مجله شیائومی

بررسی دستگاه تمیز کننده شیائومی مدل Muggle HH6

دستگاه تمیز کننده شیائومی مدل Muggle HH6

دستگاه تمیز کننده شیائومی مدل Muggle HH6 وسیله ای ضروری برای تمیز کردن اتاق و کل خانه ماست. برای داشتن تجربه بهتر تمیز کردن، گزینه دیگری برای این کار وجود ندارد. بااستفاده از روش سنتی مانند استفاده از پارچه و سطل برای نظافت منزل کار بسیار دشواری است و امروزه تقریباً در هر خانه این مسئله را متوجه می شویم. زیرا همه می خواهند خدمات نظافت بهتری داشته باشند و همچنین با شلوغی کمتر. با توجه به این نکته، شیائومی یک دستگاه عالی ارائه می دهد که به راحتی توسط دست قابل کنترل است و یکی از گزینه های خاص آن این است که یک دستگاه بی سیم است به طوری که کاربر مجبور نیست در مورد سیم با مشکلی روبرو شود یا بتواند حرکت کند خیلی راحت از یک مکان به مکان دیگر.

با استفاده از این دستگاه، کاربر می تواند هم در مکان های مرطوب و هم خشک استفاده کند.این دستگاه دارای یک باتری قوی است که مدت زمان طولانی کار را تضمین می کند و باعث ایجاد علاقه در مصرف این مشتری می شود.

 

بررسی Xiaomi Muggle HH6 | پاک کننده بی سیم تمیز کننده بی سیم دستی عالی 1

 

بررسی دستگاه تمیز کننده شیائومی مدل Muggle HH6

 

طرح

رنگ این دستگاه رنگ خاکستری است که تماشای آن بسیار عالی است. علاوه بر این، چون این یک وسیله دستی است و فقط با دست قابل کنترل است. بنابراین کاربر می تواند به راحتی این وسیله را حرکت داده و از این کار برای انجام کارهای تمیزکاری خود استفاده کند. این دستگاه به برس 2 در 1 و همچنین مکش 2 در 1 مجهز است و برای این منظور کاربر تا حدودی انعطاف پذیری پیدا می کند. و می تواند کارهای تمیزکاری را به طور کامل و با وضوح بیشتری نسبت به سایر مارک های رقابتی آن انجام دهد.

 

بررسی Xiaomi Muggle HH6 | پاک کننده بی سیم تمیز کننده بی سیم دستی عالی 2

 

عمر باتری

دوام باتری یکی از مهمترین مشکلات دستگاه پاک کننده موپ است. موش های زیادی وجود دارد که در همه جا می توانید پیدا کنید و این دستگاه به اندازه کافی کارآمد نیست. بسیاری از کاربران از این دستگاه شکایت دارند که هر وقت کاربران وظایف تمیزکاری خود را انجام می دهند، گاهی اوقات باتری mop خالی می ماند و ناگهان متوقف می شود. به همین دلیل، کاربر نه تنها با برخی مشکلات جدی روبرو است بلکه مجبور است کارهای تمیزکاری خود را ناتمام نگه دارد. و این امر گاهی اوقات می تواند مشکلات جدی برای کاربر ایجاد کند.

با این حال، دستگاه تمیز کننده شیائومی مدل Muggle HH6 دستگاهی است که کاربر می تواند به وسیله آن کارهای تمیزکاری خود را به طور کامل انجام دهد و بهترین عملکرد را برای کاربر خواهد داشت. با استفاده از این ، کاربر می تواند کار تمیز کردن را در هر دو مکان مرطوب و خشک انجام دهد. در زمان انجام کار تمیز کردن در مکان های خشک ، می تواند حدود 45 دقیقه کار کند که در آن برای کاربر امکان دارد کل کار تمیز کردن را انجام دهد. و در مکان مرطوب ، این دستگاه معمولاً حدود 25 دقیقه کار می کند که زمان آن خیلی کوتاه نیست. در واقع ، این امکان وجود دارد که کاربر بتواند کارهای تمیزکاری را در مکان های مرطوب انجام دهد.

 

قدرت دارای امتیاز

توان نامی برای این دستگاه حدود 14.4 وات است. و برای این کاربر در زمان انجام وظایف کاربر سرعت بالایی کسب خواهد کرد. علاوه بر این، به دلیل قدرت بالا، شستشو گرد و غبار را از بین می برد، هدر می دهد و آب را نیز به راحتی می گیرد. برای تمیز کردن بهتر آب، قدرت زیاد می تواند یک گزینه عالی باشد و کاربر می تواند راحتی بیشتری داشته باشد.

 

بررسی Xiaomi Muggle HH6 | پاک کننده بی سیم تمیز کننده بی سیم دستی عالی 3

 

ظرفیت باتری دستگاه تمیز کننده شیائومی مدل Muggle HH6

دستگاه تمیز کننده شیائومی مدل Muggle HH6 ظرفیت باتری بالایی دارد. و برای این کار کاربر می تواند مدت طولانی از این استفاده کند. ظرفیت کل این mop حدود 2000 میلی آمپر ساعت است و برای این کار کاربر مدت زمان طولانی استفاده خواهد کرد. برای این کار ، کاربر مجبور نیست با هر نوع مشکل یا مشکلی در این زمینه روبرو شود.

 

ظرفیت مخزن آب

ظرفیت مخزن آب دستگاه تمیز کننده شیائومی مدل Muggle HH6 حدود 500ML است. برای این منظور کاربر می تواند ظرفیت بالایی از آب را مصرف کند. و در مکان های مرطوب بسیار کاربردی خواهد بود. اگر ظرفیت مخزن آب کم باشد، در مواقع تمیز کردن مکان مرطوب که مقدار زیادی آب وجود دارد. برای تمیز کردن مشکل ایجاد می شود. اما اگر کاربر از این دستگاه استفاده کند، لازم نیست در این مورد با مانعی روبرو شود.

 

بررسی Xiaomi Muggle HH6 | پاک کننده بی سیم تمیز کننده بی سیم دستی عالی 4

 

سر و صدا

دستگاه تمیز کننده شیائومی مدل Muggle HH6 دارای سطح نویز است. که برای هر نوع کاربر در حد راحت است. سطح سر و صدا این پاک کننده مو تمیز کننده فقط 60 دسی بل است و برای این کاربر با هیچ مشکلی در صداهای زیاد مواجه نخواهد شد یا مجبور به مواجهه خواهد بود. زیرا بسیاری از کاربران هستند که همیشه از میزان سر و صدا شکایت دارند. به خصوص کاربری که مشکل شنوایی دارد اگر سطح صدا خیلی زیاد باشد باید با مشکلات جدی روبرو شود.

 

سیستم دو چرخان

روش کار این دستگاه این است که حتی پس از طی چهار ثانیه می تواند بچرخد. و برای او به راحتی می توان گفت کارهای تمیز کردن کاملاً مناسب و کامل خواهد بود. علاوه بر این، فشار حدود 3.4 کیلوگرم را نیز ارائه می دهد که به اندازه کافی بالا است. تا انواع گرد و غبار یا چیزهای دیگر را پاک کند.

 

زمان شارژ دستگاه تمیز کننده شیائومی مدل Muggle HH6

مدت زمان شارژ کلی این دستگاه حدود 3 ساعت است. بنابراین، پس از این مدت کاربر به راحتی می تواند کار خود را انجام دهد زیرا دستگاه در این مدت به طور کامل شارژ می شود.

 

قیمت دستگاه تمیز کننده شیائومی مدل Muggle HH6

از آنجا که قیمت همیشه نگران کننده است. هر کس بودجه خود را دارد، همچنین برای هر نوع مشتری قطعات ضروری است. کاربر می تواند این دستگاه را با کمی کمتر از 300 دلار تهیه کند.

 

منفی ها

مشکل اصلی این دستگاه این است که زمان شارژ به اندازه کافی زیاد است. علاوه بر این، قیمت برای اکثر مشتریان بسیار گران است.

 

نتیجه

تمیز کننده شیائومی مدل Muggle HH6 یک دستگاه تمیزکننده است که به کاربر پشتیبانی مکرر می کند. و از آنجا که این برنامه شامل برخی از برنامه های پیشرفته است، کاربر از مزایای زیادی برخوردار خواهد شد. علاوه بر این، این یک باتری قوی دارد که کار طولانی مدت را تضمین می کند. این مورد را می توان هم در مکان های مرطوب و هم خشک استفاده کرد.

بنابراین کاربر قطعاً مزایا و گزینه هایی دارد. این دستگاه دارای یک باتری قوی است که مدت زمان طولانی کار را تضمین می کند و باعث ایجاد علاقه در مصرف این مشتری می شود. سرانجام ، اگرچه قیمت کاملاً بالایی است ، اما دارای عملکردهای زیادی نیز می باشد که باید به خاطر بسپارید.

تمیز کننده شیائومی مدل Muggle HH6 یک دستگاه دستی است. و همچنین می توان این سیستم را توسط سیستم بی سیم همراه با برخی از برنامه های خوب نگهداری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *