مجله شیائومی

معرفی ساعت هوشمند شیائومی GTS 2 Mini آمازفیت

پس از نشت ساعت هوشمند در هفته گذشته، امروز، در اول دسامبر سال 2020، شیائومی ساعت هوشمند جدید خود را راه اندازی کرده است. شیائومی امروز دو ساعت هوشمند Amazfit GTS Mini 2 و AMAZFIT Pop Pro را راه اندازی کرد. GTS 2 Mini آمازفیت2 نسخه پایین نسل قبلی است (Amazfit GTS 2). و Amazfit Pop Pro ساعت هوشمند دیگری است که انتهای بالایی ساعت هوشمند (Amazfit Pop) است.

ویژگی های ساعت هوشمند شیائومی GTS 2 Mini آمازفیت

نسخه باریک و کوچکتر ساعت هوشمند شیائومی GTS 2 Mini آمازفیت امروز با نام Amazfit GTS MINI 2 راه اندازی می شود. Amazfit GTS 2 اوایل سال جاری در ماه سپتامبر راه اندازی شد. ساعت هوشمندی که امروز راه اندازی شده است با یک صفحه نمایش 1.55 اینچی AMOLED همراه است. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 354 X 306 پیکسل و 301 PPI است. برای تغییر صفحه های ساعت هر روز ، این شرکت 50+ چهره ساعت بلکه قابلیت AOD به کاربران ارائه می دهد.

 

شیائومی Amazfit Mini 2ساعت شیائومیساعت شیائومی

 

این محصول جدید هوشمند از آلیاژ آلومینیوم تشکیل شده است، در حالی که قسمت پایین ساعت هوشمند پلاستیکی است. ساعت هوشمند ضد آب این امکان را به کاربران می دهد تا هنگام شنا از آن استفاده کنند و همچنین در هنگام بارندگی در برابر آب مقاومت خواهد کرد. بهترین قسمت آن بند سیلیکونی ساعت هوشمند است. این به کاربرانی که به چرم و زنجیر آلرژی دارند کمک می کند.

ابعاد ساعت هوشمند شیائومی GTS 2 Mini آمازفیت  40.5×8.95×35.8 میلی متر و وزن 19.5 گرم است. هر دو اندازه گیری شامل بند نمی شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *