مجله شیائومی

بررسی تردمیل تاشو قابل حمل شیائومی مدل MiJia Walking Pad A1

تردمیل شیائومی

برای همه افرادی که زندگی پرمشغله ای دارند و فرصتی برای ورزش ندارند ،تردمیل تاشو قابل حمل شیائومی مدل MiJia Walking Pad A1 چیزی است که شیائومی به عموم ارائه کرده است. این دستگاه نوآورانه میتواند به شما آزادی کار در خانه و محل کار مسالمت آمیز را بدهد. بدون اینکه هرگز نگران این باشید که همکاران یا خانواده خود را اذیت کنید.

 

 

 

مروری بر مارک تجاری شیائومی

شیائومی غول بزرگ فن آوری چینی است که طی چند سال توانسته از همه همتایان غربی خود پیشی بگیرد. این سری تردمیل تاشو به نام MiJia Walking Pad A1 از شرکت شیائومی از آلیاژ آلومینیوم با کیفیت ساخته شده است تا سبک و آسان برای نگهداری باشد. بهترین باتری ممکن برای ماندگاری طولانی مدت قبل از نیاز به شارژ مجدد را دارد.

 

امکانات تردمیل تاشو قابل حمل شیائومی مدل MiJia Walking Pad A1

تردمیل شیائومی کاملاً تاشو است و از مواد قابل بازیافت ساخته شده است. فقط وقتی علامت تجاری این شرکت و مجموعه ای از چرخ های نارنجی را از سمت جلو نگاه میکنید میتوانید مشاهده کنید. این پنل دارای یک صفحه نمایش LED است که در آن ممکن است ویژگی های اساسی تردمیل قابل حمل را مشاهده کنید. در عرض چند ثانیه کل واحد به راحتی جمع می شود و یک کمربند بزرگتر وجود دارد که حرفه ای ترین نسخه های تردمیل را به شما یادآوری می کند.

مردم شیوه ای که میتوانید بر روی آن قدم بگذارید و همچنین روشهای دستی آن را دوست خواهند داشت. این ساده ترین راه برای تمرین کردن در خانه است و هرگز بهانه ای برای وقت نداشتن برای راه رفتن نخواهید داشت.

 

مزایا / دلایل انتخاب تردمیل تاشو قابل حمل شیائومی مدل MiJia Walking Pad A1

تردمیل قابل حمل و تاشو شیائومی یک نسخه اتوماتیک نیز دارد که میتواند سرعت تسمه رانندگی را با توجه به سرعت شما تنظیم کند. پد راه رفتن دارای یک گیرنده بی سیم است که می تواند آن را به سایر دستگاه های شیائومی متصل کند.سرعت دویدن ، کالری مصرف شده و بسیاری از علائم حیاتی ورزش را به شما نشان می دهد.

این یک ساختار مستحکم است که می تواند در زیر تخت یا کاناپه شما به راحتی جمع و ذخیره شود ، حتی بدون اینکه متوجه حضور آن شوید.

 

جوانب مثبت منفی تردمیل شیائومی

بسیاری از مشتریان چندین نکته مثبت و منفی را برای تردمیل تاشو قابل حمل شیائومی مدل MiJia Walking Pad A1 ذکر کرده اند:

 

مثبت ها

  • ساختار جامد که نمی توان به راحتی آن را خدشه دار کرد
  • می تواند در هر جایی جا بگیرد و فضای کافی برای دویدن روی آن را به شما می دهد
  • این یک باتری قدرتمند دارد که می تواند به راحتی شارژ شود
  • شما برای تنظیم سرعت از راه دور کنترل می کنید
  • یک دکمه توقف اضطراری نیز وجود دارد

 

منفی ها

  • سرعت نمی تواند بیش از 6 کیلومتر در ساعت باشد
  • این تنها می تواند 90 کیلوگرم از وزن بدن را حفظ کند
  • گزینه شیب وجود ندارد
  • صفحه LED هنگام اجرا به راحتی قابل مشاهده نیست

 

قیمت گذاری

به راحتی می توانید بگویید که Walking Pad شیائومی گران است زیرا ارزش آن در آمازون تقریباً 550 دلار است. با این حال ، این سرمایه بازگشت خوبی دارد. زیرا برای رفتن به باشگاه نیازی به پرداخت هزینه اضافی نیست. به علاوه یک محافظ طبیعی برای سلامتی خود خواهید داشت، و یک قدم مهم برای مقابله با چاقی یک بار و برای همیشه است.

قیمت ها ممکن است با توجه به منطقه جغرافیایی که در آن زندگی می کنید متفاوت باشد و تخفیف و تخفیف ویژه در برخی از خرده فروشان آنلاین اعمال شود.

 

روش نصب تردمیل تاشو قابل حمل شیائومی مدل MiJia Walking Pad A1

بعد از جعبه گشودن تردمیل تاشو قابل حمل شیائومی مدل MiJia Walking Pad A1، کارهای زیادی انجام نمی شود. شما به سادگی باید باتری را شارژ کرده و در حالت دستی یا اتوماتیک قرار دهید. سپس می توانید به راحتی قدم بردارید و راه بروید. باز شدن دستگاه یک مرحله آسان باقی مانده و میتواند لذت بیشتری به شما بدهد. زیرا می توانید این کار را با یک دست انجام دهید.

 

چه کسی می تواند استفاده کند

هر فرد بالغ می تواند این مدل از تردمیل شیائومی  استفاده کند. با این حال ، یک قفل هوشمند فقط برای اطمینان از ایمنی کودکان وجود دارد زیرا می تواند برای آنها خطرناک باشد. اگر می خواهید این دستگاه به طور مداوم قابل استفاده باشد ، حتماً کمتر از 90 کیلو وزن دارید.

 

پشتیبانی مشتری

 

تردمیل تاشو قابل حمل شیائومی مدل MiJia Walking Pad A1 را از هر کجا بخرید ، همیشه میتوانید از ضمانت منحصر به فرد بازپرداخت پول شیائومی استفاده کنید. که باعث می شود در انتخابی که میخواهید انتخاب کنید، اطمینان حاصل کنید. یک نماینده زنده که به زبان مادری صحبت می کند. میتواند به شما در حل هر مشکلی که ممکن است با استفاده از دستگاه روبرو شوید کمک کند.

 

دیگران بدانند

تردمیل تاشو قابل حمل شیائومی مدل MiJia Walking Pad A1 بهترین تمرین را در حین حضور در خانه یا محل کار به شما ارائه می دهد. این دستگاه به اندازه کافی سبک است. تا بتوانید آن را به هر کجا که بروید حمل کنید و اتصال به سایر دستگاه های تلفن هوشمند میتواند یک برنامه ورزشی هفتگی برای شما ایجاد کند تا سلامتی شما افزایش یابد.

 

 سالات متداول

اینها برخی از سوالات متداول است که به صورت آنلاین برای این دستگاه پیدا کردیم:

آیا می توانید روی تخته پیاده روی بدوید؟

راهی برای دویدن روی بالشتک وجود ندارد. دستگاه شیائومی فقط می تواند سرعتی معادل 6 کیلومتر در ساعت به شما بدهد که برابر با پیاده روی سریع است.

چگونه می توان پد راه رفتن خود را وصل کنم؟

روش های مختلفی برای اتصال پد راه رفتن از طریق کابل USB یا بی سیم وجود دارد. استفاده از پروتکل ارتباطی بلوتوث نیز یک گزینه است.

آیا تردمیل ها برای زانو مضر هستند؟

تردمیل معمولاً هنگام دویدن سریع زانوهای شما را تشدید می کند. با این حال ، پد واکینگ شیائومی یک جلسه پیاده روی آرام و آرام را برای شما ایجاد می کند که خطری برای زانوها نیست.

 

 نتیجه

سالها مردم در تلاش بودند تا یک راه حل مناسب برای تمرین خود پیدا کنند. سرانجام ، شیائومی تردمیل قابل حمل کاملی را ارائه داده است. که به نظر سنتی نمی رسد ، زیرا فاقد حصارهای جانبی و صفحه جلوی بالایی است.

به راحتی می توانید آن را در هر جای دفتر یا اتاق خواب خود قرار دهید. و آن را در زیر تخت خود ذخیره کنید بدون اینکه کسی متوجه شود. شیائومی یک معامله واقعی برای همه افرادی است. که دوست دارند تناسب اندام خود را حفظ کنند و نمیخواهند یک اتاق کامل را برای قرار دادن تردمیل ذخیره کنند. ورزش هرگز آسانتر از استفاده تردمیل تاشو قابل حمل شیائومی مدل MiJia Walking Pad A1 نبوده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *