مجله شیائومی

جعبه گشایی و بررسی پرینتر جیبی شیائومی

پرینتر جیبی شیائومی

امروز می خواهیم به جعبه گشایی و بررسی پرینتر جیبی شیائومی بپردازیم.به نظر می رسد اکنون شبکه های اجتماعی بر جهان حاکم هستند. هیچ کس نمی تواند زندگی خود را بدون پیمایش در اخبار چند بار در روز و بیشتر تصور کند. یا به عنوان مثال، ما علاقه مند به گرفتن عکس و بارگذاری آنها برای به دست آوردن فالوور، لایک، قلب و غیره هستیم. چه چیزی برای آن نیاز داریم؟ بله، یک تلفن هوشمند، از آنجا که انجام مراحل فوق با یک تلفن هوشمند و کاربردی بسیار آسان است.

با این حال، افراد زیادی هستند که هنوز عکس های گرفته شده را چاپ می کنند و آنها را در یک آلبوم عکس یا یک کتاب سفر ذخیره می کنند.

 

پرینتر شیائومی

شیائومی یک پرینتر عکس جیبی منتشر کرده است. چیزی جدید که مورد توجه بسیاری از دوستداران شیائومی قرار می گیرد و نه تنها. بیایید نگاهی دقیق به چاپگر عکس جیبی شیائومی بیندازیم.

 

مشخصات پرینتر جیبی شیائومی

چاپگر جیبی شیائومی با طراحی بسیار ساده و شکل کوچک، در نگاه اول، صابون را یادآوری می کند. هر دو قسمت جلویی و پشتی دستگاه مانند بقیه محصولات شیائومی از حداقل طراحی برخوردار هستند.

 

عکس جعبه گشایی چاپگر جیبی شیائومی عکس 2

 

برخی از شما ممکن است بگویید که دستگاه مانند پاوربانک است ، ممکن است به دلیل داشتن رابط در پایین باشد. نشانگرهای بلوتوث و باتری ، Micro-USB در پایین قرار دارد. متأسفانه، برای کسانی که علاقه مند هستند از Type-C پشتیبانی نمی کنند.

 

عکس جعبه گشایی چاپگر عکس Xiaomi عکس 3

 

پرینتر جیبی شیائومی از فناوری چاپ بدون جوهر ZINK برخوردار است. به هر حال، به لطف رنگدانه های رنگی موجود در مقاله، می توان عکس ها را بدون گرم شدن چاپ کرد. ابعاد کاغذ عکس حدود 3 اینچ است. این چیزی بسیار خلاقانه است. می توان از عکس به عنوان کارت پستال مانند برچسب یا مغناطیسی روی یخچال یا جای دیگر استفاده کرد.

برای اتصال پرینتر عکس بر روی دستگاه خود، فقط به برنامه Mijia نیاز دارید. بنابراین، نیازی به بارگیری و نصب برنامه خاصی برای این محصول نیست. یک ویژگی شگفت انگیز این است که پرینتر جیبی شیائومی اجازه می دهد تا 3 نفر را همزمان با استفاده از اتصال بلوتوث متصل کنید. پرینتر عکس جیبی شیائومی قابلیت ویرایش عکس های جذاب، گرامافون و عکس های AR را فراهم می کند.

خوب، بنابراین ما یک دستگاه جالب داریم. قیمت چطوره؟ سازنده چاپگر جیبی را در بازار شیائومی راه اندازی کرده است. قیمت تأمین مالی جمعی 299 یوان است که شامل 5 برگ کاغذ است. قیمت اصلی 339 یوان است ، در اینجا 20 ورق کاغذ خواهید داشت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *