مجله شیائومی

لامپ صفحه نمایش Midea باقیمت 199 یوان در یوپین شیائومی راه اندازی شد

لامپ شیائومی

امروز می خواهیم لامپ صفحه نمایش Midea Display را معرفی کنیم. حتی اگر مانیتورهای امروزی به اندازه سالها پیش برای چشم ما مضر نیستند. اما مشکل خستگی چشم بعد از یک جلسه طولانی رایانه همچنان وجود دارد. برای کاهش جزئی این مشکل، مارک Midea ارائه می شود که همانطور که قبلاً یاد گرفته ایم، بخشی از اکوسیستم یوپین شیائومی است. صفحه نمایش محافظ چشم جدید Midea در سیستم عامل شیائومی راه اندازی شد. بیایید برویم بیشتر بدانیم!

 

لامپ شیائومی محافظ چشم ما در مقابل رایانه

 

صفحه نمایش محافظ چشم Midea

 

چراغ محافظ چشم Midea چیزی بیش از یک لامپ تعلیق نیست که برای محافظت از چشم ما کار می کند. و در مرحله اولیه تنها 159 یوان (20 یورو) هزینه دارد ، قیمتی که با 199 یورو با 25 یورو در صرافی افزایش می یابد. نرخ ، یک پیشنهاد به پایان رسیده است.

با رفتن به مشخصات، لامپ مانیتور آویز مدیا 46 سانتی متر است و از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. که در برابر درجه حرارت بالا مقاوم است و برای اتلاف گرما مناسب است. می توان آن را مستقیماً روی مانیتورهای تخت و منحنی استفاده کرد. و می توان آن را روی نمایشگرهایی با ضخامت حداکثر 6،5 سانتی متر نصب کرد.

 

لامپ شیائومی

 

چراغ شیائومی برای اتصال آن به مانیتور از پایه ای به شکل مثلث استفاده می کند. بنابراین نیازی به اجزای اضافی نیست. قدرت لامپ 4،5 وات است و از رابط USB Type-C پشتیبانی می کند. تا به راحتی تغذیه شود. سپس یک کلید لمسی با روشن / خاموش و همچنین قابلیت تنظیم شدت با دقت داریم.

لامپ شیائومی یا صفحه نمایش محافظ چشم Midea از طراحی منبع نور نامتقارن استفاده می کند. کاربران می توانند زاویه لامپ را با توجه به نیاز خود (حدود 35 درجه) تنظیم کنند تا بدون رو به روشن شدن مانیتور، سطح دسک تاپ را به صورت جهت دار روشن کند. به طوری که هیچ بازتابی در صفحه وجود نداشته باشد، که به نوبه خود باعث اختلال در بینایی شما می شود. علاوه بر این، شاخص رندر رنگ لامپ به Ra95 می رسد. به این معنی که نوری ایجاد می کند که به رنگ واقعی اشیا احترام می گذارد.

 

لامپ شیائومی

 

سرانجام، لامپ شیائومی باصفحه نمایش Midea Display دارای 3 درجه حرارت رنگ (3000K ، 3900K و 5000K) است. تا بتوانیم بهترین نوع را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *