مجله شیائومی

شیائومی سال جدید با 240 میلیون محموله گوشی هوشمند ازهواوی و اپل پیشی میگیرد

شیائومی

شیائومی، سازنده گوشی موبایل های هوشمند مستقر در چین که هم اکنون عرضه خود را تقریباً به همه گروه ها گسترش داده است. قصد دارد بخش قابل توجهی از سهم بازار گوشی موبایل های هوشمند جهانی را در سال آینده یعنی 2021 بدست آورد.

گزارش شده است که این شرکت در حال افزایش سفارشات کارخانه خود برای گوشی های هوشمند است. و همچنین در حال مذاکره با تامین کنندگان برای رزرو قطعات برای 240 میلیون تلفن است. ارقام نشان داده شده در گزارش جدید Nikkei بیش از میزان حمل و نقل شرکت در سال جاری است.

 

گوشی موبایل شیائومی

 

گوشی موبایل شیائومی

با چنین طرحی بلند پروازانه، شیائومی به وضوح در تلاش است. تا از نظر محموله های گوشی موبایل های هوشمند از اپل و هواوی پیشی بگیرد. برای کسانی که آگاهی ندارند ، شیائومی در حال حاضر چهارمین شرکت بزرگ در جهان از نظر ارسال تلفن های هوشمند است.

این گزارش می افزاید که شیائومی به برخی از تأمین کنندگان خود گفته است. که هدف داخلی حمل 300 میلیون واحد تلفن هوشمند در سال آینده است. اما به نظر نمی رسد این کار عملی باشد. شرکت هایی مانند کوالکام و مدیاتک نمی توانند چنین واحدی را برای یک شرکت واحد متعهد شوند. خصوصاً در زمانی که زنجیره تأمین توسط COVID-19 ضربه خورده است .

حتی با ارسال 240 میلیون دستگاه، شیائومی می تواند از اپل که معمولاً حدود 200 میلیون دستگاه آیفون ارسال می کند، پیشی بگیرد. با توجه به اینکه هواوی تحت تحریم ایالات متحده است. احتمالاً شیائومی از این مزیت بهره مند خواهد شد. همچنین، افتخار اینکه Honor دیگر بخشی از Huawei باشد، تأثیر قابل توجهی بر سهم بازار این شرکت خواهد داشت.

هوآوی در اوج خود موفق شد 240.6 میلیون تلفن هوشمند را در سال 2019 به بازار عرضه کند. بالاترین رقم برای شرکت چینی. شیائومی موفق شد در سال 2018 به چهارمین تولیدکننده بزرگ تلفن های هوشمند تبدیل شود. و سال بعد 125.6 میلیون دستگاه از این محصول فروش داشته باشد.

گزارش IDC ادعا می کند که در 9 ماهه نخست امسال، محموله های این شرکت با رشد 16 درصدی نسبت به سال گذشته به 104.5 میلیون واحد رسیده است. به نظر می رسد این رشد سوخت اهداف بلند پروازانه شیائومی برای سال آینده باشد. جالب است که ببینیم شرکت چگونه برای رسیدن به هدف خود تلاش می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *