مجله شیائومی

بررسی ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color Keith Haring

ساعت هوشمند شیائومی

امروز میخواهیم به بررسی ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color Keith Haring بپردازیم.یکی از مواردی که نوجوانان مدرن نمیتوانند آنرا فراموش کنند،ساعت مچی آنها است.با این حال دیگر ساعتهای سنتی وسوسه انگیز نیستند.به همین دلیل است که شیائومی نام تجاری Keith Haring را ارائه داده است که به نوجوانان فرصتی میدهد تا به دوستانشان نشان دهند که چیز جدیدی برای ارائه دارند و تصور تغییر جدیدی در شکل ظاهری آنها دارد.

 

مروری بر مارک تجاری شیائومی

مارک شیائومی به دلیل نوآوری هایش با ساعت هایی که تولید می کند ادغام میشود.به خوبی شناخته شده است.این ساعت دارای آخرین استانداردهای ایمنی است تا مردم ابتدا ساعت و روز را بشناسند ودر صورت قرار ملاقات احتمالی خود در طی چند ساعت به آنها هشدار دهند.برقراری ارتباط با سایر محصولات موبایل شیائومی به راحتی انجام میشود و پردازنده مرکزی داخلی از همیشه قدرتمندتر است.

ناگفته نماند که صفحه AMOLED دارای واضح ترین تصاویر از همه زمان ها است و به شما این فرصت را می دهد که فقط با مشاهده ساعت،تک تک جزئیات را بخوانید.

 

امکانات ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color Keith Haring

از وزن کمتری نسبت به رقبا برخوردار است و همراه با یک نوار لاستیکی قابل تنظیم برای مچ دست شما است.از طرف دیگر،شارژ کامل دستگاه کمتر از یک ساعت طول میکشد و اجازه میدهد حداقل 48 ساعت پس از شارژ اولیه،شما را در سالن های سفر و سفرهای روزانه همراهی کند.ساعت مجهز به بلندگو و میکروفون است تا درصورت قابل قبول بودن انجام این کار بتوانید از آن به عنوان گوشی هوشمند استفاده کنید.

 

مزایا / دلایل انتخاب

دلایل زیادی برای انتخاب ساعت شیائومی در برابر سایر ساعت هایی که اخیراً ارائه شده است وجود دارد.اول،با ظاهر همیشگی شما مطابقت دارد.این بهترین اتفاقی است که میتواند برای شما بیفتد وقتی با ساعت و دقیقه سر و کار دارید.

سپس میتوانید با تمام دستگاه های شیائومی خود ارتباط برقرار کنید،هر چقدر از خانه خود دور باشید.این ساعت به شما امکان میدهد دستگاه های شیائومی خود را از راه دور تنظیم کرده و آنها را کنترل کنید.انگار به آنها نزدیک هستید.

یکی دیگر از دلایل مهم خرید ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color Keith Haring این است که مقرون به صرفه بودن این ساعت به شما این امکان را میدهد که بدون توجه به وضعیت مالی خود این ساعت را داشته باشید.این بهترین هدیه ای است که میتوانید به هر یک از دوستان و خانواده خود بدهید.

 

جوانب مثبت منفی ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color Keith Haring

چندین مزیت و اشکال در استفاده از ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color Keith Haring وجود دارد:

 

مثبت

طراحی سبک

به شما احساس میدهد که مد روز هستید.

همیشه ساعت مناسب را به شما نشان می دهد.

میتواند از راه دور به تمام دستگاه های شیائومی شما متصل شود.

ارزان و عالی برای هدیه دادن به عزیزانتان

منفی

نمیتوان سایر دستگاههایی را که از برنامه شیائومی یا پروتکل ارتباطی Bluetooth 4.0 مشترک نیستند کنترل کرد.

 

قیمت گذاری ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color Keith Haring

هدف اولیه مردم در شیائومی ایجاد ساعتی بوده که خرید آن برای توده های مردم مقرون به صرفه باشد. قیمت اولیه نزدیک به 127.00 دلار خواهد بود كه رقم قابل قبولی برای بازارهای غربی است. با این حال ، شیائومی برای مشتریان وفادار خود تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته است. این محصول قرار است در تاریخ 30 آوریل 2020 به بازار چین عرضه شود و سپس در سراسر جهان گسترش یابد.

 

روش نصب ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color Keith Haring

نصب ساعت مچی شیائومی هیچ گونه تعهدی ندارد.زیرا فقط کافی است جعبه قفل آن را بردارید و به مدت یک ساعت به شبکه برق متصل شوید.سپس میتوانید دکمه روشن / خاموش را فشار داده و سعی کنید آن را از طریق پروتکل بلوتوث به بقیه دستگاه های شیائومی که دارید متصل کنید.این ساعت دارای یک ساعت داخلی است که به شما این فرصت را میدهد تا در هر کجای دنیا که باشید ساعت را بشناسید. همچنین میتوانید تصاویر و سایر اسناد مهم را در ساعت خود نگه دارید تا هنگام پوشیدن این ساعت همیشه مطابق با کارتان باشد.

 

چه کسی می تواند استفاده کند

این ساعت در درجه اول برای نوجوانان و جوانان طراحی شده است که میخواهند از دیگران در شرکتشان بهتر به نظر برسند.با این حال ، شیائومی این آرزو را دارد که اجازه دهد ساعت به تمام بخش های جمعیت فعال گسترش یابد.زیرا بسیاری از افراد به راحتی ویژگی های آن را بیش از گذشته پیدا می کنند.

 

نحوه سفارش ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color Keith Haring

می توانید آن را از خرده فروشان بزرگی مانند Gearbest و Amazon سفارش دهید.با این حال،اگر تخفیف های بزرگ و تخفیف بیشتری در محصولات دیگر شیائومی دارید،بهتر است بدنبال آن در وب سایت رسمی شیائومی باشید.

 

پشتیبانی مشتری

شیائومی همچنین تیم پشتیبانی ویژه مشتری را راه اندازی کرده است که تمام نقاط جهان را پوشش می دهد.مردم همیشه میتوانند با نمایندگان زنده تماس بگیرند و به زبان مادری خود در مورد راه حل مسائل آینده سوال کنند.

دیگران بدانند

برند شیائومی اولین کسی است که در این ساعت هایی که دارای شخصیت شفاف و دوگانه هستند سرمایه گذاری کرده است. هم میتوانند ساعت را به شما اطلاع دهند و هم ارتباط مستقیمی با سایر دستگاه های همراه شما دارند.بسیار مقاوم در برابر آب است و مهم نیست که چه تعداد فعالیت ورزشی در طول روز انجام دهید.

سالات متداول

برخی از سوالاتی که ما به طور آنلاین در مورد ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color Keith Haring به صورت آنلاین پیدا میکنیم عبارتند از:
آیا می توانم وقتی دوش میگیرم،ساعت را بپوشم؟

بهتر است از آن در زمان دوش خود استفاده نکنید.با این حال،اگر هنگام دوش گرفتن به طور اتفاقی ساعت شیائومی را میپوشید،نگران نباشید و اشکالی ندارد.به سادگی آب را پاک کنید و کارتان تمام می شود!

مصرف باتری ساعت شیائومی چقدر است؟

ساعت شیائومی با باتری های ساده 12 ولتی کار میکند که حداقل 10 هزار دور شارژ مجدد دارند.تا در بیشتر مواقع که به ساعت خود احتیاج دارید،نگران مشکلات برق نباشید.

 

نتیجه

یک بار دیگر شیائومی پیشگام صنعت ساعت سازی است.این چشمگیرترین ساعت بهم پیوسته را ایجاد کرده است که میتواند با تلفن هوشمند و شبکه لوازم خانگی شما در هر کجا که باشید در تماس باشید.

استفاده ساده و دوام آن از بهترین مزایای ساعتهای شیائومی است.حتماً برای دانستن ویژگی های منحصر به فرد آن و چگونگی استفاده صحیح از آن،یکبار امتحان کنید و بخرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *