مجله شیائومی

بررسی ساعت هیبریدی شیائومی با طراحی مینیمالیستی مدل Mijia

ساعت شیائومی

شیائومی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در جهان است و از چند سال گذشته ، شیائومی همچنین وارد بازار تناسب اندام و ساعت های هوشمند شده است. برخی از بهترین باندهای تناسب اندام غنی و مقرون به صرفه را منتشر کرده. همچنین سال گذشته یک ساعت هوشمند دیگری را روانه بازار کرده است. اما این بار، شیائومی یک ساعت هیبریدی راه اندازی کرد که از یک ساعت آنالوگ کلاسیک تقلید می کند. اما برخی از ویژگی های هوشمند را در داخل آن بسته بندی می کند. همچنین می تواند از طریق برنامه Mi Home با تلفن هوشمند شما ارتباط برقرار کند.

ویژگی های زیادی مانند مقاومت در برابر آب، تشخیص زمان، شمارنده گام، شیشه مقاوم در برابر خراش و موارد دیگر وجود دارد. بیایید برجسته ترین ویژگی هایساعت هیبریدی شیائومی با طراحی مینیمالیستی مدل Mijia را در زیر بررسی کنیم.

 

ویژگی های برجسته ساعت هیبریدی شیائومی با طراحی مینیمالیستی مدل Mijia

  • تشخیص خودکار زمان به این معنی است که ساعت به طور خودکار زمان اتصال به تلفن هوشمند را تنظیم می کند
  • ویژگی World Time که به شما امکان انتخاب حداکثر 10 شهر را می دهد. تا بتوانید به راحتی و تنها با یک ضربه زدن زمان ساعت را تنظیم کنید
  • گام شمار که از سنسور داخلی برای تشخیص دقیق شمارش مراحل استفاده می کند
  • بلوتوث برای اتصال به تلفن هوشمند برای ارائه اطلاعات گسترده تناسب اندام
  • برای حداکثر 10 مخاطب با هشدار تماس بگیرید تا هرگز تماس عزیزانتان را از دست ندهید
  • 8-12 ماه عمر باتری (بدون نیاز به شارژ)
  • تسمه های جهانی 20 میلی متر بنابراین می توانید ظاهر خود را انتخاب کنید
  • شیشه پوشش داده شده برای مقاومت در برابر خراش
  • ضد آب تا 3 ATM
  • هشدار یادآوری

 

نگاه کن و احساس کن

برای ساعت هیبریدی شیائومی با طراحی مینیمالیستی مدل Mijia، شیائومی سراغ طراحی شماره گیری کلاسیک رفته است. تا از طرح صنعتی آلمان همگام باشد. در ساعت و در نگاه اول هیچ صفحه ای از اعداد دیجیتال مشاهده نخواهید کرد. تشخیص اینکه ساعت هیبریدی شیائومی با طراحی مینیمالیستی مدل Mijia یک ردیاب تناسب اندام است واقعاً سخت است. این ساعت دارای یک کیف 40 میلی متری است که از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. در داخل دو صفحه وجود دارد، یکی شماره گیری عمومی با دو عقربه است که نشان دهنده زمان است و در نیمه پایین، یک شماره گیری دوم با یک عقب وجود دارد که نشان دهنده تعداد گام ها است.

 

بررسی ساعت هیبریدی شیائومی با طراحی مینیمالیستی مدل Mijia

 

حداکثر مقدار قابل خواندن توسط شماره گیر 20000 است. طبق گفته شیائومی، کیس ساعت مچی کوارتز از فولاد ضد زنگ مقاوم در برابر سایش ساخته شده است که بیش از 70 فرآیند جعل را ارائه می دهد. تا ظاهر و احساس لوکس داشته باشد. این کیس مانند مات است که حتی در مدل سیاه و سفید برجسته تر است. در سمت راست قاب نیز یک دکمه وجود دارد. که فقط یک هدف را فعال می کند تا حالت جفت سازی را فعال کند.

 

بررسی ساعت شیائومی Mijia کوارتز | ساعت هیبریدی با طراحی مینیمالیستی تصویر 2

 

ساعت هیبریدی شیائومی یک شکل قطره آب دارد که ساعت را بسیار ظریف تر می کند. با این حال، نه تنها ظاهر، بلکه این طرح قوس Water-Drop همچنین محافظت را برای محافظت در برابر ضایعات و خراش ها افزایش می دهد. شیشه نیز به گونه ای طراحی شده است که باعث افزایش انتقال نور می شود که باعث می شود صفحه در زیر نور مستقیم خورشید کاملاً نمایان شود.

ساعت هیبریدی شیائومی با طراحی مینیمالیستی مدل Mijia از بند 20 میلی متری استفاده می کند. که از چرم دو طرفه ساخته شده است.

 

بررسی ساعت شیائومی Mijia کوارتز | ساعت هیبریدی با طراحی مینیمالیستی تصویر 3

سایر ویژگی های ساعت هیبریدی شیائومی

شیائومی از مواد Cowhide ایتالیایی استفاده کرده است که با پردازش دستی مواد اولیه، بند را با دوام تر و قابل تنفس می کند. این یک ظاهر کلاسیک از ساعت ایجاد می کند. که آن را برای هر دو حالت رسمی و غیر رسمی کاملاً پوشیدنی می کند. جدای از این، بند به راحتی قابل جابجایی است و می توان آن را به راحتی با هر بند 20 میلی متری جایگزین کرد. بنابراین شما محدود به بند همراه با ساعت نمی شوید.

ساعت مچی کوارتز Mijia در سه نوع رنگ موجود است. شماره گیری سفید با بند آبی ، شماره گیری خاکستری با بند خاکستری و تمام مشکی با طرح CD. همچنین، ساعت تا 3ATM ضد آب است و این بدان معناست که دیگر نگران باران یا پاشیدن آب نیستید.

 

عملکردها و قابلیت استفاده از ساعت هیبریدی شیائومی با طراحی مینیمالیستی مدل Mijia

در حالی که ساعت ساعت هیبریدی شیائومی با طراحی مینیمالیستی مدل Mijia از هر ساعت کلاسیک دیگر در بازار تقلید می کند. اما دارای برخی ویژگی های پیشرفته است که در ساعت های هوشمند یافت می شود. برخی از بهترین ویژگی های ساعت هیبریدی شیائومی با طراحی مینیمالیستی مدل Mijia عبارتند از:

 

بررسی ساعت شیائومی Mijia کوارتز | ساعت مچی هیبریدی با طراحی مینیمالیستی تصویر 4

 

  • تشخیص خودکار زمان

    هر زمان که ساعت از طریق برنامه MI Home به تلفن هوشمند متصل شود ، ساعت به طور خودکار با زمان فعلی تلفن هوشمند همگام سازی می شود. این کار به شما کمک می کند زیرا شما نیازی به تنظیم دستی ساعت هیبریدی شیائومی با طراحی مینیمالیستی مدل Mijia دقیقاً مانند هر ساعت کلاسیک دیگری ندارید.

 

  • زمان جهانی

    با استفاده از این ویژگی ، می توانید حداکثر 10 شهر را در برنامه Mi Home که مرتباً در آن سفر می کنید ، انتخاب کنید. هر زمان که به یکی از شهرهای انتخابی سفر می کنید ، کافی است شهر را در برنامه انتخاب کنید و ساعت به طور خودکار با زمان شهر خاص همگام سازی می شود. این ویژگی ساعت مچی کوارتز را به یک همراه مناسب برای مسافران تبدیل می کند.

 

  • شمارنده گام

    همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، یک صفحه کوچک وجود دارد که جدا از شماره بزرگ است که تعداد گام را نشان می دهد. با استفاده از سنسور حرکت داخلی ، ساعت ساعت هیبریدی شیائومی با طراحی مینیمالیستی مدل Mijia دقیقاً می تواند قدم های شما را بشمارد. در حالی که نمایانگر شمارنده مرحله به صورت آنالوگ است ، می توانید جزئیات اضافی و همچنین کالری سوزانده شده و مسافتی را که با راه رفتن با استفاده از Mi Home App پوشانده شده دریافت کنید. این یکی از برجسته ترین ویژگی های این ساعت است زیرا در نگاه اول ، هیچ کس قادر به شناسایی Quartz Mijia به عنوان یک ردیاب تناسب اندام نخواهد بود.

 

  • یادآوری تماس VIP

    با استفاده از برنامه می توانید 10 مخاطب را به عنوان VIP تنظیم کنید. هر زمان که از یکی از این مخاطبین تماس بگیرید و تلفن خود را نداشته باشید. ساعت بر روی مچ دست شما لرزش نشان می دهد که از یکی از مخاطبین VIP تماس می گیرید. از آنجا که هشدار به صورت لرزش است، باعث ایجاد مزاحمت برای دیگران در اطراف شما نمی شود.

 

  • Alarm Reminder

    با استفاده از برنامه MI Home می توانید 10 زنگ هشدار تنظیم کنید. ساعت با لرزش به شما هشدار می دهد بنابراین باعث مزاحمت دیگران در اطراف شما نمی شود. ساعت بعد از گفتن فواصل منظم مانند 2 ساعت به شما هشدار می دهد. تا بتوانید از برنامه شلوغ خود فاصله بگیرید. طبق تجربه شخصی ما، هشدار دهنده بهترین ویژگی برای استفاده در ساعت هیبریدی شیائومی با طراحی مینیمالیستی مدل Mijia است.

 

عمر باتری و مقاومت در برابر آب ساعت هیبریدی شیائومی با طراحی مینیمالیستی مدل Mijia

یکی از بزرگترین نقاط ضعف ساعت هوشمند نیاز به شارژ است. همه ساعت های هوشمند و باندهای تناسب اندام نیاز به شارژ در طی چند روز ، هفته ها یا ماه ها دارند که آنها را از دسته ساعت جدا می کند. با این حال، در مورد ساعت مچی کوارتز این موضوع صدق نمی کند. این باتری CR2430 همراه است که می تواند تا 8-12 ماه دوام بیاورد و نیازی به شارژ ساعت کوارتز نیست. هنگامی که باتری پس از ماه ها استفاده از بین رفت ، فقط باتری را باتری جدید جایگزین کنید. بیش از 10 دقیقه طول نخواهد کشید تا باتری مرده تعویض شود.

ساعت هیبریدی شیائومی با طراحی مینیمالیستی مدل Mijia تا 3ATM ضد آب است. و این بدان معنی است که ساعت در برابر پاشش مقاوم است. به راحتی می تواند باران، شستن دست، سایر تماس های گاه به گاه با آب را کنترل کند. با این حال، نمی توانید ساعت را هنگام شنا بپوشید. زیرا سطح مقاومت در برابر آب برای کنترل شنا کافی نیست.

 

برنامه موبایل

ساعت هیبریدی شیائومی با طراحی مینیمالیستی مدل Mijia با تلفن های هوشمند (Android 4.4 یا iOS 7.0 یا بالاتر) با استفاده از Bluetooth v4.0 متصل می شود. در سمت راست ساعت یک دکمه وجود دارد. فشار دادن و نگه داشتن دکمه برای چند ثانیه حالت جفت شدن را فعال می کند.

بررسی ساعت شیائومی Mijia کوارتز | ساعت مچی هیبریدی با طراحی مینیمالیستی تصویر 5

برای اتصال ساعت با تلفن هوشمند خود، باید برنامه Mi Home را که هم برای Android و هم برای iOS در دسترس است بارگیری کنید. چیزی که برای ما عجیب بود این واقعیت است. که ما به جای برنامه Mi Fit به برنامه Mi Home نیاز داریم. زیرا تمام ساعت های هوشمند و باندهای تناسب اندام شیائومی از برنامه Mi Fit برای اتصال به تلفن هوشمند استفاده می کنند. با این حال ، این مسئله نگران کننده نیست.

بررسی ساعت شیائومی Mijia کوارتز | ساعت هیبریدی با طراحی مینیمالیستی تصویر 6

برای تکمیل مراحل جفت شدن فقط کافیست ساعت هیبریدی شیائومی با طراحی مینیمالیستی مدل Mijia را در برنامه Mi Home انتخاب کنید. پس از اتصال، عقربه های ساعت به طور خودکار حرکت می کنند. تا با زمان فعلی تلفن هوشمند شما همگام شوند. جدا از این، شما به تمام ویژگی های اصلی مانند Step-Counter ، یادآوری تماس VIP ،Alarm و غیره دسترسی خواهید داشت. به طور کلی برنامه بسیار ساده است و استفاده از آن را بسیار آسان و راحت می کند.

 

جمع بندی ساعت هیبریدی شیائومی با طراحی مینیمالیستی مدل Mijia

خوب، ساعت هیبریدی شیائومی با طراحی مینیمالیستی مدل Mijia در واقع یک ساعت هیبریدی شگفت انگیز است. که در مدت زمان طولانی دیده ایم. این گزینه عالی برای افرادی است. که بدنبال یک گروه تناسب اندام هستند اما ظاهر و احساس خود را ترجیح نمی دهند. ساعت هیبریدی شیائومی با طراحی مینیمالیستی مدل Mijia دارای طراحی مینیمالیستی کلاسیک است و تشخیص آن از هر ساعت کلاسیک دیگر واقعاً دشوار است. طراحی آنالوگ با قابلیت ردیابی تناسب اندام ، آن را به یک همراه مناسب برای مردان و زنان تبدیل می کند.

جدا از این، ویژگی ها نیز بسیار جذاب هستند. و بهترین قسمت این است که شما مجبور نیستید ساعت را شارژ کنید. حتی در هفته ها یا ماه ها. فقط یک باتری به راحتی می تواند بیش از شش ماه دوام بیاورد.

ساعت کوارتز همچنین برای استفاده روزمره در برابر آب مقاوم است. و ویژگی هایی مانند تشخیص خودکار زمان، شمارنده مرحله، هشدار تماس VIP، هشدارها و غیره باعث می شود که این یک انتخاب حتی جذاب تر باشد. بنابراین اگر می خواهید ساعتی با طراحی مینیمالیستی کلاسیک و ویژگی های هوشمند داشته باشید، ساعت شیائومی Mijia Quart یکی از گزینه های خرید است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *