مجله شیائومی

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9 با چیپ ست Helio G70 MediaTek

شیائومی اخیراً کاورهای گوشی موبایل های Redmi 8 خود را که شامل یک گوشی ابتدایی است، از گوشی های Redmi 8 برداشت.

در حالی که این گوشی موبایل های هوشمند در حال حاضر محبوبیت زیادی کسب کرده و بلافاصله در حال فروش هستند. اما به نظر می رسد شیائومی قبلاً کار بر روی جانشین سری Redmi 8 را آغاز کرده است. گوشی های هوشمند آینده که به عنوان سری گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9 لقب گرفته اند. هم اکنون در معرض نشتی قرار دارند.

شایعه ساز شروع به برآمدن گمانه زنی ها در مورد اولین گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9 کرده است. گفته می شود این گوشی ادعا شده توسط Helio G70 SoC مدیاتک تأمین خواهد شد. علاوه بر این، تعداد زیادی از جزئیات اصلی دیگر از طریق 91 موبایل به صورت آنلاین ظاهر شده اند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9

هیچ رازی نیست که شرکت الکترونیکی چین ترجیح داده است. از تراشه های کوالکام در هنگام تأمین برق تلفن های همراه خود استفاده کند. با شکستن این سنت، شرکت بعضاً به استفاده از پردازنده های MediaTek متوسل می شود. همانطور که در Redmi Note ، Note 2  Note 3 و حتی Note 4 در چین استفاده می شود. این لیست اکنون شامل Note 8 Pro است که به تازگی رونمایی شده است.

سال گذشته سری Redmi 6 تلفن های سطح پایین بسته های SoC های MediaTek را نیز بسته بندی کردند. با توجه به این موضوع، Redmi در حال حاضر آماده استفاده از چیپست Helio G70 اعلام نشده MediaTek در گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9 قریب الوقوع است. این اطلاعات نشان می دهد.

اگر نام ویفر سیلیکونی مورد پسند باشد. گوشی موبایل همان بسته بازیهای محوری را که قدرت G90T و G90 را تامین می کنند. بسته بندی می کند. به عبارت دیگر ، گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9 در مقایسه با گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 8 که چیپست SD (Snapdragon) 439 کوالکام دارد را می تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

علاوه بر این، این گزارش نشان می دهد که گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9 می تواند با 4 گیگابایت رم عرضه شود. و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی دارد. احتمالاً بعد از عرضه گوشی های هوشمند، مدل های بیشتری از این گوشی هوشمند دنبال می شوند. علاوه بر این، این گوشی می تواند حتی از نمایشگر بزرگتری نسبت به Redmi 8 که دارای یک صفحه نمایش نقطه ای 6.22 اینچی با رزولوشن HD + است، بهره ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *