مجله شیائومی

بررسی کیبورد و ماوس بی سیم شیائومی

کیبورد و ماوس شیائومی

شیائومی سازنده مشهور تلفن های هوشمند است و به عنوان یکی از تولید کنندگان پیشرو در جهان در زمینه تولید محصولات دیگر مانند جاروبرقی ربات، رطوبت ساز و سایر کالاهای الکترونیکی مصرفی شناخته می شود. این غول الکترونیکی چین اخیراً در جریان یک رویداد پرتاب که در چین برگزار شد ، از کیبورد و ماوس بی سیم شیائومی رونمایی کرد.

با توجه به اینکه مجموعه کیبورد و ماوس به طور خاص برای انجام کارهای بهره وری دفتر کار طراحی شده است، تعجب آور نیست که کیت مجبور نیست ظاهر ظاهری چشم نوازی داشته باشد. طراحی عملی مجموعه صفحه کلید و ماوس شیائومی تکمیل کننده ویژگی های آن است که نشان دهنده قیمت مقرون به صرفه آن است.

 

مشخصات کیبورد و ماوس بی سیم شیائومی

کیبورد و ماوس بی سیم شیائومی از فناوری plug-and-play استفاده می کند. و CNY 99 (حدود 14 دلار) شما را در چین باز می گرداند. تا آنجا که به طراحی مربوط می شود، کیبورد و ماوس بی سیم شیائومی رنگ مشکی دارند. می توانید با اتصال مستقیم صفحه کلید به لپ تاپ یا رایانه رومیزی، حتی بدون نیاز به نصب درایور، از کیبورد استفاده کنید.

 

کیبورد شیائومی

 

کیبورد شیائومی دارای یک طرح 104 کلید است. که شامل یک Numpad اختصاصی است که در سمت راست قرار گرفته است. مجموعه ای از کلیدهای عملکرد در بالا قرار دارند. و می توانند برای دسترسی به ویژگی هایی مانند ضبط صفحه، کنترل رسانه و … استفاده شوند.

علاوه بر این، کیبورد بی سیم از یک پلت فرم مایل برخوردار است. و برای اطمینان از راحت بودن استفاده از آن، یک بالابر 6 درجه ارائه می شود. کیبوردها منحنی متوسطی دارند و دارای نویسه های قابل مشاهده هستند که با استفاده از لیزر حک شده اند. به طور خلاصه، شخصیت ها به این زودی ها محو نمی شوند.

یکی از کاربردی ترین ویژگی های کیبورد حالت خواب هوشمند است. که در صورت بیکار بودن کیبورد فعال می شود. پس از فعال شدن، حالت خواب هوشمند پس از هشدار به کاربر با سه بار چشمک زدن، به طور خودکار برق را خاموش می کند.

ماوس شیائومی فقط 60 گرم وزن دارد و از آن یک طراحی عملی نیز بهره می برد. این یک حساسیت نوری 1000DPI را ارائه می دهد. و دارای یک طراحی متقارن بسیار چپ است. و همچنین افراد راست دست می توانند بدون تجربه هر نوع ناراحتی از آن استفاده کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *