مجله شیائومی

بررسی لامپ ضد عفونی کننده قابل حمل شیائومی مدل UVC Mijia Five

لامپ ضد عفونی کننده شیائومی

در این مجله امروز قصد داریم به بررسی  لامپ ضد عفونی کننده قابل حمل شیائومی مدل UVC Mijia Five که اخیراً راه اندازی شده است بپردازیم. این دستگاه میزبان طراحی خارق العاده و تعداد زیادی ویژگی پیشرفته است که در این مجله به آنها خواهیم پرداخت.

اگر شما نیز به دنبال چنین سلاحی برای مبارزه با آفات مضر ، باکتری ها و غیره هستید ، این مجله اختصاصی برای شما مناسب است. برای کشف ریشه های جدیدترین پیشرفت شیائومی در نمونه کارها ، حتماً تا انتها همراهی کنید.

ویروس ها و آفات همه ما را احاطه کرده اند. حشرات جدید هر روز فوران می کنند. حتی بالش که قبلاً روی آن می خوابیدیم ، میلیون ها کنه را روی خود حمل می کند. به همین ترتیب ، حیوانات خانگی ما میلیاردها انگلی و باکتری دارند.

اگرچه اندازه آنها کوچک است و با چشم غیرمسلح دیده نمی شوند ، اما می توانند تأثیر بسزایی در سلامتی ما بگذارند. این ارگانیسم ها حتی برای افراد با سیستم ایمنی ضعیف تر ، نوزادان ، زنان باردار و بزرگان خانواده خطرناک ترند.

با تشکر از شیائومی برای اولویت قرار دادن چشم انداز سلامت طرفداران خود. این شرکت زیرمجموعه هایی را برای تولید محصولات خانگی و بهداشتی مصرفی برای کاربران جهانی اختصاص داده است. چراغ ضد عفونی کننده Five کاملاً جدید شیائومی آخرین تلاش در این راستا برای ساختن خانه شما بدون آفت و آفات است.

با استفاده از اشعه ماورا بنفش و سایر نکات فنی باورنکردنی ، دستگاه محافظت کامل در برابر موجودات زنده مرگبار را تضمین می کند. علاوه بر این ، از القای بدن انسان و عقیم سازی متوقف کننده هوشمند نیز پشتیبانی می کند. ماژول محافظ پیشرفته قفل کودک از روشن شدن دستگاه توسط کودکان جلوگیری می کند. علاوه بر این ، کنترل برنامه هوشمند همچنین ابزارهای چشمگیری را در تلفن همراه شما ارائه می دهد.

 

بررسی لامپ ضد عفونی کننده قابل حمل شیائومی مدل UVC Mijia Five: ویژگی ها و مشخصات چیست؟

 

طراحی و ساخت فیزیکی

طبق معمول ، شما از نمای بیرونی و زیبایی ساخت دستگاه مورد بررسی آگاهی خواهید داشت. برای اکثر خریداران ، ظاهر فیزیکی به اندازه مشخصات فنی داخلی اهمیت دارد.

از نظر طراحی و ساخت ، لامپ ضد عفونی کننده قابل حمل شیائومی مدل UVC Mijia Five  قابل حمل ، ریز ، جمع و جور و سبک برای هر گوشه خانه شما مناسب است. بدنه براق و نمای بیرونی ساخته شده از نظر ارگونومیک ، نمای زیبایی از عشق را در نگاه اول منعکس می کند.

علاوه بر این ، جدیدترین لامپ شیائومی شامل یک کار جذاب رنگ سیاه در طول قامت عمودی است.محصول شیائومی با استفاده از مواد پلاستیکی ABS درجه بالا مونتاژ می شود. در بنای اولیه ، به نظر می رسد مانند یک ساختمان کوچک است که در هر گوشه آن چهار ستون قرار دارد. درست در وسط دستگاه ، یک جفت لوله عمودی شفاف وجود دارد. در نزدیکی چراغ لوله ، دکمه روشن / خاموش را نیز خواهید یافت.

لامپ یک شکل مستقیم و ساده دارد و هیچ برآمدگی زاویه تیز ندارد. همچنین سیم پلاگین دو سوراخ جهانی را برچسب می زند تا با استانداردهای خانه و دفتر مطابقت داشته باشد. ظاهر مد روز به راحتی محو و اکسید نمی شود.

طبق مقیاس بندی فیزیکی ، لامپ ضد عفونی کننده قابل حمل شیائومی مدل UVC Mijia Five دارای یک ساختار فوق العاده قابل حمل است که ابعاد آن فقط 24.5x12x12 سانتی متر است. علاوه بر این ، وزن آن فقط 480 گرم است. رنگ محصول مشکی است ، در حالی که رنگ روشن لامپ بنفش است.

 

ضد عفونی همه جانبه لامپ ضد عفونی کننده شیائومی

از آنجا که لامپ ضد عفونی کننده شیائومی مدل UVC Mijia Five به همه جهات باز است ، یک روش ضد عفونی 360 درجه را تضمین می کند. به دلیل قابلیت استفاده چند جهته ، برای خانه ، کلاس ، اتاق نشیمن ، سالن بدنسازی ، رستوران و همچنین ضد عفونی حیوانات خانگی مناسب است.

 

سیستم پیشرفته اشعه UVC

در مقایسه با روشهای سنتی اشعه فلورسنت ، لامپ ضد عفونی کننده شیائومی حداکثر 99.99٪ از سرعت اشعه را ارائه می دهد. از لامپهای ماورا بنفش فیلیپس استفاده می کند که حاوی حدود 1/10 دماسنج جیوه ای است. از این رو ، آلودگی جیوه را در پایین ترین نقطه نگه می دارد.

بعلاوه ، لوله اصلی لامپ فیلیپس در مدت زمان 12 ساعت فقط از 0.38 کیلووات ساعت مصرف برق استفاده می کند. درنهایت با حداکثر 9000 ساعت خدمات خدمت به کاربران ارائه می دهد. میزان پوسیدگی نوری تنها 20٪ است که اشعه پایدار را در طول عمر خود حفظ می کند.

 

ویژگی های امنیتی

امنیت مشتری همیشه در اوج لیست شیائومی است. در مورد لامپ ضد عفونی کننده شیائومی ، این شرکت دقیقاً از همین ایدئولوژی پیروی می کند.

حسگر داخلی رادار داخلی و سیستم القای بدن انسان عملکرد امنیتی دستگاه را بهبود می بخشد. هر زمان کسی به دستگاه نزدیک شود ، اشعه را با هوشمندی متوقف می کند. پس از رفتن فرد ، بعد از 30 ثانیه به طور خودکار مراحل را شروع می کند.

همچنین ، چراغ اشعه یک الگوریتم محافظت از قفل کودک هوشمند را تجهیز می کند. این به لطف سیستم هشدار زنگ خطر از روشن شدن چراغ کودک به اشتباه جلوگیری می کند.

 

کنترل هوشمند

این یک پروتکل منحصر به فرد دیگر است که در بررسی لامپ ضد عفونی کننده شیائومی مورد بحث قرار می گیرد. مانند دیگر محصولات بیشمار الکترونیکی شیائومی ، جدیدترین لامپ ضد عفونی کننده از برنامه موبایل Mijia و دستیار صوتی شیائومی نیز پشتیبانی می کند.

هر دو ماژول برای پرورش مناسب مزایا ، تعامل در زمان واقعی را تضمین می کنند. برنامه هوشمند Mijia به شما اطلاع می دهد که وضعیت فعلی قفل درب هوشمند و حسگر انسانی بدنه هوشمند چیست. همچنین به شما کمک می کند بعد از خارج شدن از اتاق دستگاه را روشن کنید. دستیار صوتی XiaoAI همچنین ابزاری سازنده برای کنترل لامپ از طریق دهان است.

 

برخی از دستورالعمل ها و اقدامات احتیاطی لامپ ضد عفونی کننده شیائومی

خوب ، شیائومی همچنین به کاربران پیشنهاد می کند هنگام کار با لامپ ضد عفونی کننده شیائومی Mijia Five UVC ، برخی اقدامات احتیاطی را دنبال کنند.

اطمینان حاصل کنید که به چراغ اشعه نزدیک نشوید. ممکن است برخی اثرات سو بر بدن شما ایجاد کند. بر این اساس ، باید از خیره شدن مداوم به نور نیز خودداری کنید.

طبق کاربرد ، شما باید دستگاه را به مدت 15 دقیقه در منطقه ای به اندازه 10 متر مربع کار کنید. به همین ترتیب ، برای مناطق بزرگتر مانند اتاق خواب (حدود 20 متر مربع) و اتاق نشیمن (حدود 30 متر مربع) ، تجهیزات باید به ترتیب 30 و 45 دقیقه کار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *