مجله شیائومی

پد موس دو ماده ای بزرگ شیائومی در چین راه اندازی شد

پد موس شیائومی
پیش از این، شیائومی پد های موس را با ویژگی هایی مانند پشتیبانی از شارژ بی سیم معرفی کرد. امروز، یک پد موس جدید با دو ماده در Xiaomi Mall در چین راه اندازی کرد که ارگونومی بهتری و مساحت دو برابر پد ماوس معمولی با قیمت مناسب ارائه می دهد.

مشخصات پد موس شیائومی

این پد موس دو ماده فوق العاده بزرگ، با وجود داشتن دو نوع PU و چوب پنبه، 2 میلی متر ضخامت دارد. لازم به ذکر است که پلی اورتان PU و چوب پنبه از مواد شناور و نفوذ ناپذیر هستند.

به طور سنتی چوب پنبه از پوست بلوط (Quercus suber) استخراج می شود و به نظر می رسد در اینجا نیز چنین است. شیائومی ادعا می کند که مواد چوب پنبه از پوست بلوط طبیعی اروپا ساخته شده. و زیر پد لغزنده نیست و قطعاً دوام بیشتری خواهد داشت.

 

 

 

مواد PU استفاده شده بر روی آن به طور معمول یک چرم مصنوعی و یک ماده ترکیبی است. به دلیل بافت چرم ، نرم است و مچ دست که روی آن قرار می گیرد. به راحتی می تواند بلغزد. به گفته این شرکت ، این محصول با شرایط مختلف دما و رطوبت سازگار است. و در برابر سایش ، خاک ، آب ، لکه ها و رطوبت مقاوم است.

طبق گفته شیائومی، می توانید آب ریخته شده روی پد موس را با پارچه پاک کرده و دوباره تنظیم کنید. جدا از این ، شیائومی با تصفیه مواد و یکپارچه سازی آنها مانند صندلی های اتومبیل ، ظاهر و دوام خود را بهبود بخشیده است.

 

 

 

اندازه این پد بزرگ موس شیائومی 800x400x2 میلی متر است. به این معنی که کاربر یک موس پد بزرگ به طول 80 سانتی متر دریافت می کند. که اساساً باید به عنوان یک تشک دسک تاپ با کیفیت بالا عمل کند. این محصول در دو رنگ مشکی و خاکستری موجود است. این پد موس شیائومی قابلیت جمع شدن و انعطاف پذیری را دارد. و به همراه کیسه ای برای حمل آسان به شما کمک می کند.

شیائومی چندین کاربرد مختلف برای این محصول در وب سایت رسمی خود ذکر کرده است. بر این اساس، می توانید هنگام مطالعه از آن به عنوان پایه کتاب یاصفحه کلید ، ماوس و … استفاده کنید. در حال حاضر پد موس شیائومی با قیمت 49 یوان (8 دلار) در Xiaomi Mall برای پیش خرید در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *