مجله شیائومی

معرفی و بررسی هدفون بلوتوثی شیائومی

هدفون بلوتوثی شیائومی

 

هدفون بلوتوثی شیائومی

 

شیائومی به عنوان یک شرکت فناوری ویژگی های جالبی را روی هدفون بلوتوثی خود قرار داده است که آن را به یک محصول صوتی بسیار کاربردی تبدیل کرده است.

 

پوشیدنی مادرزادی

 

هدفون بلوتوثی شیائومی

هدفون بلوتوثی شیائومی یک محصول صوتی است که برای استفاده در گردن کاربر طراحی شده است.این محصول از طراحی بند گردنی همراه با گلگیرهای مغناطیسی بهره می برد.به دلیل  ویژگی طرح یقه ای که دارد.پوشیدن آن بسیار نرم و لطیف و راحت است.بخشی از یقه که با گردن فرد تماس می گیرد از لاستیک نرم بسیار کشسان ساخته شده است.

 

هدفون بلوتوثی شیائومی

 

ضد لغزش است و بدون فشار زیاد براحتی روی پوست فرد استفاده می شود.هدفون بلوتوثی شیائومی برای استفاده بسیار راحت است.همچنین هیچ تحریک پوستی ایجاد نمی کند.

قطعات شکننده هدفون بلوتوثی شیائومی،یعنی برد مدار و باتری را به درستی محکم می کند.اگرچه لاستیک نرم است،امابسیار با دوام است. این بدان معناست که در محافظت از قسمتهای بسیار شکننده محصول که شامل صفحه مدار و اجزای باتری است،کار بسیار خوبی انجام می دهد.

 

صدایی با کیفیت بالا که برای گوش شما نیز بی خطر است

 

 

هدفون بلوتوثی شیائومی

 

این هدفون بلوتوثی شیائومی صدایی خالص،واضح و با کیفیت تولید می کند.این دستگاه از یک واحد سیم پیچ متحرک دو محوره متحرک استفاده میکند که در صورت اعمال توسط نیروهای الکتریکی و مغناطیسی صدای واضحی را ارائه می دهد.محصول صوتی توسط چیپ ست صوتی QCC5125 ایجاد شده توسط کوالکام تأمین می شود.این چیپ ست بسیار قدرتمند است و به تولید صدای ممتاز کم مصرف کمک می کند.

چیپست QCC5125 از فناوری تطبیقی ​​Qualcomm aptX پشتیبانی می کند. این یک فناوری با تأخیر کم با حداقل تاخیر تا 80 میلی ثانیه است. چیپست این هدست همچنین ترکیبی از فناوری DSP و CVC است. این دلیل اصلی است که این محصول هنگام پخش موسیقی یا تماس صوتی کاملاً شفاف تولید می کند.چیپست کوالکام این هدست را قادر می سازد تا از دستیارهای مجازی مانند SIRI پشتیبانی کند.

 

عمر باتری طولانی

 

هدفون بلوتوثی شیائومی

 

وقتی نوبت به شارژ و عمر باتری می رسد،طول عمر باتری هدفون بلوتوثی شیائومی 9 ساعت است.طبق xiaomitoday ،پس از فقط ده دقیقه شارژ شدن باتری،میتوانید تا دو ساعت و نیم زمان پخش داشته باشید.این محصول همچنین از طریق پورت USB نوع C به راحتی شارژ می شود.

 

سهولت کنترل

 

هدفون بلوتوثی شیائومی

 

این هدست روش های ساده ای برای کنترل میزان صدا،انتخاب موسیقی و گرفتن تماس به کاربران ارائه می دهد.این محصول صوتی دارای یک خوشه کلید کنترل خطی است که در امتداد بند قرار گرفته است.در این خوشه های کنترل،به راحتی میتوانید دکمه کنترل هر عملکردی را که می خواهید انجام شود،پیدا کنید.به یاد داشته باشید،این هدست همچنین از دستیار Google ، SIRI و XiaoAI پشتیبانی می کند.

 

رنگ هدفون بلوتوثی شیائومی

متأسفانه،وقتی صحبت از رنگ می شود،این مدل از هدفون شیائومی انتخاب های متنوعی را به شما ارائه نمی دهند.زیرا فقط در دو نوع رنگ وجود دارد که سیاه و سفید است.با این حال،خوب است به خاطر داشته باشید که این هدست ها دارای پوشش زیبایی ماسه بلاست هستند،که باعث می شود محصولی کاملاً زیبا باشند.

 

قیمت هدفون بلوتوثی شیائومی

 

هدفون بلوتوثی شیائومی

 

طبق گفته های گیزموچینا،هدفون بلوتوثی شیائومی بعد از ظهر همان روز که در تاریخ 27 آوریل (27 آوریل) با قیمت مناسب 199 یوان راه اندازی شده اند،در Mi.com لیست شده اند.

 

مزایا و معایب هدفون بلوتوثی شیائومی

مانند هر چیز دیگری در زندگی،این محصول دارای ویژگی هایی است که آن را به محصولی بسیار با کیفیت و کاربردی تبدیل کرده است. با این حال،برخی از عناصر نیز وجود دارد که برخی از کاستی ها را به همراه دارد.در اینجا لیستی از جوانب مثبت و منفی محصول آورده شده است.

 

هدفون بلوتوثی شیائومی

 

مثبت

  • تأخیر کم (80 میلی ثانیه)
  • صدا را برای پخش و تماس پاک کنید
  • پوشیدن بسیار راحت است
  • عمر باتری طولانی

منفی

  • فقط دو رنگ است

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *