مجله شیائومی

برندهای شیائومی ( Mijia ، Viomi ، Huami و ZMI )

همه حالا اسم و برندهای شیائومی را می دانند. این شرکت که از سال 2010 در پکن تاسیس شده است ، یکی از با ارزش ترین استارتاپ های جهان است. شیائومی لوازم الکترونیکی پوشیدنی ، لوازم خانگی ، لوازم بهداشتی هوشمند و موارد دیگر را تولید می کند. با این حال ، نام شیائومی اغلب با مارک های دیگری مانند Viomi ، Mijia ، Huami و Zmi همراه است.

شیائومی در آوریل 2010 متولد شد. بلافاصله به عنوان یک شرکت تازه وارد شناخته شد و هدفش تولید محصولات نوآورانه با کیفیت بالا در چین بود. اولین اقدام شیائومی به بازار ، انتشار نرم افزار MIUI ، مبتنی بر سیستم عامل اندروید بود. در سال 2011 اولین تلفن هوشمند شیائومی معرفی شد.این تنها 6 سال پیش بود ، اما اکنون این شرکت چهارمین تولیدکننده بزرگ تلفن های هوشمند در جهان است.

از همان ابتدا مشخص بود که شیائومی به سایر بخشهای بازار نیز گسترش خواهد یافت. این شرکت می خواهد تقریباً همه چیز را تولید و به بازار عرضه کند. اکوسیستم MI برای تحت پوشش قرار دادن مناطق مختلفی که برندهای شیائومی در آن گسترش یافته ایجاد شده است. برندهای شیائومی شامل Mijia ، Viomi ، Huami و ZMI است.

 

بنابراین بیایید با برندهای شیائومی آشنا شویم!

 

میجیا

آرم Mijia لوازم خانگی معمولی و محصولات ساده را نشان می دهد. این موارد معمولاً موارد روزمره ای هستند که شیائومی با ارائه یک طراحی مدرن یا برخی از ویژگی های اضافی موفق به بهبود آنها شد. اولین مورد Mijia پلوپز بود. مردم چین عاشق برنج هستند و هر روز آن را می خورند. با این حال ، همه اجاق های گاز سطح بالا ساخت ژاپن هستند ، به همین دلیل شیائومی می خواست یک پلوپز چینی واقعی درست کند ، ارزان تر و در عین حال بهتر از گزینه های جایگزین همزمان. در حالی که اجاق گاز Mijia از برخی ویژگی های هوشمند برخوردار بود ، قلم های Mijia بسیار ساده هستند. با این حال ، آنها از طراحی مدرن ، ظریف و اجزای با کیفیت بالا ، مهم از سراسر جهان برخوردار هستند.

برندهای شیائومی

شیائومی می خواهد برند Mijia را فقط برای دستگاه های هوشمند رزرو کند. اکنون Mijia دارای دوربین های Mijia 1080p ، Mijia 360 IP و برخی محصولات دیگر (از جمله  لامپ بسیار جالب ) است.

 

VIOMI

شاید نام ویومی را جدا از مارک شیائومی شنیده باشید. به این دلیل است که Viomi محصولات مختلفی را در رابطه با آب آشامیدنی تولید می کند و آنها معمولاً به جای Xiaomi-Viomi به عنوان اقلام Viomi به بازار عرضه می شوند. اولین محصول Viomi این کتری برقی کاملاً زیبا بود .

برندهای شیائومی

کتری برقی Viomi برای تأمین اعتبار جمعیت در خانه راه اندازی شد.البته،این فقط یک کتری ساده نیست. VIOMI MH1Z – کتری فیلتر برقی 3.5 لیتری دارای سیستم تصفیه دوتایی با کربن فعال است. این روزها کیفیت آب آشامیدنی در همه جا بسیار مهم است.

ویومی مارک تک محصولی نیست. یک فیلتر آب سرد ، معروف به V IOMI 3.5L Water Filter Pitcher Filtration Dispenser Cup ، آبگرمکن هوشمند VIOMI 4L توزیع کننده آب گرم فوری هوشمند و یک لیوان عایق 460 میلی لیتری وجود دارد .

 

هوامی

یکی از مهمترین زمینه هایی که شیائومی در آن فعالیت می کند ، لوازم الکترونیکی پوشیدنی است. دستبندها و ساعتهای هوشمند معمولاً توسط Huami تولیدمی شوند.شرکتی که در سال 2014 تاسیس شده است.Huami از Mi Band 2 بسیارمحبوب شیائومی و همچنین ساعت هوشمند Amazfit بسیار چشمگیر ساخته است .

برندهای شیائومی

ساعت هوشمند شیائومی مدل Huami AMAZFIT Heart Rate دارای یک طراحی ساعت کلاسیک با صفحه لمسی گرد رنگارنگ،باتری 280 میلی آمپر ساعت و تعدادی عملکرد مفید است.ضربان قلب ، سرعت دویدن ، کالری سوخته را اندازه گیری می کند ، ارتفاع و مسیر را ثبت می کند.

این ساعت همچنین تماس های از دست رفته ، پیام های متنی ، ایمیل ها را به شما یادآوری می کند ، گزارش های هواشناسی و بسیاری از اطلاعات مهم دیگر را به شما ارائه می دهد. بهترین قسمت این است که Amazfit کاملاً در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

Huami با مارک های دیگر ذکر شده در این مقاله کمی متفاوت است. شیائومی تنها سهامدار این شرکت نیست. با این حال ، شیائومی شریک اصلی است و تمام محصولات Huami را به بازار عرضه می کند.

 

ZMI

سرانجام ، ZMI یک مارک تجاری است که اکثر دستگاه های شارژ شیائومی – کابل ها ، پاوربانک ها و شارژرهای اتومبیل را پوشش می دهد. به عنوان مثال ، این ZMI HB810 به دلیل بزرگ و مقرون به صرفه بودن بسیار محبوب است.

ZMI HB810 اساساً یک شرط بندی 10 000 میلی آمپری است که قدرت کافی برای شارژ تلفن هوشمند شما حداقل چندین بار را دارد. طبق معمول در محدوده شیائومی ، این پاوربانک توابع دیگری نیز دارد – می توانید وضعیت آن را با استفاده از یک برنامه ساده در تلفن هوشمند خود بررسی کنید.

برندهای شیائومی
البته نام های دیگری نیز در زیر چتر MI وجود دارد – Yeelight در ساخت نور LED به شیائومی کمک می کند و Zhimi محصولی را تولید می کند که برای تصفیه هوا طراحی شده است. با این حال ، در بسیاری از موارد نام شیائومی به تنهایی ذکر می شود – این یک نام تجاری شناخته شده است ، که چینی ها به آن افتخار می کنند.

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *