مجله شیائومی

نقد و بررسی پشه کش قابل حمل شیائومی

شه کش شیائومی

امروز میخواهیم به نقد و بررسی پشه کش قابل حمل شیائومی بپردازیم.آیا از روش های سنتی مبارزه با پشه در خانه یا خارج از خانه خسته شده اید؟ برای انتخاب راه حلهای موثر و طولانی مدت ضد پشه باید به آستانه شیائومی نزدیک شوید.ما قصد داریم حشره کش های قابل حمل شیائومی را به شما ارائه دهیم.اگر واقعاً میخواهید راه حلی برای حشرات داشته باشید،ارزش خواندن این مجله را دارد.

مارک چند رشته ای چینی شیائومی دارای لیست طولانی از شرکت های زیرمجموعه برای کار در زیر آن است.با شروع این کارزار از گوشی های هوشمند،امروزه این برند در هر گروه از محصولات جهانی جایگاه مسلطی دارد. محصولات خانگی در بین مردم بسیار مشهور و قابل اعتماد است،چه پاک کننده های ربات هوشمند ، دستگاه تصفیه آب ، دستگاه تصفیه هوا ، مسواک های برقی ، محافظ آب القایی و بسیاری دیگر.

در مورد یافتن اقدامات موثر علیه حشرات خطرناکی مانند پشه ها ، شیائومی را ملاقات خواهید کرد.مطمئناً پشه ها یک مشکل رایج در جامعه ما هستند. هیچ کس دوست ندارد در محل با این حشرات گزنده روبرو شود و آرزو دارد که هرچه زودتر مشکل آزار دهنده را برطرف کند. این حشرات از نظر سلامتی نیز مضر هستند.زیرا بیماری های حادی را نیز حمل می کنند.

 

نقد و بررسی حشرات قابل حمل و قابل حمل ضد پشه Xiaomi ZMI: تجهیزات ضد پشه برای خانه و مسافرت تصویر 1

 

از شیائومی سپاسگزارم که از این نظر مراقب کاربران خود است. مانند سایر شرکت های فرعی،شیائومی از ZMI نیز پشتیبانی میکند تا محصولات دوست داشتنی را برای طرفداران جهانی تولید کند.جدیدترین مقاوم در برابر پشه های قابل حمل ZMI تکنیک های ابتکاری و مفاهیم مدرنی را برای مبارزه موفقیت آمیز با پشه ها به ارمغان می آورد.

سازنده از سیاست منحصر به فردی برای ترکیب تجهیزات قابل حمل با قطعات پیشرفته ضد پشه استفاده کرده است.این دستگاه از دو باتری AAA استفاده میکند که نوید یک دوره کار طولانی مدت در استفاده بهینه را می دهد.بعلاوه،پاشنده پشه برنامه های مختلفی مانند خانه،مسافرت،کمپینگ،ماهیگیری،باغ،شکار،پیاده روی و موارد دیگر را فراهم می کند.

خوب،این روش مناسبی برای فكر كردن ضد پشه منحصر به فرد شیائومی نیست.برای بررسی دقیق،حتماً از بخش زیر استفاده کنید.

 

ویژگی ها و مشخصات پشه کش قابل حمل شیائومی

این بسته شامل پشه کش شیائومی ZMI ،یک پوشش محافظ شفاف،یک طناب قابل حمل شیائومی و دو قطعه دافع پشه است.

این دستگاه همچنین از دو باتری AAA استفاده میکند که در جعبه موجود نیست و شما باید آنها را جداگانه خریداری کنید.حال،بیایید ویژگی ها و مشخصات محصول را کشف کنیم.

 

طراحی و ساخت

راستش را بخواهید،نمای حشره کش های قابل حمل شیائومی مانند یک بلندگوی قابل حمل بلوتوث در اولویت اصلی به نظر می رسد. طراحی جیب پسند و سبک آن به شما امکان میدهد آن را در هر جای خارج حمل کنید.بدنه براق است که به فضای کمی برای ذخیره سازی نیاز دارد.

بعلاوه،حشره کش  قابل حمل شیائومی یک طرح مربع با گوشه های کمی گرد به کار می برد.در قسمت بالای محصول از یک سطح مشبک با سوراخ های زیادی برای انتشار عطر استفاده شده است.در هر طرف،یک برش مستطیلی شکل طولانی وجود دارد،در حالی که صفحه پایین هیچ چیز و کاملاً مصالح ندارد.

 

نقد و بررسی حشرات کشنده و قابل حمل ضد پشه Xiaomi ZMI: تجهیزات ضد پشه برای خانه و مسافرت تصویر 2

 

در یکی از گوشه ها،دستگاه برای کمک به شما در نگه داشتن یا تحویل محصول،یک سیم سیلیکونی قابل شرب می بندد.طراحی ضد پیچ ​​و تاب بسیار نفیس به نظر میرسد و یک رویکرد کاملاً خوب با ظاهر آلی سیلیکون را تضمین می کند.

برای باز کردن پوشش،در یکی از طرفین کلید فشاری وجود دارد.به آن فشار ملایم دهید تا درب بالایی آن را خارج کنید.در داخل،دو سوراخ برای نصب باتری مشاهده خواهید کرد.در حالی که مرکز یک صفحه گرد دارد تا قطعات دافع را میزبانی کند.این ماژول مدور مانند فن در جهت عقربه های ساعت میچرخد ​​تا رایحه را در هوا پخش کند.

تا آنجا که اندازه گیری فیزیکی به هم مرتبط است.دستگاه پشه کش شیائومی اعداد کوچکی را روی مقیاس می نویسد.در بسته 100x100x50mm،شما یک محصول 61x61x25mm دریافت خواهید کرد.در برابر وزن 52 گرم بسته بندی،وزن اصلی محصول تنها 40 گرم است.شما قاتل پشه را در پوستی با رنگ سفید و سفید خواهید یافت.

 

برنامه گسترده

پشه ها همه جا هستند.پشه ها علاوه بر حاکم شدن در جامعه،باغ ها،وسایل نقلیه مسافرتی،اردوگاه های فضای باز و بسیاری از مکان هایی را که معمولاً از آنها بازدید میکردیم مهار می کنند.اما جدیدترین دستگاه مقاوم در برابر پشه شیائومی هر کجا که بروید ناامید نمی شوید.

 

نقد و بررسی حشرات کشنده و قابل حمل ضد پشه Xiaomi ZMI: تجهیزات ضد پشه برای خانه و مسافرت تصویر 3

 

ویژگی اصلی محصول قابلیت حمل و سبک بودن کانتور آن است. به شما امکان میدهد هر کجا که مغایرت پشه ها را داشته باشید دستگاه را در جیب خود داشته باشید.به غیر از استفاده در خانه،میتوانید آن را در کمپینگ ، پیاده روی ، باغ ، مسافرت و ماهیگیری و غیره استفاده کنید. به همین ترتیب شیائومی قول میدهد تا از شما در برابر پشه ها به هر کجا که بروید محافظت کند.

 

باتری

دافع کننده پشه قابل حمل به عنوان یک دستگاه قابل شارژ،از دو باتری قابل جدا شدن AAA برای غلبه بر نیاز به برق استفاده می کند.برای دستیابی به حداکثر عمر باتری با یک بار شارژ یا دوباره پر کردن،تجهیزات با انرژی الکتریکی باید بهینه سازی شوند.

با این حال،قاتل جدید پشه درگاه USB برای شارژ ندارد.مفهوم باتری AAA در جای خود عالی است.گره های سیم را از بین می برد. شما آزاد هستید که برای تسکین سریع سیستم plug-and-play را دنبال کنید.

 

نقد و بررسی حشرات کش و قابل حمل ضد پشه Xiaomi ZMI: یک تجهیزات ضد پشه برای خانه و مسافرت تصویر 4

 

این شرکت ادعا می کند که باتری برای بیش از 30 روز با متوسط ​​8 ساعت استفاده در روز در خدمت شما است.این احساس چشمگیر است زیرا دیگر نیازی نیست نگران کمبود باتری باشید.بعلاوه،این یک سیستم کاملاً خیره کننده برای کمپینگ و سفر به خارج است.میتوانید یک دسته باتری به همراه داشته باشید تا در صورت نیاز تعویض کنید.

 

سایر مشخصات پشه کش قابل حمل شیائومی

در سایر ویژگی های ضدعفونی کننده و کشنده حشرات ضد پشه شیائومی،مواد دافع متوفلوترین را اجرا می کند. این از هر جهت ایمن و سالم است زیرا بوی تندی تولید نمی کند.

علاوه بر این،پوشش شفاف دستگاه برای تضمین ایمنی کلی کاربرا ،از سو استفاده جلوگیری می کند. همچنین باعث می شود در هنگام مسافرت خارج از خانه دستگاه ذخیره شود.

 

قیمت پشه کش قابل حمل شیائومی

بدون شک ، فاکتور قیمت نیز در هنگام نهایی شدن تصمیم خرید نقش محوری دارد. اما وقتی نوبت به خرید ضد پشه قابل حمل شیائومی ZMI می رسد،با توجه به عملکرد و مزایای کلی،قیمت آن حیرت انگیز به نظر می رسد.

 

نتیجه

با جمع بندی بررسی ضد دافع پشه قابل حمل شیائومی ZMI،این یک راه حل عالی برای اعتراض به پشه ها است.بدنه قابل حمل،ماندگاری طولانی مدت باتری،عملکرد سالم و غیره برخی از نکات مهم در حمایت از محصول هستند.دستگاه کلی دیدنی و قابل توصیه است.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *