مجله شیائومی

جاروبرقی بی سیم شیائومی Mijia با مکش قدرتمند

جاروبرقی بی سیم شیائومی Mijia با مکش قدرتمند

امروز می خواهیم جاروبرقی بی سیم شیائومی Mijia با مکش قدرتمند را مرفی نماییم. می دانیم با بهبود تدریجی نیازهای مردم برای کیفیت زندگی، محصولات تمیزکننده بیشتری به میلیون ها خانوار وارد شده است. وسایل نظافتی مختلف نیز بلافاصله افزایش یافته و محبوبیت وسایل هوشمند باعث سهولت در نظافت منازل شده است. شیائومی جاروبرقی بی سیم شیائومی Mijia با مکش قدرتمند جدید را با قیمت تقریبی 150 دلار برای تنظیمات پیشرفته مانند واحد اصلی فوق سبک با وزن 1.2 کیلوگرم ، موتور بدون برس پرسرعت و دوام باتری طولانی مدت 45 دقیقه ، به کاربران ارائه می دهد. بدون زحمت ترین تجربه تمیز کردن. جاروبرقی بی سیم شیائومی Mijia با مکش قدرتمند محصول جدیدی است. که به بازار عرضه شده و شامل “دو اندازه عکس ، متخصصان چاپ با کیفیت بالا” ، قیمت حدود 100 دلار است.

جاروبرقی بی سیم شیائومی Mijia

 

جاروبرقی بی سیم شیائومی Mijia سبک ، کم مصرف ، مقرون به صرفه

به دلیل وجود مبلمان زیاد و چیدمان پیچیده در هنگام نظافت منزل، اجتناب از بالا و پایین بودن جاروبرقی اجتناب ناپذیر است. بنابراین به دلیل وزن زیاد جاروبرقی ، کاربران با انرژی کم خسته و دچار درد عضلانی می شوند. در طول استفاده طولانی مدت بنابراین برای اکثر کاربران ، لیست این جارو برقی بی سیم Mijia بدون شک یک مزیت است.

جاروبرقی بی سیم شیائومی Mijia با ظاهری ساده و ساختاری جمع و جور طراحی شده است. واحد اصلی سبک فقط 1.2 کیلوگرم است که معادل 2 بطری 600 میلی لیتر آب آشامیدنی است. که از بار سنگین بدن می کاهد و به کاربران امکان می دهد. تا حالت خلا را آزادانه تغییر دهند.

 

جاروبرقی بی سیم شیائومی Mijia

مکش قوی جاروبرقی بی سیم شیائومی Mijia

نیروی مکش قوی از جز اصلی موتور جدا نیست. جاروبرقی های سطح بالا در بازار اغلب از موتورهای بدون برس با بازده بالا و صدای کم استفاده می کنند. به دنبال عملکرد بالا، جاروبرقی بی سیم شیائومی Mijia همچنین به یک موتور بدون برس برس عالی مجهز شده است.

جارو شارژی بی سیم شیائومی Mijia یک جمع و جور کوچک و قدرتمند است. قادر است در هنگام کار قدرت زیادی آزاد کند. قدرت مکش زیادی تا 17000Pa ایجاد کند، به طور موثر گرد و غبار و زباله را مکش کند و یک تجربه تمیز کردن با کیفیت بالا را بدون گرد و غبار ایجاد کند.

 

برس برقی موی برقی نرم برای تمیز کردن عمیق بدون ایجاد گرد و غبار

در مقایسه با ناکارآمدی تکراری تمیز کردن دستی و نشت آسان گرد و غبار ، جاروبرقی بی سیم شیائومی Mijia به یک برس کف برقی نرم با درایو موتور مستقل مجهز شده است. برس غلتکی در حالی که موهای باریک و انعطاف پذیر است با سرعت زیاد می چرخد​. که می تواند به هر شکاف کف و کف کاشی نفوذ کند. و کارآمد است گرد و غبار پنهان شده را پاک کنید. و با مشکل تمیز کردن مکرر خداحافظی کنید. علاوه بر برس متحرک کف، جاروبرقی بی سیم شیائومی Mijia به یک نازل مکش بلند و یک نازل مکش صاف مجهز است. که هدف آن پاک سازی گرد و غبار و پرزهای سطح و شکاف های مبلمان، بدون ایجاد نقاط مرده است.

 

ماندگاری طولانی مدت باتری 45 دقیقه ، بی سیم

بسته باتری لیتیوم جمع آوری انرژی با کیفیت بالا از جاروبرقی بی سیم شیائومی Mijia می تواند انرژی با دوام و پایداری را ارائه دهد. عمر باتری دنده استاندارد پس از شارژ کامل به 45 دقیقه می رسد . با فشار دادن آن می توانید واحدهای متوسط ​​و بزرگ را به راحتی تمیز کنید ، و قطع برق کاربر در هنگام نگرانی از بین برود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *