مجله شیائومی

معرفی مینی کامپیوتر شیائومی

مینی کامپیوتر شیائومی

مینی پی سی شیائومی

 

شیائومی همیشه در تکاپو و تلاش برای تولید محصولات شگفت انگیز و نیاز روزمره مردم بوده و اینبارهم با معرفی مینی کامپیوتر شیائومی قدم بزرگی در صنعت و تکنولوژی روز دنیا برداشت.گرچه این بار این کار را از طریق یکی از شرکت های خود که با آن همکاری میکند،انجام داده است.مینی کامپیوتر شیائومی یک کامپیوتر بسیار کوچک که شما می خواهید آن را داشته باشید.

 

مینی کامپیوتر شیائومی

 

مینی پی سی شیائومی

 

شیائومی از طریق پلتفرم سرمایه گذاری جمعی YouPin خود،یک مینی کامپیوتر واقعاً کوچک با ویژگی های فنی بیش از جذاب ارائه کرده است. درست است که ساخت چنین محصولات قابل تحسینی از شیائومی تعجب آور نیست.اما این بدان معنا نیست که مااز این ویژگی جذاب و کوچک چشم پوشی کنیم.

مکعب کوچک مینی کامپیوتر شیائومی دستگاهی است که در تصاویر مشاهده کنید،به اندازه بسیار کوچک است.به حدی که اندازه آن فقط (62 در 62 در 42) میلی متر است و وزن آن فقط 145 گرم است.

برای مقایسه مینی پی سی شیائومی با دستگاهی که احتمالاً بسیاری از آنهامیدانند 0.6 برابر کوچکتر از Mi 10 خود شیائومی است.

 

مینی پی سی شیائومیمینی پی سی شیائومی

 

البته فراتر از اندازه کوچک آن،یکی از جنبه های جالب توجه محصول،ورق فنی آن است.این مینی کامپیوتر یک دستگاه بازی نیست.اما برای بسیاری از کارهای روزمره قدرت کافی را ارائه می دهد.آنچه به قابلیت حمل آن اضافه میشود،ممکن است مفهوم خود را داشته باشد.اگرچه یک سناریوی ایده آل استفاده از آن در کنار تلویزیون در اتاق نشیمن است.

مینی کامپیوتر شیائومی پردازنده چهار هسته ای J4125 اینتل را ارائه می دهد.که با فعال کردن حالت توربو قادر به کار در حداکثر فرکانس 2.7 گیگاهرتز است.این پردازنده مرکزی با یک گرافیک Intel UHD600 یکپارچه همراه است.که قادر به مدیریت صفحه نمایش با وضوح 4K و از این رو سناریوی جالبی است.که در آن با تلویزیون هوشمند ترکیب می شود.

 

مینی پی سی شیائومی

 

تجهیزات مینی کامپیوتر شیائومی را میتوان در دو تنظیمات RAM و ذخیره سازی خریداری کرد.به طور دقیق میتوانید 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی یا 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی را انتخاب کنید.به هر حال این درایوها از نوع SSD هستند واز رابط M.2 استفاده می کنند.یک تصمیم واضح برای کمک به کوچک سازی بیشتر!

در مورد اتصال،این یک اتصال USB C دارد که برای تأمین انرژی دستگاه،بلوتوث 4.2 ، WiFi با پشتیبانی از شبکه های 2.4 گیگاهرتزی و 5 گیگاهرتزی و همچنین دو اتصال USB 3.0 برای اتصال انواع لوازم جانبی و خروجی اصلی HDMI استفاده می شود.در حال حاضر در جلو،یک کارت خوان micro SD و خروجی هدفون ادغام می شود.

 

هزینه این مینی کامپیوتر چقدر است؟

 

مینی پی سی شیائومی

 

مینی کامپیوتر شیائومی بسته به سه حالت موجود،سوم همان نسخه با سخت افزار قوی تر و تفاوت مورد شخصی خود را با این عکس از آهن، قیمت این رایانه های شخصی کوچک حدود 130، 160 و 175 یورو متغیر خواهد بود.

با توجه به مجموعه مشخصات،طراحی و … اصلاً بد به نظر نمی رسد.همچنین میتوانید سیستم عامل های مبتنی بر معماری X86 را نصب کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *