مجله شیائومی

بررسی ساعت هوشمند شیائومی مدل MI Watch Pro

ساعت شیائومی

اگر شما یک کاربر شیائومی هستید که از گوشی موبایل های هوشمند شیائومی استفاده می کنید. و در آسیا یا در یک اکوسیستم شیائومی زندگی می کنید. ساعت هوشمند شیائومی مدل MI Watch Pro را به عنوان یک ابزار عالی خواهید یافت که شامل NFC است. یک نظارت بر ضربان قلب که برای کاربران گوشی های هوشمند خوب است. این ساعت یک ساعت هوشمند کاملاً مستقل شیائومی است که می تواند بدون کمک تلفن هوشمند شما کار کند.

بنابراین، اگر شما یک فن فن هستید که دوست دارید با وسایل ورزشی اسپرت بمانید. و در عین حال توانایی استفاده از چیزی مانند ساعت اپل را به این روش ندارید. زیرا در آسیا تحت حاکمیت شیائومی زندگی می کنید. ساعت هوشمند شیائومی مدل MI Watch Pro مطمئنا برای شما مناسب است. این ساعت ارزان تر از Apple Watch است و دارای ویژگی های بسیار بیشتری نسبت به سایر ساعت های Apple اما Apple Watch 5 است. بنابراین، این ساعت هوشمند ارزش عکس گرفتن را دارد.

 

ساعت شیائومی

 

اما اگر شما پسری هستید که فقط برای پیگیری تمرینات خود به دنبال یک گروه تناسب اندام است. ساعت هوشمند شیائومی مدل MI Watch Pro برای شما بسیار ارزشمند است، اگرچه ساعت MI نیز می تواند این کار را انجام دهد.

من قصد ندارم این ساعت را با اپل واچ 5 مقایسه کنم. زیرا اپل واچ 5 در اینجا از گروه ساعت های MI خارج می شود. اما اگر قیمت را در نظر بگیرید، قطعاً ساعت هوشمند شیائومی مدل MI Watch Pro بهتر از ساعت های گذشته سری ساعت های اپل مانند Apple Watch 3 با عمر باتری کم و Apple Watch 4 با گرسنگی زیاد برای مصرف باتری است. بنابراین، برای جلوگیری از صرف هزینه بیش از حد فقط برای ردیابی سلامتی، تناسب اندام و تمرینات خود، قطعاً باید به جای Apple Watch 5 به سراغ ساعت هوشمند شیائومی مدل MI Watch Pro بروید. اگر شما یک عاشق فن آوری واقعی هستید که بیشتر پول خود را صرف خرید می کند.

 

ساعت شیائومی

 

بگذارید در مورد جوانب مثبت و منفی این ساعت هوشمند شیائومی مدل MI Watch Pro صحبت کنیم.

موارد مثبت ساعت هوشمند شیائومی مدل MI Watch Pro

 

1  شبکه مستقل

ساعت هوشمند شیائومی مدل MI Watch Pro یک ساعت کاملا مستقل از شبکه است. از GSM / HSPA / LTE و eSIM پشتیبانی می کند. این اتصال شامل بلوتوث V.4.2 ، WIFI ، NFC و غیره است.

 

بررسی شیائومی MI Watch Pro | ارزان تر و بهتر از ساعت اپل؟ تصویر 3

 

2. نمایش خیره کننده و بزرگ

ساعت هوشمند شیائومی مدل MI Watch Pro دارای صفحه نمایش Super AMOLED شگفت انگیز است. که می تواند به عنوان نمایشگر ساعت حتی در نور روز نیز مورد استفاده قرار گیرد. 16 میلیون رنگ و تراکم پیکسلی 326ppi که آن را در خارج از محیط پر جنب و جوش و قابل استفاده می کند. صفحه نمایش همیشه روشن است. شما فقط دست خود را بلند می کنید و ساعت بیدار می شود تا زمان را به شما بگوید. زمان بیداری پاسخگو است. صفحه نمایش آن مانند اپل واچ مربع و صفحه نمایش 1.78 اینچی است که برای یک ساعت مشابه کاملاً بزرگ است.

بررسی شیائومی MI Watch Pro | ارزان تر و بهتر از ساعت اپل؟ تصویر 4

 

3.  عمر طولانی باتری

سرانجام ، یک ساعت مچی هوشمند باعث کاهش 500 میلی آمپر ساعت باتری شده است. ساعت هوشمند شیائومی مدل MI Watch Pro همراه با باتری لیتیوم یون 570 میلی آمپری است ، باتری قابل جدا شدن نیست. شیائومی ادعا می کند که عمر باتری 10 تا 14 ساعت است اما در زندگی واقعی در هر کاربر متفاوت است.

 

بررسی شیائومی MI Watch Pro | ارزان تر و بهتر از ساعت اپل؟ تصویر 5

 

4. ضد  آب و ضد گرد و غبار:

گفته می شود ساعت هوشمند شیائومی مدل MI Watch Pro ضد آب و ضد گرد و غبار است. این قابلیت ردیابی شنای شما را دارد و از آنجا که مستقل از شبکه است. می تواند از GPS خود برای پیگیری تمرینات شما از جمله شنا استفاده کند.

 

بررسی شیائومی MI Watch Pro | ارزان تر و بهتر از ساعت اپل؟ تصویر 6

 

5.  قیمت ارزان تر

قیمت محصول شیائومی قطعاً کمتر از محصول اپل در رده مشابه خواهد بود اما هنوز هم ساعت هوشمند شیائومی مدل MI Watch Pro دارای ویژگی های بسیاری است که از ساعت های قبلی اپل مانند Apple Watch 3 یا Apple watch 4 پیشی می گیرد.

 

بررسی شیائومی MI Watch Pro | ارزان تر و بهتر از ساعت اپل؟ تصویر 7

 

موارد منفی ساعت هوشمند شیائومی مدل MI Watch Pro

1.  مشکلات سیستم عامل

این ساعت در MIUI کار می کند که توسط Wear OS توسط Google پیوست. به همین دلیل ساعت از iOS پشتیبانی نمی کند. این نرم افزار با دستگاه های اندرویدی به راحتی کار می کند. بیشتر تلفن های هوشمند شیائومی دارای اتصال مانند اینترنت ، بلوتوث و غیره هستند.

 

بررسی شیائومی MI Watch Pro | ارزان تر و بهتر از ساعت اپل؟ تصویر 8

 

2.  مدت زمان طولانی

روند راه اندازی ساعت هوشمند تلفن همراه با تلفن هوشمند حدود 5 دقیقه است که کاملاً غیرمنتظره و در عین حال آزار دهنده است.

 

بررسی شیائومی MI Watch Pro | ارزان تر و بهتر از ساعت اپل؟ تصویر 9

 

3.  پرداخت از راه دور

شما می توانید کارت های بانکی خود را با ساعت هوشمند خود از طریق NFC اضافه کنید و می توانید با آن پول پرداخت کنید.

 

بررسی شیائومی MI Watch Pro | ارزان تر و بهتر از ساعت اپل؟ تصویر 10

 

4.  GPS در زمان واقعی

ساعت هوشمند شیائومی مدل MI Watch Pro یک ساعت هوشمند تلفن هوشمند مستقل از شبکه است که دسترسی کاملی به GPS دارد و از طریق آن می تواند تمرینات شما را ردیابی کند.

 

بررسی شیائومی MI Watch Pro | ارزان تر و بهتر از ساعت اپل؟ تصویر 11

 

5.  دستگاه یاب

اگر دستگاه متصل با ساعت از بین رفته باشد یا هر دو از قبل متصل باشند، ساعت می تواند از فاصله دور تلفن را زنگ بزند.

 

بررسی شیائومی MI Watch Pro | ارزان تر و بهتر از ساعت اپل؟ تصویر 12

 

6.  هم فیلم و هم موسیقی پخش می کند

این بلندگو برای پخش فیلم است و از QMusic به عنوان پخش کننده موسیقی داخلی بهره می برد.

 

 

بررسی شیائومی MI Watch Pro | ارزان تر و بهتر از ساعت اپل؟ تصویر 13

 

محتوای جعبه بسته بندی ساعت هوشمند شیائومی مدل MI Watch Pro

جعبه بسته بندی شامل یک ساعت هوشمند شیائومی مدل MI Watch Pro و نوارهای مچ دست آن، یک آجر شارژ و یک کابل USB است که با یک نگهدارنده مربع متصل است. که صفحه نمایش ساعت را هنگام شارژ نگه می دارد. یک کتابچه راهنمای کاربر با تعداد زیادی دستورالعمل

 

بررسی شیائومی MI Watch Pro | ارزان تر و بهتر از ساعت اپل؟ تصویر 14

 

ویژگی های خاص ساعت هوشمند شیائومی مدل MI Watch Pro

کیفیت ساخت ساعت هوشمند شیائومی مدل MI Watch Pro کاملاً خوب است. این از یک قاب فولاد ضد زنگ، یک صفحه نمایش کریستال یاقوت کبود ساخته شده است. نوار مچ دست نیز از مواد برتر ساخته شده است و به همین دلیل گرد شده و دایره ایجاد می کند. بنابراین، مچ بند هر چقدر لاغر باشید کاملاً متناسب با مچ شماست.

در سمت راست ساعت، تاج و روشن / خاموش وجود دارد که با استفاده از این دکمه ها می توانید ساعت گوشی هوشمند خود را روشن یا خاموش کرده و همچنین آن را متصل / جدا کنید. در سمت چپ، یک بلندگو وجود دارد که می تواند مستقیماً موسیقی یا فیلم پخش کند. شیائومی به دنبال این دستگاه مربع شکل است. که باعث می شود آنها مانند ساعت سیب به نظر برسند اما سعی کردند از آن جلوگیری کنند.

 

بررسی شیائومی MI Watch Pro | ارزان تر و بهتر از ساعت اپل؟ تصویر 15

 

 

روند راه اندازی ساعت هوشمند شیائومی مدل MI Watch Pro

این ساعت می تواند با هر دستگاه شیائومی دارای بلوتوث یا اینترنت و سایر تلفن های هوشمند دارای سیستم عامل Android جفت شود.

 

بررسی شیائومی MI Watch Pro | ارزان تر و بهتر از ساعت اپل؟ تصویر 16

 

فرایندهای تنظیم پست و Watch Faces

پس از تنظیم آن با تلفن هوشمند ، موارد زیادی باقی مانده است که باید انجام دهید. مانند بارگیری همه برنامه ها از Google Wear OS cloud. این کاملا آزار دهنده است ، باعث صرفه جویی در وقت و اتلاف وقت می شود. بهتر است ساعت دسترسی مستقیم به فروشگاه بازی یا انواع فروشگاه appl داشته باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *