مجله شیائومی

چاقوی چند منظوره شیائومی Youpin شکستن شیشه ، آتش سوزی و موارد دیگر

چاقو شیائومی

شرایط استفاده از چاقوی چند منظوره شیائومی Youpin بسیار زیاد است و از امروز این موارد چند برابر می شود. زیرا ابزار جدید پیشنهادی برند JIUXUN در پلتفرم تأمین سرمایه گسترده شیائومی، با نام مستعار Youpin، چیزی غیر قابل باور نیست. ما در مورد یک چاقوی چند منظوره صحبت می کنیم که به طور کلی “چاقوی ارتش سوئیس” نامیده می شود. اما عملکردهای ارائه شده توسط این محصول شما را بی زبان می کند.

اول از همه ، ابعاد چاقو شیائومی برابر با 128x39x9 میلی متر و وزن 25 گرم را مشاهده می کنیم. که باعث می شود این چاقوی کاربردی JIUXUN واقعاً قابل حمل باشد. به حدی که حتی در داخل جیب شلوار نیز می توان آن را راحت نگه داشت.

 

جیکسون

 

GIF فوق به شما می فهمد که چه کاری می توانیم با چاقو شیائومی انجام دهیم. که یک تیغه را با اره برقی ادغام می کند. و 5 ابزار مفید و کاربردی دیگر مانند در بازکن قوطی ، چراغ قوه LED ، استیل و حتی یک لیوان به آن اضافه می شود. شکن ، مفید در صورت تصادف یا شرایط اضطراری خاص.

 

چاقوی چند منظوره شیائومی Youpin است که باعث شکستن شیشه ، آتش سوزی و موارد دیگر می شود

همچنین یک کلیک عملی وجود دارد که به شما امکان می دهد چاقوی چند منظوره JIUXUN را بدون کم افتادن روی کمربند ، جیب یا سایر موارد تعمیر کنید. شرایط استفاده واقعاً بسیار زیاد است. از یک کمپینگ ساده بلکه شرایط خاص تری که در آن زندگی خود ما می تواند در معرض خطر باشد.

 

قیمت این چاقوی چند منظوره جدید JIUXUN تنها 69 یوان یا حدود 9 یورو با نرخ ارز فعلی است. یک قیمت بدون شک جالب اگرچه در حال حاضر فروش فقط از طریق Youpin به چین محدود شده است ، اما همانطور که برای محصولات دیگر اتفاق افتاد ، به زودی شاهد آن خواهیم بود در فروشگاه های شخص ثالث مانند AliExpress.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *