مجله شیائومی

معرفی تردمیل کم جای شیائومی مدل Youpin WalkingPad R1 Pro

پیش از معرفی تردمیل کم جای شیائومی،لازم به ذکر است که بیشتر افراد فقط در تابستان به باشگاه می رفتند.این زمانی بود که ورزشکاران معمولی نمی توانستند تجهیزات رایگان را در سالن بدنسازی پیدا کنند زیرا همه سالن های ورزشی بیش از حد شلوغ بودند. اما اکنون سبک زندگی سالم و پیگیری کاهش وزن به سبک زندگی بسیار محبوب تبدیل شده است.

از یک طرف ، هزاران سالن ورزشی در هر شهر میانه یا بزرگ وجود دارد. اما از طرف دیگر وقت زیادی برای بازدید از ورزشگاه و تمرین نداریم. با این حال ، دو هدف ذکر شده بدون تغییر باقی می مانند.

دلیل دیگر عدم مراجعه منظم به سالن های بدنسازی ، آب و هوا است. وقتی باران یا برف می بارد ، نمی خواهیم به باشگاه برویم. برای همه این موارد ، ما توصیه می کنیم تردمیل پد مخصوص راه رفتن خود را داشته باشید.

اما در اینجا با مشکل دیگری روبرو هستیم،این فضای زیادی را اشغال می کند. به هر حال،چند مارک تجاری وجود دارد که پد های “قابل حمل” را ارائه می دهند. حدس زدن اینکه شیائومی در این میان باشد کار سختی نیست. این شرکت توانسته است چندین تردمیل را معرفی و تولید کند و امروز ما قصد داریم در مورد یک تردمیل صحبت کنیم که دارای سیستم عامل Indiegogo  است و 120٪ بیش از حد انتظار صرفه جویی اقتصادی می کند.

 

Xiaomi Youpin WalkingPad R1 Pro بررسی تصویر 1

 

معرفی تردمیل کم جای شیائومی

اما نقطه مثبت تردمیل کم جای شیائومی مدل  Youpin WalkingPad R1 Pro قابلیت حمل آن است. برای محصولی از این دسته ، می توان گفت فضای اشغال شده در حالت تا خورده بسیار کم است ، تقریباً 0.5 متر مربع. علاوه بر این ، می توانید آن را به صورت عمودی قرار دهید. در حقیقت ، ویژگی های اصلی همه تردمیل های شیائومی ، طراحی تاشو بی نظیر است. در مورد این مدل،یک طراحی دو تاشو دارد زیرا بر خلاف مدل های دیگر ، دسته ای نیز وجود دارد.

 

Xiaomi Youpin WalkingPad R1 Pro نقد و بررسی تصویر 2

 

مشخصات

تردمیل کم جای شیائومی مدل Youpin WalkingPad R1 Pro که از مدل قبلی به ارث رسیده است ، فرآیند IML را تصویب می کند. این می تواند بافت ماسه ای را تکمیل کند.نمایشگر LED دارد که اطلاعات مختلفی از جمله سرعت فعلی دویدن ، مسافتی را که طی کردید و زمان دویدن را نمایش می دهد.

 

Xiaomi Youpin WalkingPad R1 Pro بررسی تصویر 3

 

وقتی کمی پانل پایین تر می رود،می توان قرقره ها را دید. به علاوه ، می توانیم چند دکمه برای کنترل حالت های مختلف پیدا کنیم. چرخ دارد. بنابراین ، اگرچه هنگام جمع شدن 33 کیلوگرم وزن آن برداشته شده و دسته آن برداشته می شود ، هر کسی می تواند آن را به راحتی به مکان دیگری منتقل کند.

 

Xiaomi Youpin WalkingPad R1 Pro بررسی تصویر 4

 

ما می دانیم که بسیاری از کاربران بوده اند که از نبود دستگیره شکایت داشته اند. این مدل دسته متعادل کننده و دراز شدن صفحه را اضافه می کند. بنابراین Xiaomi Youpin WalkingPad R1 Pro قادر است تجربه دویدن بهتری را ارائه دهد.

 

بررسی Xiaomi Youpin WalkingPad R1 Pro تصویر 5

 

جنس

برای دوام بهتر تردمیل کم جای شیائومی از مواد آلیاژ آلومینیوم استفاده می کند که آن را بسیار سبک اما در عین حال با دوام می کند که تا وزن 90 کیلوگرم را پشتیبانی می کند.

 

Xiaomi Youpin WalkingPad R1 Pro نقد و بررسی تصویر 6

 

یکی از بزرگترین تغییرات در مقایسه با مدل نسل اول ، اضافه شدن یک دکمه ایمنی است که در صورت لزوم می تواند به یک دکمه اضطراری تبدیل شود.

 

Xiaomi Youpin WalkingPad R1 Pro بررسی تصویر 7

 

مانند مدل نسل قبلی ، جنس “مسیر دویدن” در Xiaomi Youpin WalkingPad R1 Pro از تخته فیبر ساخته شده است.

 

Xiaomi Youpin WalkingPad R1 Pro بررسی تصویر 8

 

این شرکت همچنین موتور را بهبود بخشیده و اکنون صدای کمتری تولید می کند. مسیر پیاده روی دارای ضخامت 57 میلی متر است.

 

سه روش برای کنترل Xiaomi Youpin WalkingPad R1 Pro وجود دارد: کنترل از راه دور، برنامه KS FIT و حالت خودکارXiaomi Youpin WalkingPad R1 Pro بررسی تصویر 9

در مورد حالت دوم ، وقتی خودتان سرعت دویدن را کنترل می کنید ، دو حالت سرعت M و A. وجود دارد. کمترین سرعت در دنده M 0.5 مایل در ساعت است ، در حالی که حداکثر سرعت به 3.75 مایل در ساعت می رسد. در مورد دنده A ، آن برای دویدن فعال تر است و سرعت آن می تواند به 6.2 مایل در ساعت برسد.

 

Xiaomi Youpin WalkingPad R1 Pro بررسی تصویر 10

 

کنترل سرعت در این حالت کاملاً آسان است. هنگام راه رفتن / دویدن در ناحیه 1/3 صفحه لمسی ، سرعت آن بیشتر می شود. با ورود به منطقه 3/3 ، سرعت آن کاهش می یابد. و اگر می خواهید سرعت فعلی را حفظ کنید ، فقط پاها را در ناحیه 2/3 نگه دارید.

به همین منظور ، یک ریموت کنترل کوچک و هوشمند نیز وجود دارد. با کمک آن می توانید سرعت دویدن را تسریع یا کاهش دهید.

با این حال ، راحت ترین حالت توسط برنامه فراهم شده است. با کمک آن ، شما همیشه می توانید وضعیت سلامتی خود را کنترل کنید ، نگاهی به عملکرد خود بیندازید و نکاتی در مورد سالم تر شدن کسب کنید.

 

Xiaomi Youpin WalkingPad R1 Pro بررسی تصویر 11

 

علاوه بر این ، یک “جیب” مخصوص روی دسته وجود دارد که می توانید تبلت یا تلفن هوشمند را در آن قرار دهید. بنابراین علاوه بر استفاده از این تجهیزات برای کنترل تردمیل ، می توانید کلیپ ها را تماشا کنید ، یاد بگیرید ، فیلم تماشا کنید یا هر کاری که می خواهید انجام دهید. به هر حال ، این شرکت همچنین سناریوهای مختلفی را پیشنهاد می دهد که می توانید از Xiaomi Youpin WalkingPad R1 Pro در آن استفاده کنید. بگویید ، می توانید با راه رفتن بر روی آن به کار خود ادامه دهید.

 

Xiaomi Youpin WalkingPad R1 Pro بررسی تصویر 12

 

باید بدانید که شیائومی در مورد ایمنی نیز فکر کرده است.محافظت از قفل کودک بچه های شما را ایمن نگه می دارد.

 

Xiaomi Youpin WalkingPad R1 Pro نقد و بررسی تصویر 13

مطالب مرتبط

4 thoughts on “معرفی تردمیل کم جای شیائومی مدل Youpin WalkingPad R1 Pro

  1. Ammar گفت:

    سلام
    اینو داریم بصورت پیش خرید میتونیم با قیمت مناسب تحویل بدیم 👇
    تردمیل تاشو شیائومی Walking Pad R1 Pro

    1. سید سیاوش موسوی گفت:

      سلام قیمت لطفا

    2. ملیکا گفت:

      سلام لطفا شماره تماسی بزار تا زنگ بزنمم

      1. xiauser1400 گفت:

        سلام. جسارتا شماره در سایت هست. 09124030974

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *