک 8 وات نیز اضافه شده است. که می تواند موسیقی ملایم و مناسب هر محیط آرامش را به ما ارائه دهد. برای اتصال با گوشی موبایل هوشمند، از فناوری بلوتوث استفاده می کند و به شما امکان می دهد. مانند هر بلندگوی بی سیم دیگری از آن استفاده شود.

 

 

این لامپ چشمگیر که شیائومی به فروش رسانده است دارای بلندگو و هوشمند است.  اخبار Xiaomi A

 

 

این لامپ کنجکاو دارای WiFi و سازگار با Xiaomi Home یا Mi Home است. این یک لامپ هوشمند است که از راه دور از گوشی موبایل هوشمند خودمان قابل کنترل است. علاوه بر این، همچنین از دستورات صوتی از طریق دستیار شیائومی پشتیبانی می کند.

برای عملکرد آن لازم است که آن را به یک پریز برق متصل کنید. برای این منظور، آن یک پورت USB Type C دارد که در قسمت پایین آن قرار دارد. و از عناصر استفاده شده در تراس های بیرون محافظت می شود.

 

 

قیمت و در دسترس بودن لامپ جدید شیائومی

 

 

این لامپ چشمگیر که شیائومی به فروش رسانده است دارای بلندگو و هوشمند است.  اخبار Xiaomi A

 

 

قیمت این لامپ چشمگیر با سیستم عامل جدید فقط 249 یوان است که حدود 32 یورو تغییر می کند. در حال حاضر، فقط از اول مارس، تاریخی که احتمالاً آن را در AliExpress خواهیم دید، در پلت فرم سرمایه گذاری جمعی شیائومی (Youpin) فروخته می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *