مجله شیائومی

معرفی و بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8

گوشی Redmi Note 8 شیائومی

طرفداران Redmi که عاشق گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8 اخیراً رونمایی شده هستند، می توانند از این محصول لذت ببرند. مارک ردمی پس از جدایی از شیائومی، سنگ تمام گذاشته است. و باعث می شود تا به فضای بزرگ خود چیزی برای تشویق بدهد.

در همین راستا، Redmi گزینه رنگی کاملاً جدیدی را برای Redmi Note 8 – Nebula Purple راه اندازی کرده است. می توان یادآوری کرد که این شرکت به تازگی نسخه رنگی Deep Sea Blue این گوشی را در تایوان فقط یک هفته پیش روانه بازار کرده است.

نسخه Nebula Purple Note 8 در دو پیکربندی RAM + ROM به فروش می رسد. نسخه رنگی Nebula Purple Note 8 از Redmi ابتدا از 18 نوامبر در چین عرضه می شود. Redmi اکنون در چهار گزینه موجود است. قیمت Note 8 را تغییر نداده است. به این معنی که شما نیازی به تهیه پول اضافی برای گزینه رنگ Nebula Purple ندارید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi note 8

 

رویداد پانتشار و معرفی که قرار است. در چین برگزار شود، ساعت 10 صبح (به وقت محلی) از Mi.com آغاز خواهد شد. سازنده گوشی های هوشمند چینی با به اشتراک گذاری پستی در صفحه رسمی خود در Weibo، نسخه جدید رنگی خود را اعلام کرد.

قیمت گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8

تا آنجا که به قیمت مربوط می شود، گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8 با 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت رام با قیمت 999 CNY خرده فروشی می شود. در حالی که مدل بزرگتر 6 گیگابایتی رم + 64 گیگابایت با برچسب قیمت 1099 CNY روی آن عرضه می شود. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8در سه گزینه در حال حاضر در بازار چین  سفید ، مشکی، و آبی موجود است.

مشخصات فنی

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8 هوشمند دو سیم کارته (nano + nano) از یک نمایشگر ناچیز قطره قطره شده در آب 6.3 اینچ، با وضوح کامل + HD با وضوح صفحه 1080×2280 پیکسل برخوردار است. قسمت جلویی و همچنین پشت گوشی با Gorilla Glass 5 محافظت می شود.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8 از پردازنده اسنپدراگون 665 کوالکام بهره می برد. و واحد پردازش گرافیکی Adreno 610 را در زیر کاور خود قرار داده است. دوربین اصلی آن یک سنسور 48MP است. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8 یک دوربین زاویه دید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین دو مگاپیکسلی در خود جای داده است. در جلو، یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی وجود دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *