مجله شیائومی

موس بی سیم شیائومی 2 با قیمت 59 یوان

موس شیائومی

شیائومی با جدیدترین و کاربردی ترین محصولات خود تعجب طرفداران خود را متوقف نمی کند. قبلا در مورد چاپگر بی سیم شیائومی صحبت کردیم. و از عکس های جعبه گشایی لذت بردیم. در حال حاضر ، این شرکت یک موس جدید با طراحی خارق العاده ، مینیمالیستی و با قیمت مقرون به صرفه به ارمغان آورده است.

بنابراین، موس بی سیم شیائومی 2 برای دو رنگ کلاسیک در دسترس است: سیاه و سفید. به نظر می رسد که آنها رنگ های مورد علاقه سازنده هستند. سازنده خبر می دهد که موس بی سیم با یک دکمه بی صدا ارائه می شود، ویژگی بسیار جالبی است. موس بی سیم شیائومی 2 با طراحی نامتقارن و در عین حال بسیار شیک، قادر به کار با سیستم عامل های مختلف مانند ویندوز ، سیستم عامل Chrome و macOS است.

 

 

موس شیائومی 2

 

ویژگی های موس بی سیم شیائومی 2

از جمله ویژگی های چشم نواز سنسور لمسی بسیار حساس با 1000 DPI است. قسمت جلویی موس بی سیم شیائومی 2 از یک ماده مغناطیسی ساخته شده است که به کاربر اجازه می دهد در صورت نیاز به نصب باتری ، آن را به سرعت خارج کند.

موس بی سیم شیائومی 2 می تواند روی هر نوع ماده ای کار کند. اتصال 2.4G پشتیبانی شده در موس کار سریع تری را ارائه می دهد. پشتیبانی از حرکت میکرو بی صدا وجود دارد. این امکان را می دهد که ماوس را در اتاق خواب، کتابخانه یا اتاق کنفرانس استفاده کنید. این گجت دارای یک باتری AA5 است که تا 12 ماه کار می کند.

 

موس شیائومی 2

 

قیمت

قیمت موس بی سیم شیائومی 2 59 یوان است. ارزش پرداخت و تهیه ماوس با چنین طراحی ، استفاده راحت، لمس نرم و دوام طولانی باتری را دارد. این یک موش رویایی از کاربران بسیاری است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *