مجله شیائومی

بررسی رندرها و تصاویر گوشی موبایل شیائومی Mi 11

گوشی موبایل شیائومی

این از نظر فیزیولوژیکی است که هر زمان که یک گوشی هوشمند جدید به بازار نزدیک می شود، رندرها و عکس هایی از آن بیرون می آید. درست است. رندرها و عکس هایی که این روزها در حال تصویربرداری گوشی موبایل شیائومی Mi 11 هستند، چقدر درست و چقدر نادرست هستند ؟ کاملا نادرست اما نه به این دلیل که ما چنین می گوییم. بلکه به این دلیل که روش های بسیار ساده ای وجود دارد که می توان یک کار را به خوبی از یک کار بد انجام داد.

 

آیا رندرها و تصاویر گوشی موبایل شیائومی Mi 11 جعلی است یا خیر؟ وانگ تنگ توماس به وضوح به ما پاسخ می دهد. و یک راهنمای کوتاه در مورد نحوه تشخیص یک محصول جعلی از یک محصول واقعی به اشتراک می گذارد

از ابتدا ما این فرضیه را تأیید کرده ایم که عکسی که به طور مداوم در حال فیلمبرداری آنلاین است. طراحی واقعی گوشی موبایل شیائومی Mi 11 را آشکار نکرده است. اکنون ،وانگ تنگ توماس، مدیر Redmi ، موضوع جالبی را در مورد Weibo به اشتراک گذاشت که نویسنده آن یکوبلاگ نویس بسیار تأثیرگذار در چین است. در این پست او با ظرافت اظهار داشت کههمه رندرها و عکس های دستگاه مورد نظر جعلی هستند. وی به این عبارت یکراهنمای کوتاهدر مورد چگونگی تشخیص پوستر / درست بودن از روی جعلی پیوست می کند:

 

گوشی موبایل شیائومی

این به وضوح یک عکس جعلی است

 

  • اثر کلی من پوستر و یا تفاسیر رسمی شیائومی با توسط طراحان گرافیک حرفه ای ارشد و گرافیکی طراحی شده، تاثیر کلی یک حس “بدیع” و “کیفیت بالا”، دشوار برای رسیدن به با تفاسیر جعلی بیدار؛
  • رنگ لنز: اغلب رندرهایی منتشر می شوند که لنزهای دوربین را نشان می دهند. در دو سال گذشته ، تقریباً تمام رندرهای گوشی های هوشمند شیائومی بازتاب های سبز رنگی روی لنزها دارند ، مانند آنچه در عکس زیر نشان داده شده است.

 

گوشی موبایل شیائومی

 

  • پس زمینه: هر گوشی موبایل شیائومی یا ردمی دارای پس زمینه ای متفاوت از گوشی هوشمند قبلی است. بنابراین، اگر پس زمینه ای قدیمی پیدا کنیم یا چیزی را که قبلاً دیده شده به ما یادآوری می کند. احتمال جعلی بودن آن بسیار زیاد است.

 

  • قلم نوشته ها: همانطور که در مقاله اول اختصاص داده شده به گوشی موبایل شیائومی Mi 11 اشاره کردیم. قلم و بنابراین شخصیت نوشته ها همیشه یکسان است. بدیهی است که آنچه نوشته شده تغییر می کند. اما ژانر بدون تغییر باقی می ماند، اتفاقاً همیشه اینگونه بوده است. بدیهی است که به زبان چینی باشد. زیرا هیچ طراح چینی آرزو ندارد که رندری با کتیبه ای به زبان دیگر منتشر کند.

با این اوصاف، ما امیدواریم که در کاربران مورد کنجکاوی قرار گرفته باشیم. این مهم است که مطمئن شوید تشخیص اطلاعات درست از اطلاعات نادرست. بدیهی است که این بدان معنا نیست. که ما آن را مانند موارد بن گسکین که هیچ تصور درستی ندارند، منتشر خواهیم کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *