مجله شیائومی

بررسی ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color

با ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color، غول فناوری شیائومی موج دیگری از ساعت های هوشمند با کارایی بالا را مقرون به صرفه ارزیابی کرده است. اولین نسل از اولین دستبند ورزشی هوشمند شیائومی با قیمتی کمتر از 120.00 دلار. کل بازار پوشیدنی هوشمند را مختل کرده است.

 

بررسی رنگ ساعت شیائومی: صفحه گرد زیبا و تصویر شگفت انگیز ماندگاری باتری 1

 

اساساً هر ساله شیائومی در جایگاه اول قرار می گیرد. شیائومی پیش از این اولین محصول ساعت هوشمند شیائومی را به بازار عرضه کرده بود. و طراحی میدان نیز جنجال بسیاری به پا کرد. برخی از مردم فکر می کنند که نمایش محتوای ساعت هوشمند و طرح UI هنوز منطقی ترین مربع است، در حالی که دیگران فکر می کنند که شکل ساعت باید دایره ای باشد.

 

بررسی رنگ ساعت شیائومی: صفحه گرد زیبا و تصویر شگفت انگیز ماندگاری باتری 2

اکنون، شیائومی ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color را به بازار عرضه کرده است.

 

ظاهر ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color

اول از همه، از نظر تعریف محصول، نکته اصلی و برجسته ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color در واقع رنگش است. به این معنی که چند رنگ است. تغییر رنگ از بند ساعتهای صفحه ای و چند رنگی بسته به سلیقه شما موجود است. این حاشیه در رنگ های مشکی و نقره ای موجود است و ساعت در 7 رنگ متناسب است. من نسخه حاشیه سیاه و بند مشکی را دریافت کردم.

 

بررسی رنگ ساعت شیائومی: صفحه گرد زیبا و تصویر شگفت انگیز ماندگاری باتری 3

 

من مطمئن هستم که به دلیل طراحی گرد، ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color بسیار راحت تر از مربع قبلی به نظر می رسد. و نمی توانم به این موضوع کمک کنم که مواد کلی بسیار با دوام هستند. نزدیک است که آن را یک مورد مد بخوانم ، با اکثر وسایل من در کمد لباس بسیار مطابقت دارد. ظاهر خوب مهمترین نکته فروش این ساعت است.

 

بررسی رنگ ساعت شیائومی: صفحه گرد زیبا و تصویر شگفت انگیز ماندگاری باتری 4

 

برای ساعت ها، اولین چیزی که ارزش آن را می گیرم ارزش اسمی است و دومین مورد، تجربه پوشیدن است. به هر حال ساعت ها به اندازه لباس هایمان برایمان مهم هستند. اگر با پوشیدن آنها احساس راحتی نمی کنید، همه موارد دیگر از جای خود خارج می شوند.

 

بررسی رنگ ساعت شیائومی: صفحه گرد زیبا و تصویر شگفت انگیز ماندگاری باتری 5

 

عامل ثابت پوشیدن ساعت وزن است. ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color بسیار سبک است. البته به نظر نمی رسد چیزی شبیه به وزن آن باشد. بعد از مدتی پوشیدن، فراموش کردن وجود آن آسان است. همانطور که با یک دستبند معمولی کار می کنید. تفاوت تمیز بین آن و دستبند معمولی شما، گزینه های 1540 سفارشی سازی رنگ است. در جمع متمایز شوید …

 

پس از مدتی تجربه ، متوجه شدم که ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color راحت تر از ساعتهای هوشمند دیگری است که من استفاده کرده ام. با مطالعه دفترچه راهنمایش متوجه شدم که دلیل بی وزنی این است که سنسور عقب خیلی ضخیم نیست و حتی اگر ساعت را محکم به دست بکشید، صدمه ای نخواهد دید.

 

تجربه واقعی کاربر

بررسی رنگ ساعت شیائومی: صفحه گرد زیبا و تصویر شگفت انگیز ماندگاری باتری 6

 

لازم به ذکر است که ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color یک ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید است. اگرچه نسخه در حال فروش با iOS اپل سازگار نیست به دلیل محدودیت ها و موارد دیگر. انتظار می رود در آینده نزدیک به روزرسانی شود. برای به روزرسانی بیشتر در مورد سازگاری با iOS ، لطفاً به دستورالعمل های رسمی مراجعه کنید.

 

بررسی رنگ ساعت شیائومی: صفحه شماره گیری گرد و شگفت انگیز عمر باتری تصویر 7

 

اولین استفاده از ساعت مچی این است که به زمان توجه کنیم. همچنین عملکردی است که ما از بالاترین فرکانس ساعت استفاده می کنیم. هنگامی که دست خود را برای دیدن زمان روی صفحه بلند می کنید، سرعت پاسخ رنگی شیائومی Mi Watch آرام آرام است. صفحه نمایش AMOLED HD روشن و صفحه نمایش زمان کاملاً واضح است. همچنین می توانید از 110 صفحه تماشای شخصی انتخاب کنید تا هنگام روشن شدن صفحه نمایش روحیه شما تقویت شود.

 

من از ساعت مچی جدید و ظریف خود برای باز کردن در آپارتمان و سوار شدن به مترو استفاده کردم. قبل از این، من برای باز کردن درب کلید را بیرون می آوردم، یا با تلفن همراهم برای باز کردن درب با NFC چند منظوره استفاده می کردم. اما با ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color می توانم با ضربه زدن روی ساعت روی صفحه در را باز کنم یا سوار اتوبوس شوم. امروزه اکثر شهرهای جهان دارای این نوع کارت حمل و نقل هستند.

 

بررسی رنگ ساعت شیائومی: صفحه شماره گیری گرد و تصویر شگفت انگیز ماندگاری باتری 8

 

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color دارای عملکردهای بسیاری است: مانند کنترل صدای هوشمند ، Alipay (خدمات پرداخت آنلاین در چین) ، نظارت بر بهداشت حرفه ای که شامل آن می شود. یک مانیتور خواب ، مانیتور ورزش ، مانیتور ضربان قلب. ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color همچنین استرس (حالت عاطفی) را تشخیص می دهد. من از بیشتر این توابع استفاده کرده ام و دسترسی به آنها بسیار راحت و راحت است.

 

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color دارای 10 حالت ورزشی است.

1 دویدن در فضای باز

2 دوچرخه سواری در فضای باز

3 پیاده روی کراس کانتری

4 پیاده روی

5 دویدن داخل سالن

6 دوچرخه سواری داخل سالن

7 پیاده روی

8 آموزش رایگان

9 شنا در استخر

10 شنا در آب آزاد

 

استقامت باتری رنگی ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color

آیا باید به ادعای دوام باتری 14 روزه ایمان داشته باشیم یا اینکه بازهم تبلیغات نادرستی است؟

 

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color

 

وقتی صحبت از موضوع ماندگاری باتری می شود ، اگرچه گفته می شود که ساعت باتری 14 روزه دارد، اما هنگامی که از آن استفاده کردم، ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color پس از پنج روز استفاده پرخاشگرانه ، 75٪ قدرت داشت.

 

با تخمین این میزان مصرف انرژی، حدس می زنید که عمر واقعی باتری ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color ممکن است از حد رسمی باشد. اعلام شده 14 روز. به یاد دارم که قبلاً چنین موردی از “تبلیغات دروغین” در دستبند شیائومی وجود داشته است. واضح است که در استفاده واقعی بیشتر می تواند دوام بیاورد ، اما زمان رسمی آن همچنان محافظه کارانه است.

 

به نظر می رسد که این بار، ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color باید بار دیگر شهرت ناخوشایند “تبلیغات دروغین” را تحمل کند. از آنجا که عمر باتری بیش از حد قوی است،اما همه باید به خوبی از شارژر مراقبت کنند. در غیر این صورت خجالت آور خواهد بود که شارژر را پس از یک ماه استفاده قابل اعتماد پیدا نکنید.

 

نتیجه گیری من

طی چند روز گذشته از این ساعت استفاده می کردم و سرانجام فهمیدم که شیائومی با  Mi Watch Color می خواهد چه کاری انجام دهد. بسیاری از همتایان من نسخه شیائومی Mi Band 4NFC را می پوشند که دارای ویژگی های جالب بسیاری نیز می باشد ، اما بسیاری از برنامه های جدید در ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color وجود دارد.

 

برای صاحب شیک و در عین حال اسپرت، این ترکیبی از محصول بین دستبند و ساعت مچی سیستم هوشمند باز است. با این حال، در مقایسه با این دستبند، عمر باتری آن همانند ویژگی های بیشتر، صفحه بزرگتر و ظاهری شیک تر است. در مقایسه با ساعت هوشمند شیائومی باز، شماره گیری گردتر است و عمر باتری از شارژ دو روزه به شارژ نیم ماهه تغییر یافته است. همچنین راحت تر است. شیائومی نیازهای گسترده ای از کاربران در پوشیدن هوشمند را برآورده کرده است، و شیائومی Mi Watch Color از همه جنبه ها به نزدیکترین حالت برای تکمیل تبدیل شده است.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *