مجله شیائومی

شیائومی هزارمین دستگاه Mi Home خود را از 6 دسامبر در چین افتتاح می کند

شیائومی

صفحه رسمی We Home Mi Home شیائومی تیزر تبلیغاتی را منتشر کرده است که نشان می دهد این مارک در 6 دسامبر 1000مین فروشگاه Mi Home خود را در چین افتتاح خواهد کرد. این فروشگاه هزارمین فروشگاه این برند در چین خواهد بود و در شهر وینتیان شهر چنگدو واقع شده است. شیائومی در روز عرضه تا 10٪ در برخی از محصولات و همچنین سوغاتی تخفیف خواهد داشت.

 

شیائومی

 

 

شیائومی

شیائومی فروشگاه های نمادین Mi Home خود را در 25 شهر چین شامل هایکو ، گوانگژو ، سوژو و جیازوئو افتتاح کرده است. که از این میان 13 فروشگاه در چونگ کینگ و 15 مورد در شانشی است. در حال حاضر ، شش خانه Mi در Chengdu وجود دارد. تا پایان سال 2019 ، تعداد خانه های Mi در سرزمین اصلی چین از 630 نفر گذشته است.

Mi Home فروشگاه رسمی تجربه خرده فروشی است که به طور مستقیم توسط شیائومی اداره می شود. و می تواند خدماتی مانند فروش محصول ، برداشتن خودکار و حکاکی لیزری را به کاربران ارائه دهد. علاوه بر این ، این شرکت می تواند خدمات انسانی از جمله سیاست بازگشت بدون استرس را در مدت 7 روز بدون هیچ دلیلی (فروشگاه های خرده فروشی اصلی شیائومی) ، تعمیر بند (محصولات شیائومی به فروشگاه تحویل داده می شود) به مشتریان ارائه دهد. مرکز خدمات پس از فروش. پس از تعمیر ، آن را به مکان تعیین شده بفرستید) ، سفارشات نوکر (برای تعمیرات بزرگ ، می توانید یک کارمند در فروشگاه پیدا کنید. تا سفارش شما را بگیرد و مهندس برای بازدید از شما قرار ملاقات می گذارد) و سایر خدمات .

ماه گذشته در کنفرانس سری گوشی موبایل Redmi Note 9 ، لو وایبینگ ، نایب رئیس گروه شیائومی ، رئیس جمهور چین و مدیر کل برند Redmi گفت. که در سال آینده ، هر شهرستان دارای خانه شیائومی خواهد بود و هر طرفدار Mi home در اطراف خانه خود.

 

شیائومی

 

Mi Homes فعلی عمدتا در شهرهای درجه اول، دوم و سوم مستقر شده است. برای شهرستانها ، شهرها یا مناطق دور افتاده ، تعداد خانه های Mi بسیار کم است. پیش از این ، لو وایبینگ اظهار داشت که پوشش Mi Homes در سطح شهرستان کمتر از 30 درصد است. در آینده، این شرکت قصد دارد سرعت خود را به بازار سطح شهرستان تسریع کند. طی یک سال، Mi Home هر شهرستان کشور را تحت پوشش قرار خواهد داد.

خانه های بیشتر شیائومی به این معنی است که مصرف کنندگان خدمات بهتر و راحت تر خرید یا خدمات پس از فروش شیائومی را تجربه خواهند کرد. متأسفانه ، در خارج از چین تعداد زیادی فروشگاه شیائومی هوم وجود ندارد.که در حال حاضر بیش از 1000 مرکز خدمات در 600 شهر هند دارد. اما فروشگاه های با تجربه هنوز کم هستند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *