مجله شیائومی

بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Black Shark 2

گوشی موبایل شیائومی مدل Black Shark 2

سلام مردم! خبر خوب برای شما شیائومی جانشین جدید خود را با مشخصات و ویژگی های قدرتمند وارد بازار کرد. Black Shark 2 یکی از بهترین گوشی های هوشمند طراحی و بازی است و این شرکت برای به دست آوردن بهترین فروش در بازار در حال رشد. پس از عرضه این تلفن هوشمند، شیائومی نسخه جدید خود را با نام Black Shark 2 pro با برخی ویژگی های اضافی روانه بازار کرد. ما فرصتی برای بررسی تلفن هوشمند داشتیم اما نسخه حرفه ای آن را بررسی نکردیم. با این حال ، اکثر ویژگی ها یکسان هستند و در بخش زیر در مورد ویژگی های اضافی بحث خواهیم کرد اما در ابتدا ، شرح مفصلی از این دستگاه به شما ارائه خواهیم داد.

 

Xiaomi Black Shark 2 Gaming Phone phone 1

 

برخی از متجاوزان Black Shark 2 از Asus Rog Phone به ارث برده اند که همیشه یک تلفن هوشمند با طراحی بسیار مناسب ارائه می دهد. اما وقتی نوبت به بخش قیمت می رسد، Black Shark دارای یک مزیت است زیرا ارزان تر از تلفن های Rog است.

 

Xiaomi Black Shark 2 Gaming Phone phone 2

 

قیمت گوشی موبایل شیائومی مدل Black Shark 2 با چیپست قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 855 حدود 620 دلار است. همچنین در برخی مشخصات مانند توییتر ترکیبی و بلندگوی مونو برای بلندگوهای جلوتر بهتر نیز بهبود یافته است. ارزش صرف هزینه برای این تلفن است اما این سوال پیش می آید که آیا واقعاً برای گیمرها و افراد غیر گیمر هم هست؟

 

Xiaomi Black Shark 2 Gaming Phone Phone 3

 

اجازه دهید در مورد جزئیات بحث کنیم تا اطلاعات بهتری در مورد تلفن مانند ویژگی های آن ، عمر باتری ، طراحی ، صفحه نمایش و غیره کسب کنیم.

 

 

در دسترس بودن و قیمت گوشی موبایل شیائومی مدل Black Shark 2

 

گوشی موبایل شیائومی مدل Black Shark 2 در وب سایت رسمی Black Shark موجود است. گزینه ای برای انتخاب از نسخه ها دریافت خواهید کرد. این کارت حافظه رم 8 گیگابایتی و 12 گیگابایتی با ظرفیت ذخیره سازی 128 گیگابایت و 256 گیگابایت دارد. در بخش قیمت 70 دلار اختلاف وجود دارد.

 

Xiaomi Black Shark 2 Gaming Phone phone 4

 

هزینه گوشی هوشمند 8 گیگابایتی شما 620 دلار است در حالی که قیمت مدل دیگر آن 690 دلار است. وقتی نوبت به نسخه حرفه ای آن می رسد ، قیمت آن کمی بیشتر است. شما مدل 8 گیگابایتی pro را با قیمت 700 دلار و 128 گیگابایت با قیمت 815 دلار خریداری خواهید کرد.

 

Xiaomi Black Shark 2 Gaming Phone Phone 5

 

بنابراین کاملاً به بودجه و نیاز شما بستگی دارد. اگر فکر می کنید با RAM و فضای ذخیره سازی راحت هستید ، دیگر نیازی به استفاده از دستگاه ذخیره سازی بالا نیست زیرا هیچ تفاوتی در مشخصات و ویژگی ها وجود ندارد. به جز RAM و فضای ذخیره سازی ، هر دو نسخه کاملاً یکسان هستند.

 

طراحی گوشی موبایل شیائومی مدل Black Shark 2

 

Xiaomi Black Shark 2 Gaming Phone phone 6

 

گوشی موبایل شیائومی مدل Black Shark 2 با اندازه بزرگتر و وزن سنگین تر ، 15 گرم بیشتر از اندازه اصلی است اما ضخامت آن فقط 8.8 میلی متر است. با مشاهده قسمت جلویی ، صفحه نمایش Full HD + با نسبت ابعاد 19:5:9 را با اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش دقیقاً مانند هواوی P30 Pro و OnePlus 6T دریافت خواهید کرد.

 

Xiaomi Black Shark 2 Gaming Phone phone 7

 

بلندگوهای استریویی که از جلو شلیک می شوند هم در قسمت پایین و هم در قسمت بالایی Black Shark 2 وجود دارد. در بالای دستگاه، یک دوربین سلفی مناسب 20 مگاپیکسل وجود دارد. این مدل دقیقاً مانند لکسوس RX بر اساس سبک Batmobile طراحی شده است. پیرایش سبز و مورب سنگین در قسمت عقب دستگاه با نور زیبا طراحی شده وجود دارد.

 

Xiaomi Black Shark 2 Gaming Phone phone 8

 

دوربین دوتایی به صورت دو چشم مهره ای در پشت دستگاه وجود دارد. آرم زیبای Black Shark در مرکز با رنگ RGB وجود دارد. در لبه سمت چپ ، یک دکمه تنظیم صدا وجود دارد در حالی که لبه سمت راست با یک دکمه پاور قرار دارد.

 

Xiaomi Black Shark 2 Gaming Phone phone 9

 

هدفون داخل جعبه ندارد. اما آداپتور نوع USB-C 3.5 میلی متری در داخل جعبه وجود دارد. این محصول با پیشرفت نسبت به نسخه قبلی خود مانند اندازه صفحه نمایش، رنگ های RGB و غیره همراه است اما مقاومت در برابر آب وجود ندارد.

 

صفحه نمایش گوشی موبایل شیائومی مدل Black Shark 2

 

این دستگاه دارای صفحه نمایش LCD AMOLED با اندازه 6.39 اینچ است که با اندازه نمایشگر 0.4 اینچی اضافی نسبت به مدل قبلی ، غوطه ورتر به نظر می رسد.

 

Xiaomi Black Shark 2 Gaming Phone Phone 10

 

میزان تازه سازی Black Shark 2 در مقایسه با Asus Rog Phone و Razer Phone نیست. اما زمان پاسخ دهی کاملاً چشمگیر است یعنی 43.5 میلی ثانیه. این تلفن هوشمند بسیار پاسخگو است اما نمی توانیم آن را با مدل درجه یک پرچمدار مقایسه کنیم.

 

Xiaomi Black Shark 2 Gaming Phone phone 11

 

وضوح تصویر 1080 * 2340 همان ابعاد اصلی با نسبت ابعاد 19.5:9 است. حالت HDR فیلم وجود دارد که به افزایش نرخ فریم و کیفیت پخش فیلم کمک می کند.

 

دوربین

این یک گوشی هوشمند با دوربین دوگانه 48 مگاپیکسلی و 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.8 و f / 2.2 است که امکان بزرگنمایی تا 2 برابر را دارد. Black Shark 2 شامل مجموعه ای از عکسبرداری شامل Square Photo ، Portrait ، Panorama ، Video ، Slow Motion و … است. کیفیت تصویر بسیار بهتر از تصویر قبلی است.

 

Xiaomi Black Shark 2 Gaming Phone Phone 12

 

گوشی موبایل شیائومی مدل Black Shark 2 دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی دارد. این امکان را به شما می دهد تا فیلم را با وضوح 4k ضبط کنید. ای کاش می توانست فلش جلویی را نیز تأمین کند اما نتایج بدون فلاش جلو اصلاً بد نیستند.

 

Xiaomi Black Shark 2 Gaming Phone phone 13

Xiaomi Black Shark 2 Gaming Phone phone 14

Xiaomi Black Shark 2 Gaming Phone phone 15

 

عمر باتری گوشی موبایل شیائومی مدل Black Shark 2

Black Shark 2 همراه با باتری 4000 میلی آمپر ساعت است. که هنگام استفاده در حداکثر میزان روشنایی، حداقل 90 دقیقه زمان پخش دارد.

 

Xiaomi Black Shark 2 Gaming Phone Phone 16

 

صرف نظر از اینکه شما یک کاربر عادی باشید یا یک گیمر، به شما امکان می دهد. با یک بار شارژ با یک پردازنده قدرتمند و سلول سنگین از دستگاه برای یک روز کامل استفاده کنید.

 

Xiaomi Black Shark 2 Gaming Phone Phone 17

 

اگرچه ویژگی شارژ بی سیم را در داخل دستگاه دریافت نخواهید کرد. امکان شارژ سریع در این اندروید 9 را دارید. در کنار آن، یک بهینه سازی صرفه جویی در مصرف انرژی و یک حالت صرفه جویی در مصرف باتری وجود دارد.

 

نتیجه نهایی

ما نمی گوییم گوشی موبایل شیائومی مدل Black Shark 2 بی عیب و نقص است. و هیچ ویژگی NFC وجود ندارد. اما پردازنده قدرتمند را با باتری بزرگتر در اختیار شما قرار می دهد. کیفیت دوربین به اندازه کافی از مدل قبلی خود خوب است که تصاویر شگفت انگیزی را ارائه می دهد.

 

Xiaomi Black Shark 2 Gaming Phone phone 18

 

در اصل به دلیل چراغ های چشمگیر و طراحی زیبا و گزینه های مناسب گیمرها برای گیمرها بسیار مناسب است. اما اگر اهل بازی نیستید و دستگاه را فقط برای استفاده معمولی می خواهید، ممکن است بهترین انتخاب دیگری مانند Xiaomi Mi 9 را داشته باشید. زیرا از ویژگی ها و قیمت بهتری برخوردار باشد.

لطفا نظرات یا پیشنهادات خود را در بخش نظرات زیر برایمان بنویسید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *