مجله شیائومی

نقد و بررسی دستبند دفع کننده پشه شیائومی

دستبند دفع کننده پشه شیائومی

در این مجله میخواهیم به نقد و بررسی دستبند دفع کننده پشه های گیاهی شیائومی بپردازیم.پشه ها نه تنها آزار دهنده هستند بلکه بیماری های کشنده ای نیز دارند.اخیراً این شرکت دستبند ضد پشه شیائومی Clean-n-Fresh Plant را راه اندازی کرده است.به نظر می رسد یک راه حل واقعی برای غلبه بر مشکل شدید پشه ها برای داشتن یک خواب عالی در خانه است.

وقتی نوبت به جلوگیری از ورود پشه ها به خانه میرسد،روشهای زیادی را برای موفقیت اجرا کردیم.اما سرانجام،با شکست روبرو می شویم و به فکر راه حل مشخص و چشمگیر برای این مشکل آزار دهنده هستیم.

تجهیزات زیادی (الکترونیکی،قابل اشتعال و سایر تجهیزات) در بازار وجود دارد که حذف پشه ها را تضمین می کنند.برخی از محبوب ترین آنها سیم پیچ های سوزان،ماشین های الکترونیکی،لامپ های LED اختصاصی و کاغذهای کربن و غیره هستند.

 

نقد و بررسی دستبند دافع پشه Xiaomi Clean-n-Fresh Plant: ابزاری مچ بند م Preثر برای جلوگیری از پشه ها تصویر 1

 

اما این نوع محصولات همچنین با انتشار دود در کنار زمان استفاده،تا حدی مستعد گسترش آلودگی هوا هستند.از طرف دیگر،دستگاه های الکترونیکی برای مقاومت در برابر پشه ها در خانه برای انجام مسئولیت نیاز به منبع تغذیه بدون وقفه دارند.در نهایت،ما نمی توانیم آنها را به عنوان یک راه حل قابل اعتماد برای مشکل در نظر بگیریم.

با تشکر از شیائومی که به نظر میرسد طرفداران خود را حتی در برابر پشه ها محافظت می کند.مانند سایر دسته بندی های محصولات،غول فناوری چینی شیائومی همچنین یک شرکت تابعه معتبر Clean-n-Fresh برای توسعه راه حل های با کیفیت مقاوم در برابر پشه دارد.دستبند جدید ضد پشه گیاهی پیامدهای قابل توجه هوشیارانه این شرکت در این جنبه است.

این مقاله به شما اجازه میدهد با  توسعه منحصر به فرد شیائومی را برای از بین بردن خیره کننده مشکل پشه به شما کمک کند.

 

 ویژگی ها و مشخصات دستبند دفع کننده پشه شیائومی

 

طراحی و ساخت

خوب،ما به شرح جزئیات مربوط به طراحی و ساخت فیزیکی دستبند دفع کننده پشه شیائومی می پردازیم.دستبند مقاوم در برابر پشه شیائومی با طراحی بسیار زیبا و ساده ارائه می شود.در پریما فاسیا،نگاهی اجمالی به یک باند معمولی می دهد اما اصلاً دارای ظاهری متناقض است.

علاوه بر این،این مچ بند هیکلی شیک و راحت و مناسب برای کل خانواده ارائه می دهد.این شرکت اندازه های مختلفی را برای متناسب کردن مچ دستان نوزادان و بزرگسالان در نظر گرفته است. این روش رنگ نارنجی دیوانه وار را برای ترغیب کودکان به استفاده از باند انتخاب می کند.

همانطور که در قسمت های بیرونی،دستبند ضد دافع پشه از الگوهای رنگی زنده برای شیفته نوزادان استفاده می کند.کودکان به دلیل بافت نرم،پوست پسند و دلپذیر،مچ بند را دوست دارند.بدون شک،گروه شیائومی یک تزئین عالی برای دکوراسیون برای لباس روزانه است.نه تنها کودکان،بلکه بزرگسالان نیز میتوانند برای به تصویر کشیدن منظره ای که به آن تعلق دارند،بند را ببندند.

(مچ بند) دستبند دفع کننده پشه شیائومی از پارچه غواصی مشبک ساخته شده تا طراحی غیر تماسی ایجاد شود.از این رو،جدیدترین دستاورد طراحی آسان است که بو را از بین ببرد و پشه ها را مجبور به فرار کند.

 

نقد و بررسی دستبند دفع کننده پشه Xiaomi Clean-n-Fresh Plant: ابزاری مچ بند م toثر برای جلوگیری از پشه ها تصویر 2

 

مصرف کنندگان می توانند طول را تنظیم کرده و بند را برای پوشیدن راحت محکم کنند.لبه های دستبند کاملاً پیچیده شده و به شدت بخیه زده شده است.

از نظر خصوصیات فیزیکی دستبند دفع کننده پشه شیائومی در قالب های دوگانه – نسخه کودک و بزرگسال وجود دارد. ابعاد نسخه کودک 20.3 سانتی متر و طول نسخه بزرگسال 26 سانتی متر است. عرض و ضخامت 0.5 سانتی متر از هر دو یکسان است.

دستبند پاک کننده پشه تنها 19 گرم وزن دارد. این بسته شامل یک مچ بند به همراه 4 تراشه عنصر فیلتر است.

 

4 تراشه دستبند دفع کننده پشه شیائومی

برایمان سوال پیش آمده که  دستبند دفع کننده پشه شیائومی چگونه کار میکند؟ این دستبند از سیستم تراشه ای استفاده می کند که روغنهای اساسی گیاهان طبیعی را از طریق پوشش خوری تبخیر می کند.عطر و بوی طبیعی را به آرامی آزاد میکند و پشه ها را از بدن دور می کند تا محافظت طبیعی 360 درجه از شما ایجاد کند.

این یک چیپست فوق العاده نازک دارد و شما را برای مدت طولانی پوشیدن ناراحت نمی کند. مچ بند ضد پشه دارای چندین ماده مختلف برای مبارزه با پشه ها است.از گیاه شمعدانی،گل محمدی گل میخک،سیترونلا،نعناع،اسطوخودوس و اکالیپتوس استفاده می کند.

 

نقد و بررسی دستبند ضد پشه Xiaomi Clean-n-Fresh Plant: ابزاری مچ بند م Preثر برای جلوگیری از پشه ها تصویر 3

 

در بسته ، خریداران در مجموع 4 تراشه دریافت می کنند. اما فقط یک تراشه برای قرار دادن در بند لازم است. از محافظت شبانه در برابر پشه ها لذت خواهید برد. این شرکت همچنین ادعا می کند که این محصول توانایی خدمت رسانی به شما برای 60 روز را دارد. همچنین نگرانی در مورد نحوه و مکان پوشیدن دستبند وجود ندارد. می توانید روی مچ پا،آویزان کردن کوله پشتی یا کالسکه قرار دهید.

شیائومی همیشه بخاطر تلاشهای اختصاصی خود در زمینه ایمنی عمومی مورد تحسین قرار می گیرد. دستگاه جدید دفع پشه ها فرمول ایمن و ضروری گیاه خالص را پرورش می دهد. پوست را تحریک نمی کند و کاملاً مچ دست آن را احساس می کند.

علاوه بر این ، تجهیزات برای اطمینان از پوشیدن راحت از طرح Velcro بهره می برند.میتوانید آن را در خانه یا هنگام مسافرت بپوشید. بنابراین،دیگر هیچ گونه تداخل پشه وجود نخواهد داشت.سرانجام با آرامش خاطر بیشتری اوقات خوشی و لذت خواهید داشت.

 

سایر دستورالعمل های دستبند دفع کننده پشه شیائومی

اگر واقعاً به دنبال درمان موثری در برابر پشه ها هستید،دستبند دستبند دفع کننده پشه شیائومی یک سلاح عالی برای استفاده است.اما قبل از مصرف باید به چند نکته توجه فرمایید.

اولین قدم قرار دادن تراشه در جیب خالی دستبند است. انجام این کار بسیار ساده و بدون دردسر است.ثانیا،شما در پوشیدن بند آزاد هستید.اما به یاد داشته باشید که با پارچه یا چیز دیگر مقاوم  روی دستبند را نپوشانید.

برخی موارد احتیاطی نیز در مورد استفاده بعد از دستگاه وجود دارد.اگر دیگر نیازی به پوشیدن دستبند ندارید،توصیه می شود تراشه را از جیب تور خارج کرده و جداگانه آب بندی کنید. این به حداکثر رساندن عمر تراشه کمک می کند. به همین ترتیب ، تراشه های مقاوم در برابر پشه باید دور از چشم ، دهان و زخم ها نگهداری شوند زیرا خوراکی نیستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *