مجله شیائومی

بررسی پاوربانک شیائومی مدل 10000mAh

پاوربانک شیائومی

شیائومی به تازگی به طور رسمی پاوربانک شیائومی مدل 10000mAh را به بازار عرضه کرده است. اجازه دهید برخی از جزئیات مربوط به مشخصات و ویژگی های دستگاه را مرور کنیم. نسخه جدید این پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع بی سیم تا 10 وات پشتیبانی می کند.

نسخه شارژ بی سیم شیائومی به رنگ سفید ارائه می شود و در جلو دارای آرم نمادین شیائومی و در پشت نشانگر شارژ سریع بی سیم است.

 

شارژر شارژر بی سیم پاور بانک Xiaomi 10000mAh ، جعبه گشایی تصویر 1

 

ویژگی های پاوربانک شیائومی مدل 10000mAh

پاوربانک شیائومی مدل 10000mAh از حداکثر 10W خروجی بی سیم و حداکثر 18W شارژ سریع دو طرفه پشتیبانی می کند. این یک ویژگی است که باعث خوشحالی بسیاری از کاربران خواهد شد. در عین حال، دستگاه با استاندارد بی سیم Qi سازگار است و می تواند همزمان با شارژ بی سیم دستگاه های تلفن همراه و سایر دستگاه های فرعی شارژ شود.

 

پاور بانک شیائومی

 

از نظر رابط، ورودی پاوربانک شیائومی مدل 10000mAh دارای یک رابط USB-C است. در حالی که خروجی یک رابط USB را تصویب می کند. این پایان کار نیست، چهار شاخص به کاربران کمک می کند تا همزمان برق را تأیید کنند.

همچنین دارای یک کیف پلاستیکی و رنگ آن سفید است.همچنین وزن آن حدود 75 گرم کاهش است. ضخامت کلی 1.8 میلی متر می باشد.

 

پاوربانک شیائومی

شارژر Xiaomi Wireless Power Bank Youth Edition 10000mAh ، جعبه گشایی تصویر 4

 

فکر می کنم بسیاری از شما علاقه مند به دریافت پاوربانک شیائومی مدل 10000mAh هستید و دوست دارید از قیمت آن اطلاع داشته باشید. قیمت این پاوربانک 129 یوان است. این محصول به طور رسمی به بازار عرضه شده و برای خرید در دسترس است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *