مجله شیائومی

بررسی اتو بخار شیائومی

اتو بخار شیائومی

امروز شما را از طریق جدیدترین تجهیزات خانگی شیائومی برای اتو کردن پارچه راهنمایی می کنیم.اخیراً،اتو بخار شیائومی را با نام تجاری Mijia Zanjia عرضه کرده است.قصد داریم مشخصات،نقاط قوت یا اشکالات مختلف آن را به روشی دقیق بررسی کنیم.

مارک معروف چینی شیائومی در بخشهای بی شماری از بازار حضور چشمگیری داشته است.اکنون یافتن بازاری بدون محصولات شیائومی دشوار است.این شرکت از زمان آغاز به کار خود از طریق تضمین کیفیت،قیمت مناسب و البته سیستم کارآمد رسیدگی به شکایات مشتری، موفقیت بزرگی را به ثبت رسانده است.

شیائومی هیچ مانعی برای ورود به صنعت محصولات اتو و بخار دادن نیز ندارد.در کنار طیف گسترده ای از وسایل الکترونیکی خانگی ، این برند در حیطه اتو نیز فعالیت میکند تابه کاربران در مراقبت از لباس خود کمک کند.

 

اتو بخار شیائومی

 

دستگاه اتو بخار شیائومی Mijia Zanjia ابزاری مناسب برای غلبه بر نگرانی شما در مورد اتو کشیدن و بخار دادن پارچه است.این سیستم گرمایش بخار هوشمند SteamPlus را مجهز میکند تا از گرم شدن سریع و بدون آسیب رساندن به لباس اطمینان حاصل کند.این یک عملکرد ساده با یک دکمه را فراهم میکندکه حتی یک تازه وارد میتواند با آن به راحتی کار کند.

علاوه بر این،کاربران از فناوری گرمایشی ثانویه منحصر به فرد در همگرایی با لعاب سرامیک و نازل آلیاژ آلومینیوم برخوردار می شوند.اتو بخار شیائومی دارای ظرفیت مخزن آب 150 میلی لیتر است ، در حالی که از مواد ریخته گری آلومینیوم برای جمع آوری شاسی استفاده می شود.

یکی از ویژگی های حیرت انگیز هیکل کوچک و قابل حمل است.محصولات جمع و جور،سبک و حمل آسان،امروزه پاسخ بسیاری در بازار به دست می آورد.بخارشوی دستی و اتو شیائومی برای مسافران بسیار مناسب است.زیرا فضای کمتری در کوله پشتی اشغال می کند.

 

بیایید در بخش زیر اطلاعات بیشتری در مورد اتو بخار شیائومی پیدا کنیم.

 

بررسی اتو بخار شیائومی Mijia Zanjia و مینی ژنراتور دستی:

ویژگی ها و مشخصات

در جعبه،خریداران علاوه بر برس،مخزن آب پیچ دار و راهنمای کاربر دستی،خود دستگاه اتو دستی را نیز دریافت می کنند.

 

طراحی و ساخت فیزیکی

از نظر طراحی و ساخت،دستگاه اتو بخار شیائومی هیکلی منحصر به فرد،قابل حمل و سبک دارد.بدنه با شکوه ساخته شده است تا رویکردی آسان برای نگهداری برای همه کاربران ایجاد کند.

در تجهیزات اولیه،تجهیزات الکتریکی شبیه اسلحه ای است که زیر آن سیم  2.2 متر دارد.علاوه بر این،طراحی ارگونومیک و نفیس با گیر دستی سه بعدی برای حمل آسان در صندوق عقب است.در واقع،از دو جز اصلی تشکیل شده است.قسمت فوقانی یک مخزن آب در پشت نگه می دارد.در حالی که قسمت پایین دارای یک دکمه قدرت فیزیکی و نقطه تزریق سیم است.

 

اتو بخار شیائومی

 

دسته نرم اتو بخار شیائومی به دست شما احساس نرمی می دهد.و از استفاده طولانی مدت خسته نخواهید شد.تمام بدنه با یک پوشش سفید رنگ خالص تزئین شده است.تولید کننده مواد ریخته گری قالب آلومینیوم را برای مونتاژ دستگاه اتو دستی زنجیا اجرا کرده است.همچنین دارای لعاب سرامیکی و پانل پودر یون منفی آنیون است.

ابعاد فیزیکی اتو بخار شیائومی 204x170x92.5 میلی متر است.وزن آن 1 کیلوگرم است.

 

سیستم اتو بخار شیائومی

با تمرکز بر عملکرد دستگاه ،ما الگوریتم ها و ویژگی های هوشمند زیادی را پیدا کرده ایم.در ابتدا اتو و بخار Mijia Zanjia سیستم گرمایشی هوشمند SteamPlus را ادغام می کند. این باعث گرم شدن سریع میشود که می تواند روی انواع مختلف پارچه اعمال شود.

 

اتو بخار شیائومی

 

دستگاه یک ماژول قدرت 1200W همراه با فن آوری منحصر به فرد ثانویه گرمایش و سوپرشارژ را ضبط می کند.با کمک آلیاژ آلومینیوم و پانل قدرت یون منفی،دستگاه تزریق بخار پایدار با دوام طولانی را به دست می آورد.اجازه نمیدهد بخار پراکنده شود و میتواند لباس ها را 7 تا 8 دقیقه در یک بار اتو کند.

چشم انداز خارق العاده اتو بخار شیائومی عملکرد یک دکمه ای آن است.هنگام فشار دادن دکمه،صدای کوچکی ایجاد خواهد شد و پس از آن،کل عملکرد بی صدا و آرام است.میتوانید پارچه را در حالت آویز و حالت تخت اتو یا بخارپز کنید.دستگاه بخارپز مانند طرح سشوار با زاویه بخار 8 درجه مجهز می شود. این از صافی بخار برای نفوذ به لباس اطمینان حاصل می کند.

 

محافظت از امنیت سه گانه

شیائومی همیشه مراقب نگرانی های امنیتی کاربر است.در مورد کالاهای الکترونیکی ضروری تر می شود.بر این اساس،دستگاه اتو بخار شیائومی Mijia Zanjia از سه اقدام محافظتی در برابر حوادث ناپایدار پشتیبانی می کند.

 

اتو بخار شیائومی

اتو بخار شیائومی

 

سیستم کنترل دما هوشمند یک شکاف ایمنی هوشمند را فراهم می کند.وقتی دمای عنصر گرمایشی از 1400 درجه سانتیگراد بیشتر شود،به طور خودکار برق را قطع می کند.به همین ترتیب،در صورت عبور عنصر گرمایش از 2400 درجه حرارت،محافظت اتوماتیک از فیوز به شما کمک می کند.در وهله سوم،وقتی دستگاه کمبود آب را مشاهده می کند،ماژول ضد خشک به طرز شگفت انگیزی کار می کند.

 

سایر موارد فنی اتو بخار شیائومی

بیایید برخی دیگر از ویژگی های ارزشمند دستگاه اتو دستی Xiaomi Mijia Zanjia را پیدا کنیم.یک مخزن آب 150 میلی لیتری در انتهای بدنه دارد. مخزن شفاف سطح آب را به وضوح نشان می دهد.

 

اتو بخار شیائومی

 

شیائومی برای جدا کردن آب از برق از سیلیس استفاده کرده است.بنابراین،دستگاه در هنگام اتو تخت بدون نشت آب ایمنی تضمینی را ارائه می دهد.

در طرف دیگر،دستگاه دارای صفحه قوس با طراحی راه هوایی انحرافی است. همچنین از یک چراغ نشانگر بهره می برد.این فرآیند گرم شدن دستگاه را به شما نشان می دهد.خوب،دستگاه اتو همچنین یک برس مو داخلی را در صفحه پشتی مجهز می کند.میتوانید از آن برای از بین بردن گرد و غبار و موهای لباس های سنگین،به عنوان پشم استفاده کنید.

در انتهای دستگاه سیم برق پیدا می کنیدکه طول آن 2.2 متر است. روش بخار خشک برای استفاده بدون خیس کردن لباس بسیار مناسب است.به همین ترتیب،عملکرد اتو نیز برای از بین بردن چین و چروک ها کاملاً مناسب است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *