مجله شیائومی

بررسی جاروبرقی ربات شیائومی مدل Viomi V2 Pro

جاروبرقی ربات شیائومی

قبل از بررسی و معرفی مدل جدید جاروبرقی شیائومی باید بپرسیم که آیا از دانه های ریز آزار دهنده،شن و ماسه،مو یا هرچیز ریز دیگر خسته شده اید؟ جاروبرقی ربات شیائومی را امتحان کنید.این ربات تمیزکننده باورنکردنی،تمیزکاری سنتی را حذف نموده.

چرا در حالی که فناوری میتواند این کار را برای شما انجام دهد،به تمیز کردن معمول خسته کننده بپردازید؟ مردم امروز مشغول ساختن زندگی خود هستند و زمان کمی برای نظافت روزانه منزل در دسترس است.

 

جارو برقی ربات Xiaomi Viomi V2 Pro تصویر 1

 

استخدام یک نظافتچی یک گزینه خوبی برای تمیز ماندن خانه است.اما او همیشه برای پاک نمودن محیط منزل آنجا نخواهد بود.این دلیل خوبی برای به کارگیری فناوری است که در صورت نیاز همیشه در آن وجود خواهد داشت.بعلاوه،برای کارکردن رباتهای تمیزکننده چیز زیادی لازم نیست زیرا تا زمانی که برق وجود دارد،همه چیز خوب است.

 

جارو برقی ربات Xiaomi Viomi V2 Pro تصویر 2

 

مشتریان زاضی تأیید میکنند که جاروبرقی ربات شیائومی تمام آنچه را که لازم است انجام دهد این جاروبرقی ربات شیائومی انجام می دهد!این دستگاه به عنوان اصلی ترین mopping و یک ابزار تمیز کننده قابل اعتماد توصیف می شود.که ممکن است در واقع بهتر از جارو برقی قدیمی کار کند.

 

شیائومی 

شیائومی همچنان یکی از برجسته ترین غول های فناوری در جهان است.این در مقایسه با سایر مارک های منطبق با ظرفیت آن،لیست بسیار طولانی از محصولات را در خود جای داده است. از زمان تاسیس آن در سال 2010،شرکت چینی سرمایه گذاری زیادی در توسعه نرم افزار خوب،محصولات بسیار قابل اعتماد و دستگاه هایی برای استفاده شخصی،خانگی و تجاری کرده است.

 

جارو برقی ربات Xiaomi Viomi V2 Pro تصویر 3

 

شیائومی به دلیل قیمت پایین،مقرون به صرفه بودن و در دسترس بودن و جذب مشتری های بیشمار،راهی طولانی را طی کرده است.هیچ دلیلی برای تردیددر تلاش آنها برای تسهیل زندگی بشریت وجود ندارد.زیرا آنها همچنان قلب مشتریان شاد خود را در سراسر جهان به دست می آورند.اگر به دنبال فناوری با کیفیت و مقرون به صرفه هستید،ممکن است شیائومی راه حل این مشکل را داشته باشد.

 

جارو برقی ربات Xiaomi Viomi V2 Pro تصویر 4

 

 

مشخصات کامل جاروبرقی ربات شیائومی مدل VIOMI V2 Pro

12 سنسور بر روی دستگاه وجود دارد.از جمله مجاورت،شتاب سنج،ژیروسکوپ،شارژ،سنسور محدوده لیزر LDS،سنسور برخورد،کیلومتر شمار،سنسور صخره،سنسور قطب نمای الکترونیکی،سنسورهای سرعت و فشار هوا.همه با هم کار می کنند تا ناوبری آسان در مناطق تمیزکاری را افزایش دهند.

مجرای مکش برای دستیابی به حداکثر فشار مکش طراحی شده است که ذرات ریز از جمله دانه ها،ذرات گرد و غبار،موها و حتی گلوله های فولادی را بیرون می کشد.

سیستم ناوبری پیشرفته ساخته شده از اسکنر لیزری 360 درجه و سنسور برد رادار LDS.این سیستم نقشه کل خانه / اتاق را با الگوریتم های SLAM ترسیم میکند تا یک مسیر تمیز هدایت شده را تعیین کند.سنسورها از برخورد با اشیا دیگر جلوگیری میکنند و دستگاه را تا حد ممکن ایمن می کنند.

به لطف برنامه MI Home،با کنترل نیز قابل کنترل است.این دستگاه از بسیاری از دستگاه های هوشمند شیائومی پشتیبانی می کند، نه فقط پاک کننده های V2.برنامه MI Home اطلاعات مفیدی را درباره نقشه تمیز کردن،تاریخچه و موارد دیگر فراهم می کند.برای بارگیری آخرین نسخه ها از Google Playstore (برای دستگاه های Android) یا Apple App Store (برای دستگاه های iOS) این پیوندها را دنبال کنید. فقط مطمئن شوید که تلفن / رایانه لوحی شما فضای ذخیره سازی کافی دارد.زیرا ممکن است عملکرد برنامه های دیگر تحت تأثیر قرار گیرد.

ظرفیت باتری 3200mAh 33W: زمان شارژ کلی از 180-240 دقیقه متغیر است.بسته به حالت کار انتخاب شده،باتری می تواند تا 2 ساعت از عملکرد پشتیبانی کند.

mod حالت های عملیاتی: حالت های رفت و برگشت منفرد ، تک شستشو ، جارو کردن و پاک کردن: همراه با تمام ویژگی ها برای شبیه سازی واقعی پاک کردن و تمیز کردن کار می کند. همچنین در چندین طبقه از جمله طبقه چوبی کار می کند.

tank ظرفیت مخزن آب 2 در 1: 550 میلی لیتر،با کنترل الکترونیکی و پمپ میکرو آب،حجم جعبه گرد و غبار: 550 میلی لیتر

 

ویژگی های دیگر جاروبرقی ربات شیائومی

نرم افزار مجازی برای مناطق محدود: این ویژگی در هنگام ترسیم فضاها و اتاقهایی که دستگاه نمیتواند و یا نباید آنجا برود،بسیار مفید است.به عنوان مثال،راه پله یا اتاق بچه ها.برای جلوگیری از آسیب دیدن پاک کننده رباتیک و اسباب بازی های بچه های شما،برنامه MI Home به شما اجازه میدهد یک مانع نرم افزاری مجازی تنظیم کند.وقتی دستگاه از این سد عبور کرد،فقط تا مرز میرود و جای دیگری را پیدا می کند.

 

جارو برقی ربات Xiaomi Viomi V2 Pro تصویر 5

 

کنترل از راه دور: کنترل،عملکرد دستگاه را افزایش می دهد.از راه دور برای نقاط کثیف که نیاز به تمیز کردن فوری دارند بسیار کاربرد دارد.

 

جاروبرقی ربات شیائومی

 

اتصال خودکار برای شارژ: جاروبرقی ربات شیائومی مدل Viomi V2 Pro به شارژ مکرر نیاز دارد.میتوان اسکله های شارژ را در جایی تنظیم کرد که پاک کننده به طور خودکار کوتاهترین مسیر را به سمت اسکله برای افزایش سریع شارژ طی می کند.

 

فیلتر HEPA در دسترس است – استفاده آسان و تمیز

 

جاروبرقی ربات شیائومی

 

کوه نوردی: جاروبرقی ربات شیائومی مدل Viomi V2 Pro میتواند از موانع و سطوح نامنظم به بلندی 2 سانتی متر مانند یک مخزن کوچک بالا رود.

 

جوانب مثبت و منفی جاروبرقی ربات شیائومی

 

مثبت

● طراحی عالی با حداقل سر و صدا در طول زمان کار.

●جاروبرقی ربات شیائومی مدل Viomi V2 Pro  هنگام تمیز کردن سطوح بی صدا کشیده می شود.کیفیت ساخت و عملکرد عالی است.

● عملکرد با تکنولوژی بالا با کنترل آسان.

●کنترل از راه دور فعال است اما به لطف برنامه خانگی Xiaomi MI کنترل به دست مالک اعطا می شود میتوان با ردیابی در زمان واقعی از طریق برنامه تلفن همراه،عملکرد کلی و تمیز کردن را کنترل کرد.به نقشه های زنده دسترسی پیدا کنید و نظافت معمول خود را برنامه ریزی کنید.

●cleaning سطح تمیز کردن گسترده.

 

منفی

● فاقد ویژگی کنترل صدا است.

●life عمر باتری کم – باتری 3200mAh فقط با شارژ کامل از 2 ساعت تمیز کردن پشتیبانی می کند. به شارژ مکرر نیاز دارد.

●equally روی فرش ها به یک اندازه کار نمی کند

●control کنترل برنامه MI Home به اندازه کارآمد نیست. می تواند بهتر باشد.

●قیمت جاروبرقی شیائومی VIOMI V2 Pro

●محدوده قیمت بین 380 تا 486 دلار است.

●جاروبرقی ربات شیائومی مدل Viomi V2 Pro با اندکی تغییر در قیمت و ظرفیت،بهبود جزئی در مدل قبلی خود دارد.

 

جاروبرقی ربات شیائومیجاروبرقی ربات شیائومی

 

شیائومی گزینه خوبی برای شروع است.آنها مجموعه ای عالی از دستگاههای داخلی برای انتخاب دارند.

 

نتیجه

جاروبرقی ربات شیائومی VIOMI V2 Pro از این قاعده مستثنی نیست. با توجه به ویژگی های موجود و عملکرد دستگاه ، بسیاری از کاربران آن را در مقایسه با جاروبرقی یا سایر دستیارهای تمیزکاری رباتیک توصیه می کنند.با اجازه دادن به فناوری که برای شما مناسب باشد،در وقت خود صرفه جویی کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *