مجله شیائومی

ظرافت و شارژدهی عالی گرمکن دستی شیائومی PMA KCOTSON جدید

گرمکن دستی شیائومی

زمستان امسال که آب و هوا در بسیاری از مناطق ایتالیا بسیار دیوانه وار سرد شده است. با دمای انجماد که به نظر می رسد حتی یک لیوان شراب نیز نمی تواند آن را شکست. مطمئناً برخی از شما در زمره افرادی هستید که در زمستان پا و دست سرد می شوند. برای پا فقط جوراب های خوب را توصیه می کنم. اما محصول جدید شیائومی یک گرمکن دستی است. که با طراحی جمع و جور و نگهداری شارژ بالا که می توانید Xiaomila را در گجت جدیدی که شیائومی مخصوص خود دارد در نظر بگیرید.

گرمکن دستی شیائومی با مارک PMA KCOTSON وارد بازار می شود که به دلیل جمع و جور بودن و ظرافت خطوط منحنی مورد استفاده ، شبیه یک سنگ مبلمان کوچک است. به طور جزئی ، ابعاد محصول برابر با 110x73x15 میلی متر است. فقط 130 گرم و نگه داشتن آن در دست شما واقعاً یک لذت است.

 

PMA KCOTSON

 

پوسته خارجی از آلیاژ آلومینیوم برای هدایت بهتر ساخته شده که به گرم کن دستی PMA KCOTSON اجازه می دهد تا به دمای 55 درجه برسد. البته استفاده از این موارد می تواند فراتر از حد معمول باشد گرم کننده های دست، شاید وسیله را روی معده بگذارید تا هر گونه ناراحتی روده یا در طول چرخه قاعدگی را برطرف کند.

 

 ظرافت و شارژدهی عالی گرمکن دستی شیائومی PMA KCOTSON جدید

از یک صفحه گرافن استفاده می شود که با استفاده از انرژی باتری گرم می شود. یک واحد 5000 میلی آمپری که قادر به استفاده مداوم است، با یک بار شارژ، تا 8 ساعت. همچنین از یک تنظیم کننده شدت دما و محافظت های مختلف برای جلوگیری از مشکلات الکتریکی استفاده کنید. برای شارژ مجدد یک کابل USB Type-C مورد نیاز است.

 

PMA KCOTSON

 

همچنین می توانیم گرم کن دستی را به پریز برق یا پاوربانک یا پریز PC متصل کنیم. و به استفاده از آن ادامه دهیم. گرمکن دستی شیائومی PMA KCOTSON با قیمت 99 یوان فروخته می شود. که با نرخ ارز فعلی حدود 12.5 یورو مطابقت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *