مجله شیائومی

شیائومی کولر گازی را راه اندازی می کند که قول می دهد قبض برق ما را کاهش دهد

کولر گازی شیائومی

شیائومی محصولات تهویه مطبوع را در مدل های متنوعی تولید کرده است. امروز این شرکت پس از عرضه آخرین مدل کولر گازی دیواری خود، ظاهری با شکل عمودی جدید را ارائه داده است که نوید صرفه جویی در انرژی زیادی را می دهد.

این کولر گازی جدید دارای ابعادی 1737×415 میلی متر است، ابعاد کاملاً قابل توجهی که واحد تغلیظ (واحدی که در خارج از خانه نصب شده است) 700x920x410 میلی متر به آن اضافه می شود.

این مدل از کولر گازی یک تهویه مطبوع از نوع اینورتر است. بنابراین می تواند سرما و گرما را تأمین کند. استفاده از آن برای یک اتاق در حدود 30-40 متر مربع مناسب است. و آن را به یک تهویه مطبوع ایده آل برای اتاق های بزرگ تبدیل می کند.

 

 

شیائومی تهویه مطبوع جدیدی را راه اندازی می کند که قول می دهد قبض برق ما را کاهش دهد.  اخبار Xiaomi A

 

 

از ویژگی های کولر گازی شیائومی می توان به میزان جریان هوا 1100 متر مکعب در ساعت و یک کمپرسور 3HP اشاره کرد. علاوه بر این، این مدل جدید صفحه کوچکی را اضافه می کند. که از آن می توانید وضعیت و درجه حرارت فعلی را مشاهده کنید.

 

 

شیائومی تهویه مطبوع جدیدی را راه اندازی می کند که قول می دهد قبض برق ما را کاهش دهد.  اخبار Xiaomi A

 

 

ما با محصولی هوشمند روبرو هستیم. که علاوه بر اینکه می توان با کنترل از راه دور آن را کنترل کرد. می توان کولر گازی شیائومی را از راه دور یا به صورت خودکار در ترکیب با سایر محصولات هوشمند شیائومی مدیریت کرد.

 

قیمت و در دسترس بودن کولر گازی شیائومی

قیمت کولر گازی عمودی شیائومی 5،299 یوان است که حدود 672 یورو تغییر می کند. در حال حاضر این محصول فقط در چین به فروش می رسد. به دلیل ابعاد و وزن آن تقریباً بعید است که شاهد آن در AliExpress باشیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *