مجله شیائومی

مخلوط کن هوشمند Mijia شیائومی با قابلیت WiFi و سایر موارد اضافی

مخلوط کن شیائومی

ما به خوبی می دانیم که شیائومی فراتر از ارائه گوشی های هوشمند است. دستگاههایی که طی سالهای گذشته تا کنون به ما پیشنهاد داده است، سهم تعیین کننده ای در فروش شرکت و در نتیجه رشد تکنولوژی شرکت دارند. اما اگر دیروز روز عرضه Mi 11 بود، محصول دیگری نیز در صحنه فناوری ظاهر شد. یعنی مخلوط کن هوشمند Mijia شیائومی، نامی آشنا برای شناسایی اولین مخلوط کن Mijia که به خاطر هوشمندی و روح عالی خود برجسته است.

 

مخلوط کن شیائومی

 

مخلوط کن شیائومی دارای ابعاد 436x222x138 میلی متر است و یک ظرف 1.6 لیتری ارائه می دهد. تاکنون هیچ چیز عجیبی وجود ندارد، اما آنچه آن را از محصولات مرجع متفاوت می کند؛ وجود اتصال WiFi و همچنین یک موتور قدرتمند 1000 وات است. که یک تیغه فولاد ضد زنگ ساخته شده از 8 تیغه را در 3 سطح مختلف تنظیم می کند. موتور ترکیبی از 9 سطح مختلف سرعت و همچنین یک حالت دستی را امکان پذیر می کند.

 

شیائومی میکسر Mijia را ارائه می دهد: به لطف WiFi و سایر موارد اضافی ، هوشمند است

مخلوط کن هوشمند Mijia شیائومی حالت نگهداری مواد غذایی و سیستم تولید گرما را ارائه می دهد. که با استفاده از آن می توانیم غذاها و نوشیدنی های گرم تهیه کنیم. و آنها را به مدت 12 ساعت متوالی در دمای آنها نگه داریم. اما در اینجا قسمت هوشمندی وجود دارد که به هیچ وجه مخفی نمی شود. زیرا ما همچنین یک صفحه نمایش کوچک OLED پیدا می کنیم که وضعیت عملکرد محصول را نشان می دهد. که همچنین سطح سرعت را نشان می دهد. و اخطارهایی را درباره تعمیر و نگهداری محصول دریافت می کند.

 

 

همانطور که در بالا ذکر شد، میکسر یا مخلوط کن هوشمند Mijia شیائومی دارای اتصال WiFi است. که به ما امکان کنترل از راه دور محصول ، ترکیب آن با عملکرد سایر محصولات معروف و تنظیم تایمر را می دهد. دستگاه مخلوط کن هوشمند Mijia شیائومی با قیمت 399 یوان یا حدود 50 یورو با نرخ ارز فعلی در بازار عرضه می شود. اما در حال حاضر فقط برای چین است. اگرچه به زودی در فروشگاه هایی که در بازار واردات ما هستند نیز در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *