مجله شیائومی

نقد و بررسی تصفیه هوا شیائومی مدل Mi Air Purifier 2S

تصفیه هوا شیائومی

تصفیه هوا شیائومی مدل Mi Air Purifier 2S یکی از بهترین دستگاه های تصفیه هوا موجود در بازار است.شیائومی تمام تلاش خود را برای تولید دستگاهی با کیفیت و کارایی انجام داده است.در همه شبکه های برق کار میکند و انرژی زیادی را صرفه جویی می کند.

تصفیه هوا شیائومی مدل Mi Air Purifier 2S نسبت به اندازه و مصرف انرژی خود بهترین نسبت فیلتراسیون هوا را دارد.

ناگفته نماند که جمع و جور است و به راحتی میتواند هر خانه ای را تنظیم و متناسب کند.شما میتوانید شکل عالی آن را تحسین کنید و رنگ سفید آنقدر زیبا است که متناسب با همه تزئینات خاص باشد.

310 متر مکعب در ساعت فیلتر این اطمینان را به شما میدهد که کیفیت هوای شما در هنگام ماندن در خانه به گونه ای خواهد بود که گویی هوای تمیز جنگل را تنفس می کنید.

 

مروری بر برند تصفیه هوا شیائومی مدل Mi Air Purifier 2S

تصفیه هوا شیائومی مدل Mi Air Purifier 2S کمترین کمپرسور مصرفی را دارد. که در کمتر از 800 وات انرژی کار می کند.بدون نیاز به اتصال به دینام،ممکن است هر دو را در ولتاژ 220 ولت به عنوان شبکه های برق 110 ولت استفاده کنید.

یک صفحه OLED در پنل جلویی قرار دارد تا اطلاعات دقیقی در مورد دمای اتاق و همچنین وضعیت دستگاه تصفیه به شما ارائه دهد.

همچنین ممکن است یک شاخص رطوبت اضافی داشته باشید تا انتخاب کنید که اگر دوست داشتید عملکرد خشک کردن اجرا کند.ناگفته نماند که یک سنسور PM وجود دارد.که به شما امکان دسترسی مستقیم به غلظت ذرات پرواز در اتاق خود را می دهد،که به نوبه خود می تواند عملکرد دستگاه تصفیه را مستقیماً تنظیم کند.

تصفیه هوا شیائومی مدل Mi Air Purifier 2S  دارای یک بازشوی آسان برای فیلتر در پنل پشتی دستگاه است.یک سیستم ضد لغزش وجود دارد که باعث می شود عملکرد دستگاه متوقف شود.در صورتی که به طور تصادفی آن را رها کنید،یک فیوز داخلی وجود دارد تا مطمئن شوید دستگاه شما در برابر هرگونه نوسان احتمالی شبکه برق ایمن است.

 

ویژگی های خاص تصفیه هوا شیائومی مدل Mi Air Purifier 2S

ویژگی تصفیه هوا شیائومی مدل Mi Air Purifier 2S که باعث تمایز آن با سایر دستگاه های تصفیه می شود.داشتن حالت خودکار برای شروع آلودگی هوای اتاق است. علاوه بر این ، شما این فرصت را دارید که با استفاده از برنامه هوشمند بارگیری شده در تلفن آندروید شیائومی خود،دستگاه تصفیه را از راه دور کنترل کنید.

در نتیجه،برای داشتن بهترین عملکرد ممکن در تصفیه هوای اتاق،هیچ مداخله دستی لازم نیست.ساده است که بدانید شیائومی میتواند هوا را در یک اتاق 37 فوت مربعی فیلتر کند.همین امر تمیز و تازه بودن آپارتمان های متوسط ​​را عالی می کند.

 

مزایا / دلایل انتخاب سری شیائومی مدل Air 2S کدام است؟

شما میتوانید سری شیائومی مدل Air 2S را به دلیل مزایای ویژه ای که به شما ارائه می دهد انتخاب کنید.در ابتدا،پشتیبانی خدمات پس از فروش دارید.به عبارت دیگر،می توانید دستگاه تصفیه داشته باشید و هرگونه سوال احتمالی را از متخصصان بپرسید.

شیائومی همچنین بهترین تضمین را در بازار برای دستگاه تصفیه هوا ارائه می دهد.همه ایرادات در مدلهای قبلی در مورد گرمای بیش از حد در این دستگاه برطرف شده اند که میتوانند شبانه کار کنند.

سرانجام،یکی از بهترین مزایای ارائه شده توسط این دستگاه عملکرد بی صدا بودن آن است.زیرا ممکن است در مکان هایی که سکوت مطلق لازم است،مانند کلیساها و کلاس های درس مفید باشد.

 

جوانب مثبت و منفی تصفیه هوا شیائومی مدل Mi Air Purifier 2S

این دستگاه دارای بهترین مزایا است از قبیل:
  • انرژی کمتری نسبت به بقیه دستگاه ها مشابه مصرف می کند.
  • صفحه OLED اطلاعات دقیق را با یک نگاه به شما می دهد.
  • میتواند از طریق تلفن هوشمند شما متصل به روتر Wi-Fi خانه شما وصل شود.
  • فیلتر ذرات لیزر میتواند تصویری دقیق از تمیز بودن هوای اتاق شما را به شما ارائه دهد.
  • شما میتوانید آن را برنامه ریزی کنید تا در زمان لازم در خانه کار کنید.

سطح قیمت

قیمت ها از مزایای تخفیف و تخفیف ویژه ای که شیائومی ارائه می دهد از 199.99 دلار شروع می شوند.خرده فروشانی مانند آمازون و eBay می توانند قیمت بالاتری به شما بدهند که چنین کالاهایی را ذخیره کرده اند.

 

چگونه میتوانید تصفیه هوا شیائومی مدل Mi Air Purifier 2S را نصب کنید؟

تصفیه هوا شیائومی مدل Mi Air Purifier 2S به راحتی هنگامی که سیستم عامل Android دارید روی تلفن هوشمند شما نصب می شود. دستگاه تصفیه دارای یک پردازنده داخلی است که به شما این امکان را میدهد تا آن را به روتر Wi-Fi منزل متصل کرده و از طریق کنترل IP از راه دور کنترل کنید.

این دستگاه چرخ های مخصوص به خود را دارد و میتواند همیشه خود بخود بایستد.هیچ دستورالعمل نصب خاصی وجود ندارد.زیرا شما میتوانید دستگاه را به راحتی روی زمین خود قرار دهید و کار آن را شروع کنید.

 

چه کسی بیشتر از Xiaomi Air 2S استفاده می کند؟

Xiaomi Air 2S تصفیه کننده نهایی برای خانه و مشاغل است. میتوانید از آن در دفتر کار خود استفاده کنید. واطمینان حاصل کنید که همیشه از بهترین کیفیت هوا برخوردار هستید.علاوه بر این،افرادی که دارای مشکلات تنفسی مزمن هستند از استفاده مداوم تصفیه هوا شیائومی در اتاق های خود بهره مند می شوند.

 

راه های سفارش Xiaomi Air 2S

شما می توانید Xiaomi Air 2S را از وب سایت رسمی شرکت سفارش دهید.با این حال،میتوانید در سایت هایی مانند آمازون و eBay که خرده فروشان در آن رقابت می کنند و تخفیف ویژه ای به سفارش دهندگان می دهند،معاملات زیادی را انجام دهید.

 

آیا پشتیبانی مشتری از Xiaomi Air 2S وجود دارد؟

شیائومی برای همه دستگاه های خود خط تلفن ویژه ای برقرار می کند.دستگاه تصفیه در این پشتیبانی وجود دارد و میتوانید با مراکز محلی چند زبانه شیائومی بدون توجه به محل اقامت خود تماس بگیرید.

در موارد نادر از سو عملکرد،شیائومی میتواند پرسنل متخصصی را به محل کار شما بفرستد و در زمینه سرویس دستگاه به شما کمک کند.

 

سایر مواردی که باید درباره تصفیه هوا شیائومی مدل Mi Air Purifier 2S بدانید

تصفیه کننده جدید شیائومی دستگاهی با ظرافت تر از دستگاهی است که شما به آن عادت کرده اید.از وزن کمتری نسبت به مدلهای قبلی برخوردار است.به این معنی که در صورت حرکت ممکن است آنها را به راحتی با خود حمل کنید.

این رنگ با رنگ سفید خنثی مطابقت دارد با همه مکان های ممکن.سیم برق بلندی دارد و میتواند مکان های زیادی را برای پوشش فاصله از منبع برق در اختیار شما قرار دهد.

شما میتوانید آن را به صورت بی سیم یا از پنل جلو و در حال مشاهده صفحه OLED کنترل کنید.تعویض فیلتر به راحتی انجام میشود و لازم نیست زمان زیادی را برای پیچ و مهره باز کردن قسمت عقب دستگاه تلف کنید.

 

سوالات متداول

اینها برخی از سوالاتی است که بیشتر بازدیدکنندگان بصورت آنلاین می پرسند:

چگونه می توان فهمید که دستگاه تصفیه من کار می کند؟

به راحتی نمیتوانید بگویید که آیا دستگاه تصفیه کار می کند.زیرا ساکت است.با این حال،یک نگاه اجمالی ساده در صفحه OLED در پنل جلویی میتواند وضعیت عملکرد دستگاه را به شما ارائه دهد.

آیا باید با تصفیه هواشیائومی روشن بخوابم؟

در عملکرد و خواب این دستگاه محدودیتی وجود ندارد.بسیاری از افراد دستگاه شیائومی را تمام شب کار میکنند.تا اطمینان حاصل کنند که از ذرات مضر خلاص شده اند.

آیا دستگاه های تصفیه هوا هدر دادن پول هستند؟

همه دستگاه های تصفیه یک سرمایه گذاری عالی است. شما میتوانید از آنها برای بهبود کیفیت هوا در محل کار خود استفاده کنید.سرمایه گذاری اولیه شما با بهبود سلامت تنفسی و همچنین روحیه شما مطابقت خواهد داشت.

دستگاه تصفیه هوای خود را کجا قرار دهم؟

بهتر است در نزدیکی پنجره قرار گیرد.در آنجا به دلیل حرکت هوا همه ذرات در حال عبور هستند و دستگاه تصفیه میتواند آنها را گرفته و هوا را به طور موثر تصفیه کند.

چند فیلتر در تصفیه هوا شیائومی مدل Mi Air Purifier 2S موجود است؟

فیلتر اصلی همچنان فیلتر HEPA است که تمام ذرات مقیاس بزرگ را که برای ریه های شما بسیار خطرناک هستند،نگه می دارد.فیلتر دوم فیلتری است که ذرات ریز ریز را جذب میکند.اگر مدت طولانی آنها را استشمام کنید،میتواند باعث مشکلات زیادی در سیستم تنفسی شود.

 

نتیجه

همانطور که همه میتوانیم نتیجه بگیریم.تصفیه هوا شیائومی مدل Mi Air Purifier 2S همچنان یک معامله واقعی برای صاحبان خانه است. حتی اگر دفتر کار نیز دارید،میتوانید با استفاده هوا را به طور کارآمد تصفیه کنید.

بسیاری از کاربران حتی اگر در خانه نباشند کار با دستگاه تصفیه از طریق تلفن های هوشمند خود آسان است.مصرف دستگاه تصفیه انرژی کمتری نسبت به سایر دستگاه های مشابه دارد و دارای دو فیلتر جداگانه برای نگهداری انواع ذرات است.

این وسیله ای درجه یک است که با فضای تمام محیط ها مطابقت دارد.به علاوه قیمت آن از هر زمان دیگری مقرون به صرفه تر شده است. میتوانید آن را با ضمانت محدود شیائومی دریافت کنید و از خدمات پس از فروش که میتواند به شما در هر شرایط دشوار کمک کند،بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *