مجله شیائومی

طرحی تازه و طراوت بخش گوشی موبایل شیائومی مدل POCO M3

گوشی موبایل شیائومی

استراتژی بسیار مقرون به صرفه گوشی موبایل POCO همیشه دلیل محبوبیت بسیار زیاد آن بوده است. چندی پیش، این برند گوشی موبایل شیائومی مدل POCO M3 را به بازار عرضه کرد. و فقط در عرض چند دقیقه 130،000 دستگاه در هند فروخته شد. و امروز این شرکت مدل نسل بعدی خود را در سری M – POCO M3 ارائه می دهد . آیا همچنان مانند Poco M2 فروش فوق العاده خوبی خواهد داشت؟ هنوز زمان برای کشف این موضوع وجود دارد اما بیایید ببینیم مدل جدید در این برنامه عملی Poco M3 چه پیشنهادی دارد.

 

محتوا جعبه گوشی موبایل شیائومی مدل POCO M3

ابتدا بیایید نگاهی به جعبه بیندازیم. نمای بیرونی جعبه هنوز هم با طرح نمادین زرد POCO ارائه می شود. جعبه را باز کنید و مجموعه لوازم جانبی را بیرون بیاورید. یک پین سیم کارت، کیف محافظ و دفترچه راهنما وجود دارد، بنابراین موارد معمول شماست. سپس می توانید گوشی موبایل شیائومی مدل POCO M3 را مشاهده کنید. این فیلم بسته بندی اجمالی از نکات اصلی فروش آن را به شما نشان می دهد: یک تنظیم دوربین سه گانه با هدایت یک دوربین 48 مگاپیکسلی، یک باتری فوق العاده بزرگ 6000 میلی آمپری، یک صفحه اشکی 6.53 اینچی و یک چیپست اسنپدراگون 662. بعداً در مورد آنها با جزئیات صحبت خواهیم کرد. در زیر گوشی موبایل یک کابل شارژ USB A به C و یک شارژر سریع 18 وات وجود دارد. و این خلاصه آنچه در داخل جعبه است.

 

گوشی موبایل شیائومی مدل POCO M3 یک طراحی جوان محور

به عنوان یک مدل فوق العاده مقرون به صرفه، تعجب آور نیست که این گوشی از یک صفحه نمایش قطره آب 6.53 اینچی برخوردار است. که همان اندازه همان چیزی است که ما معمولاً در یک گوشی موبایل اصلی داریم. این یکی از معدود گوشی هایی است که در سال 2020 به خصوص پس از دیدن انبوهی از مدل های نمایش دوربین سلفی دار در سال 2020 با صفحه نمایش نقطه افت همراه است.

 

گوشی شیائومی

 

اگرچه از سرعت بروز رسانی استاندارد 60 هرتز برخوردار است. اما باید بگوییم که نمایندگی رنگ آن در نگاه اول هنوز چشمگیر است. تشخیص اثر انگشت در کنار است. فرستنده مادون قرمز، بلندگوهای دوتایی و جک هدفون 3.5 میلی متری نیز موجود است.

به عقب، طراحی آن بسیار قابل تشخیص است، که باید یکی از منحصر به فردترین طراحی ها برای یک گوشی در سال 2020 باشد. این طراحی در واقع در چنین مدل ارزان قیمت طراوت بخش است.

 

روکش و قاب از پلاستیک یک تکه ساخته شده است. ما تعداد زیادی گوشی موبایل را در یک بازه قیمت مشاهده کرده ایم که از پوشش پلاستیکی مشابه استفاده می کنند. اما بر خلاف آن تلفن ها، پوشش پلاستیکی آن کاملاً جلای چرمی دارد. و طراحی خلاقانه جلوه ظاهری این جلوه را از اکثر گوشی های هوشمند بیشتر کرده است. علاوه بر این، طراحی پلاستیکی چرم مانند باید در برابر لغزش، اثر انگشت و خراش نسبت به براقیت مقاومت بیشتری داشته باشد. در حالی که هنوز هزینه ها را تحت کنترل نگه دارید.

 

بررسی M3 کوچک 02

 

ماژول دوربین نیز بی نظیر است. یک قطعه بزرگ پلاستیک براق برای زیبایی استفاده می شود. ماژول دوربین سه گانه در سمت چپ بالا و آرم POCO در سمت راست چیده شده است که حتی در بین اکثر مدل های بازار نیز قابل تشخیص است. در مقایسه با جلو ساده ، طراحی عقب M3 بسیار چشمگیرتر است.

 

دوربین و سخت افزار گوشی موبایل شیائومی مدل POCO M3

در مقایسه با گوشی موبایل شیائومی مدل POCO M3، ماژول دوربین از حالت تنظیم چهار دوربین به دوربین ترکیبی سه گانه تبدیل شده است. با این حال، به این معنی نیست که کل عملکرد دوربین پایین آمده است.

 

گوشی موبایل شیائومی

 

به احتمال زیاد برای پایین آوردن هزینه، لنز فوق العاده واید برای یک لنز اولیه با کیفیت بهتر قربانی شد. در واقع، از منظر عملی، ما تحت تأثیر لنز اصلی 48MP قرار گرفتیم و تحت اکثر شرایط عملکرد بسیار خوبی داشت. کمبود دوربین زاویه دید عریض می تواند در صورت وجود سناریوهای باز، مانند عکاسی از چشم انداز، یک عیب باشد. اما واقعیت این است که بیشتر لنزهای زاویه دید عریض که در چنین مدل های ارزان قیمت مجهز هستند ، به دلیل کیفیت پایین ، بی فایده هستند.

دو لنز دیگر لنز ماکرو و عمق عمودی میدان لنز هستند. این می تواند به شما کمک کند تا از اشیا close نزدیک و پرتره ها بهتر عکس بگیرید.

پردازنده گوشی موبایل شیائومی مدل POCO M3 از اسنپدراگون 662 استفاده می کند که تقریباً با عملکرد MTK Helio G80 M2 برابر است. اما پردازنده کوالکام برای عملکرد دوربین بهتر بهینه می شود. بنابراین این دلیل می شود که M3 از چیپست 662 استفاده می کند.

در همین حال، M3 با یک باتری فوق العاده بزرگ 6000 میلی آمپری ارائه می شود. که هنگام کار با طراحی کم مصرف اسنپدراگون 662، عمر باتری واقعاً طولانی را تضمین می کند. مهم نیست که شما چگونه از آن استفاده می کنید. M3 قدرت کافی را برای حداقل استفاده در کل روز پشتیبانی می کند. اما ممکن است برای رسیدن به شارژ کامل کمی صبر داشته باشید. زیرا فقط با شارژر 18 وات ارائه می شود.

 

بررسی M3 کوچک 03

 

گوشی موبایل شیائومی مدل POCO M3 نیز مانند M2 ارزش قیمتی خود را دارد و در M3 نیز چندین نسخه عالی وجود دارد. که آن را به گزینه جالبی مانند طراحی عقب و باتری بزرگ تبدیل می کند. با توجه به سوابق قبلی POCO ، ما احساس می کنیم که این مورد نیز باید فروش خوبی داشته باشد. زیرا بیشتر ویژگی های مورد نظر شما را در بخش قیمت خود از بین می برد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *