مجله شیائومی

شیائومی می خواهد اپل را شکست دهد و سال آینده 300 میلیون گوشی هوشمند بفروشد

شیائومی

تولید کننده چینی شیائومی که محصولات متنوعی را ارائه می دهد، قصد دارد تا سال آینده بخش قابل توجهی از بازار جهانی گوشی موبایل های هوشمند را به خود اختصاص دهد.

گزارش شده است که این شرکت در حال افزایش سفارشات تولید گوشی موبایل های هوشمند است. و همچنین در حال مذاکره با تامین کنندگان برای سفارش قطعات حداقل 240 میلیون تلفن است. برای این شرکت ، سال آینده باید یک سال رکورددار باشد.

شیائومی قصد دارد سال آینده و کاملاً جلوتر از اپل و هواوی ، مقام دوم را در محموله های گوشی های هوشمند به خود اختصاص دهد. با این حال، تحلیلگران سناریوی ناگواری را برای Huawei در سال آینده آماده می کنند. بر اساس آن می تواند از پنج تولید کننده برتر موفق خارج شود. هوآوی در اوج خود موفق شد 240.6 میلیون گوشی هوشمند را در سال 2019 به بازار عرضه کند.

در پست Nikkei همچنین عنوان شده است که شیائومی به تأمین کنندگان خود گفته است که به طور ایده آل این شرکت می خواهد سال آینده 300 میلیون واحد گوشی هوشمند ارسال کند. با این حال ، تحلیلگران معتقد نیستند که این کار عملی است. در هر صورت ، با چنین سرعتی ، شیائومی در آینده بسیار نزدیک فرصتی خواهد داشت تا برای رهبری در این بازار با سامسونگ رقابت کند.

گزارش IDC ادعا می کند که در 9 ماهه نخست امسال ، محموله های شیائومی با 16 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 104.5 میلیون دستگاه رسیده است.

 

شیائومی

سامسونگ، هواوی و شیائومی در Q3 2020 در راس بازار گوشی های هوشمند قرار گرفتند

آژانس تحلیلی گارتنر گزارش دیگری در مورد بازار گوشی های هوشمند منتشر کرده است . همانطور که مشخص شد. در سه ماهه سوم سال جاری ، 366 میلیون گوشی هوشمند در سراسر جهان فروخته شده است. که نسبت به مدت مشابه سال قبل 5.7٪ کمتر است. و اگرچه افت محسوس است. اما کمتر از 20 درصد است که در نیمه اول سال بازار افت کرد.

سامسونگ با فروش 80.82 میلیون دستگاه و 22٪ از بازار همچنان رهبر است. به طور کلی، از بین 5 تولید کننده برتر ، فقط سامسونگ و شیائومی توانستند به ترتیب 2.2 و 34.9 درصد فروش را افزایش دهند. هواوی با فروش 51.83 میلیون تلفن هوشمند در جایگاه دوم قرار دارد – سهم بازار آن 14.4 درصد است. شیائومی 44.41 میلیون تلفن هوشمند فروخته است – معادل سهم بازار 12.1٪.

اپل در جایگاه چهارم قرار دارد. بین ماه های ژوئیه و سپتامبر ، این شرکت 40.6 میلیون تلفن هوشمند فروخته است – سهم بازار آن 11.1 درصد است. جالب اینجاست که اوپو فاصله چندانی با اپل ندارد. در سه ماهه سوم ، 29.89 میلیون گوشی هوشمند فروخته است (سهم بازار این شرکت 8.2٪ است).

 

بازار گوشی های هوشمند 2020

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *