مجله شیائومی

معرفی پیچ گوشتی برقی شیائومی Mijia

پیچ گوشتی شارژی شیائومی

گاهی برای تعمیر مبلمان،لوازم خانگی و… نیاز به پیچ گوشتی برقی شیائومی داشته باشند.بنابراین اگر فرض کنیم چنین محصولی نداشته باشیم باید شخصی را پیدا کنیم که بتواند آن را تعمیر کند.اما اکثر مردم حاضر نیستند بابت کاری که خودشان می توانند انجام دهند هزینه ای بپردازند.

اغلب این روش کارآمدترین و مقرون به صرفه است.اما پیش فرض این است که شما باید ابزار خود را داشته باشید. به عنوان مثال،اگر می خواهید پیچ ​​ها را بردارید،ابتدا باید یک پیچ گوشتی مخصوص خود داشته باشید.

خوشبختانه پیچ گوشتی های مختلفی وجود دارد که توسط Mijia ،مارک محبوب ما تولید شده است.تقریباً همه محصولات تولید شده توسط این برند برای بهترین طراحی اهدا شده است. این در مورد پیچ ​​گوشتی ها نیز صادق است. احتمالاً پیچ گوشتی Wiha را به یاد دارید. به تازگی ، این شرکت پیچ گوشتی برقی شیائومی Mijia را معرفی کرده است. ما تصمیم گرفتیم که دست روی آن بگذاریم و نحوه استفاده از آن را نشان دهیم.

 

پیچ گوشتی برقی شیائومی

 

اول،چرا پیچ گوشتی برقی Mijia را انتخاب کنید

اول از همه،ما باید این محصول را به دو قسمت تقسیم کنیم. یکی خانواده Mi و دیگری پیچ گوشتی برقی.همانطور که همه می دانیم،از زمان تأسیس،Mijia به طور مداوم تعداد زیادی از محصولات مفید خانگی را به تعداد زیادی از کاربران صادر کرده است.

در میان آنها،بسیاری از جاروبرقی های Mijia،تصفیه کننده های Mijia ، تهویه مطبوع Mijia و … وجود دارد که مورد استقبال گسترده قرار گرفته و فروش شگفت انگیزی دارند. این امر عمدتاً به دلیل نیازهای دقیق Mijia برای طراحی محصول،تحقیق و توسعه است. از هرکسی که به این موضوع آشنایی دارد سوال کنید و آنها می گویند اگر این محصول از Mijia است ، باید قابل اعتماد و مقرون به صرفه باشد. این بار قطعاً پیچ گوشتی برقی Mijia نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

به طور کلی ، بسیاری از پیچ گوشتی های برقی برای استفاده در خانه مناسب نیستند.پیچ گوشتی های برقی حجیم،کیفیت بسیار بالا و سرعت چرخش بسیار زیاد است. و اگر در خانه کودک وجود داشته باشد،ممکن است ایمن نباشد.پیچ گوشتی برقی شیائومی کیفیت و مقرون به صرفه بودن Mijia را به ارث می برد و همچنین استفاده از آن در خانه بسیاری از مشکلات رابرطرف می کند.به همین دلیل بسیاری از افراد پیچ ​​گوشتی برقی Mijia را انتخاب می کنند.

 

پیچ گوشتی برقی شیائومی

 

دوم،به پیچ گوشتی برقی شیائومی نگاه کنید،این شگفت انگیز است

پیچ گوشتی برقی Mijia سبک ساده ای دارد و نمای بیرونی آن از طراحی یکپارچه ای بهره می برد.پیچ نیست و سطح از مواد پلاستیکی مهندسی با کیفیت بالا و لاک پخت دو لایه ساخته شده است. بافت خوب و شکل کلی آن شبیه شکل موجود در بازار است. اما در جزئیات،پیچ گوشتی برقی Mijia بدیهی است که بهتر است. و طراحی کلی گرد و جمع و جور است.

این نوعی کالا با ارزش است که برنده IF Design آلمان شده است. ضمناً،این امر برای محصولات Mijia کاملاً رایج شده است. هزاران مدل سالانه جوایز طراحی را از آن خود می کنند. بنابراین جایزه گرفتن از طراحی بیش از برنده شدن جای تعجب دارد.

پیچ گوشتی برقی شیائومی دارای  12 سر پیچ (سر دسته ای)،میله های فرمت و یک کابل داده رابط Type-c است.رابط Type-c با جریان اصلی پیچ گوشتی برقی مطابقت دارد که برای همه راحت است.از نظر اندازه،این محصول بسیار کوچک است و یک بسته بندی بیرونی قابل حمل وجود دارد که چه در خانه و چه در کیف قرار گیرد بسیار مناسب است. از دست دادن لوازم جانبی کار آسانی نیست.

 

پیچ گوشتی برقی شیائومی

 

 سومین ویژگی اصلی پیچ گوشتی برقی شیائومی چیست؟

برای یک پیچ گوشتی معمولی،ممکن است بسیاری از ویژگی ها وجود نداشته باشد. اما برای پیچ گوشتی برقی اینطور نیست. ویژگی های آن موقعیت و در دسترس بودن محصول را تعریف می کند.

پیچ گوشتی برقی شیائومی دارای گشتاور پنج نانومتر است که گشتاور بزرگی با همان قیمت 199 یوان (28 دلار) است. در پشت پیچ گوشتی از یک طرح قابل چرخش استفاده شده است که دارای چندین موقعیت دنده است (وسط خنثی است). بنابراین می توان از آن به عنوان پیچ گوشتی دستی نیز استفاده کرد. دو چرخ دنده در سمت چپ و راست به ترتیب به چرخ دنده های برقی اشاره دارد که به ترتیب در دو طرف چپ و راست می چرخند.

پیچ گوشتی برقی شیائومی Mijia دارای یک باتری بزرگ 2000 میلی آمپری است که لازم نیست نگران تمام شدن شارژ باشید.

 

 

تجربه واقعی پیچ گوشتی برقی شیائومی چیست؟

لوازم جانبی پیچ گوشتی برقی Mijia کامل است. تجربه بدنی بسیار ساده است. اگر با پیچ های کم عمق مواجه شدید،می توانید مستقیماً سر دسته مربوطه را انتخاب کنید. آستین پیچ گوشتی دارای طراحی مغناطیسی است. اگر با موقعیت عمیق یا خیلی زیاد روبرو شدید،می توانید از میله پسوند به اضافه سر دسته استفاده کنید.

 

پیچ گوشتی برقی شیائومی

 

همچنین بسیار کاربر پسند است.پیچ گوشتی برقی شیائومی همچنین با یک چراغ حلقه ای در اطراف آستین طراحی شده است. هنگام کار با پیچ گوشتی،فقط دکمه را فشار می دهید تا روشن شود. این در شب یا تاریکی بسیار کاربردی است.

 

پیچ گوشتی برقی شیائومی

به طور کلی،برند Mijia شیائومی لوازم خانگی را تولید می کند. اما همانطور که گفتیم ،این “دست راست” شرکت نیز هست.بنابراین هر محصولی که با نام تجاری شیائومی ساخته نشود،با این مارک عرضه می شود.

پیچ گوشتی برقی شیائومی Mijia بهترین نمونه است.اما نباید فکر کنید که این اولین تلاش برای ساختن یک ابزار است.البته این اولین پیچ گوشتی برقی ساخته شده توسط این شرکت شیائومی است اما در گذشته شاهد چند پیچ ​​گوشتی سنتی بودیم.

همه آنها به طور مشترک با برندهای برتر ساخته شده اند که بسیار محبوب هستند.ویها ،فیلیپس وسایر موارد بهترین اثبات هستند.از این نظر ،هیچ اطلاعات رسمی در مورد همکاری Mijia با مارک تجاری دیگر وجود دارد یا خیر نیست،اما تجربه واقعی نشان داد که ما با یک ابزار مفید واقعی روبرو هستیم که باید در هر خانه باشد.

پیچ گوشتی برقی شیائومی Mijia علاوه بر ظاهری شیک،شامل 12بیت فولاد آلیاژی S2با کیفیت بالا،یک جعبه دنده تمام فلزی با گشتاور قوی پنج نانو متر است وبا یک باتری بزرگ 2000 میلی آمپر ساعتی همراه است ،که برای کار طولانی مدت کاملاً کافی است.اگر برق کافی نیست،میتوانید از پورت USB Type-C وکابل مربوطه برای شارژ آن استفاده کنید.بنابراین،شارژ آن آسان تر از پیچ گوشتی های برقی سنتی است.

 

پیچ گوشتی برقی شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *