مجله شیائومی

نقد و بررسی مسواک برقی هوشمند شیائومی مدل Youpin Oclean X Pro

مسواک شیائومی

آیا واقعاً به مسواک برقی هوشمند نیاز داریم ؟ آیا آنها در حال حاضر سلاح کارآمدی برای رسیدگی به مشکلات دندانپزشکی ما هستند؟ در اینجا هنگام انتخاب مسواک برقی هوشمند شایسته اما با احتیاط، در مورد تجهیزات با کیفیت صحبت خواهیم کرد.و به شما مسواک برقی هوشمند شیائومی مدل Youpin Oclean X Pro را معرفی خواهیم نمود. اگر در واقع به دنبال یک عیب یاب هوشمند دندانپزشکی هستید، این مقاله برای شما مناسب است.

 

بررسی مسواک Oclean X Pro: یک مراقب دندانپزشکی برقی هوشمند قابل حمل تحت Xiaomi Youpin تصویر 1

 

در اینجا، ما تجربه مسواک برقی هوشمند شیائومی مدل Youpin Oclean X Pro ارائه می دهیم. امیدوارم، این امر به شما کمک کند تا درک درستی از محصول در مورد اینکه آیا شما باید آن را خریداری کنید یا نه، درک کنید.

ما باید از اکوسیستم شیائومی، متشکل از شرکای زنجیره تأمین بسیار شایسته، برای تولید محصولات غنی از کیفیت با نام تجاری خود، سپاسگزار باشیم. آنها همان استانداردهای کیفیت را با قیمت های مقرون به صرفه ای که شیائومی انجام می دهد، رعایت می کنند. در میان دیگران، اوکلین کاملاً یکی از آنهاست که سنت ها را به نسل های بعدی می رساند.

 

نقد و بررسی مسواک Oclean X Pro: یک مراقب دندانپزشکی برقی هوشمند قابل حمل تحت Xiaomi Youpin تصویر 2

 

به همین ترتیب، نوید می دهد که روی مشکلات دندانی تمرکز کرده و راه حلهای غنی شده برای همانها را جمع می کند. طی سالهای اخیر  ما یک سری از مسواک برقی هوشمند شیائومی مدل Youpin Oclean X Pro راه اندازی کرده ایم. به همین ترتیب، امروز ما جدیدترین مورد، مسواک Oclean X Pro را در اختیار ما قرار داده ایم.هوشمندترین مسواک دنیا است که از گذشته ساخته شده است. برای اینکه بدانیم چطور هوشمندانه و واجد شرایط برای مقابله با مشکلات دندانی است، باید بخشهای زیر را دنبال کنیم.

 

مسواک برقی هوشمند شیائومی مدل Youpin Oclean X Proچه ویژگی ها و چه ویژگی هایی دارد؟

 

طراحی و ساخت

بیایید به سرعت زیبایی فیزیکی مسواک برقی را مرور کنیم. Oclean X Pro قابل حمل، باریک و سبک به نظر می رسد. کارشناسان مواد پلاستیکی ABS ، ASA ، TPE و POM با کیفیت بالا و مات را اجرا می کنند.

 

بررسی مسواک Oclean X Pro: یک مراقب دندانپزشکی برقی هوشمند قابل حمل تحت Xiaomi Youpin تصویر 3

 

در اصل، در ساختار دو بخشی وجود دارد: سر قلم مو و بدن اصلی.

کل دستگاه به طور کلی رنگ Navy Blue را رنگ می کند. IPX7 ضد آب و گرد و غبار برای کارهای مربوطه استفاده می شود.

علاوه بر این، شما یک صفحه نمایش لمسی رنگ 0.96 اینچی را بر روی بدنه اصلی محصول مشاهده خواهید کرد. با این حال، این برجسته ترین ویژگی دستگاه است که به ندرت در مسواک های نسل قبلی دیده ایم. درست در زیر صفحه نمایش ، یک دکمه کنترل دایره ای نیز وجود دارد. در قسمت پایین آن، یک حلقه شارژ طلای مغناطیسی برای تقویت قدرت مسواک به صورت برقی وجود دارد.

وقتی صحبت از ناحیه بالای مسواک برقی هوشمند شیائومی مدل Youpin Oclean X Pro می شود ، یک عدد موی رشته ای DuPont بدون لنگر و ضد باکتری دارد. آنها کاملاً نرم تر هستند و هر بار تمیزی شادی آور دندان را تحویل می دهند.

 

بررسی مسواک Oclean X Pro: یک مراقب دندانپزشکی برقی هوشمند قابل حمل تحت Xiaomi Youpin تصویر 4

 

مسواک برقی هوشمند شیائومی مدل Youpin Oclean X Pro همچنین به پایه برس شارژ نیروگاه شارژ متصل است. این یک شارژر و نگهدارنده مغناطیسی 2 در 1 است. بنا به راحتی می توانید آن را روی دیوار نصب کنید یا روی زمین قرار دهید.

از نظر جسمی ، مسواک برقی هوشمند آبی تیره رنگ فقط 100 گرم وزن و 243.5×24.4 میلی متر وزن دارد.

 

صفحه نمایش مسواک برقی هوشمند شیائومی مدل Youpin Oclean X Pro

بسیار ممکن، شما هرگز تصور نخواهید کرد مسواک خود را با یک صفحه لمسی روی آن قرار دهید.خوب ، وقتی شیائومی اینجا است همه چیز ممکن است. به ندرت مسواک هایی با صفحه لمسی رنگارنگ مانند مسواک Oclean X Pro دیده ایم. این یک صفحه لمسی 0.96 اینچی به شکل مستطیل با انتهای گرد شده اضافه می کند. منظور از نمایشگر در اینجا چیست؟

 

بررسی مسواک Oclean X Pro: یک مراقب دندانپزشکی برقی هوشمند قابل حمل تحت Xiaomi Youpin تصویر 5

 

شما در زمان واقعی بر روی صفحه شاهد بسیاری از اطلاعات مفید مسواک زدن خواهید بود. این زمان مسواک زدن، نمره مسواک زدن و همچنین آگاهی شما از مناطق کور را به شما نشان می دهد. علاوه بر این، همچنین یک رابط گرافیکی عالی و تجربه کاربر پسند ارائه می دهد تا مسواک زدن شما لذت بخش تر و راحت تر باشد. می توانید از بین 32 سطح شدت مسواک و حالت روی صفحه انتخاب کنید. این عادت های مسواک زدن شما را هوشمندانه شناسایی و بررسی می کند و گزارش های فوری درباره تکنیک های مسواک زدن شما تولید می کند.

 

باتری و موتور

مسواک برقی هوشمند شیائومی مدل Youpin Oclean X Pro یک باتری 800 میلی آمپری داخلی را مجهز می کند، که قرار است برای هر بار شارژ حداکثر 30 روز کار تحویل دهد. به دست آوردن پتانسیل خود از طریق ایستگاه شارژ مغناطیسی حدود 2 ساعت طول می کشد.

 

نقد و بررسی مسواک Oclean X Pro: یک مراقب دندانپزشکی برقی هوشمند قابل حمل تحت Xiaomi Youpin تصویر 6

 

در واقع ، اوکلین ترتیب می دهد تا یک نقطه شارژ قابل حمل روی دیوار نیز قابل نصب باشد. می توانید از آن به صورت دوتایی استفاده کنید زیرا همزمان به عنوان نقطه شارژ و نگهدارنده مسواک کار می کند.

Oclean X Pro همچنین موتور DC بدون برس برس maglev را نصب می کند تا با حداکثر سرعت 42000 دور در دقیقه کار کند. شما با آونگ لرزش بالا ، تجربه مسواک زدن در سطح گل سرسبد را کسب خواهید کرد. علاوه بر این، با حداکثر سرعت پیچش 220 گرم در سانتی متر با حفره دهان یا پلاک دندانی مبارزه می کند.

 

قابلیت اتصال

اکنون زمان آن است که برخی از رویکردهای ساده را که مسواک برقی برای ارتباط با دنیای خارج اتخاذ می کند، بشناسید. لازم است به روشنی بیان شود که Oclean موفق شده است به یک برنامه نرم افزاری برای پیکربندی عملکرد مسواک روی صفحه نمایش تلفن هوشمند شما کمک کند. شما می توانید برنامه Oclean را نصب کنید تا گزارش های مسواک زدن روزانه خود را کنترل کرده و الگوی صحیح مسواک زدن را به خود جلب کنید.

 

بررسی مسواک Oclean X Pro: یک مراقب دندانپزشکی برقی هوشمند قابل حمل در زیر Xiaomi Youpin تصویر 7

 

علاوه بر این، می توانید گزارش مسواک زدن، مشخصات خانواده و تشخیص منطقه کور و غیره را بررسی کنید. برای انتقال داده از مسواک به تلفن خود، از فناوری Bluetooth 4.2 BLE استفاده می کند. مسواک برقی هوشمند شیائومی مدل Youpin Oclean X Pro  همچنین سیستم عامل اقیانوس را اجرا می کند و با Android 4.4 و iOS 8 یا بالاتر سازگار است.

 

سایر مشخصات فنی

در سایر ویژگی های ریز اما بسیار پربازده، مسواک برقی هوشمند شیائومی مدل Youpin Oclean X Pro دارای ژیروسکوپ 6 محوره داخلی است که حرکت مسواک زدن شما را تشخیص می دهد تا گزارشات بهتری روی صفحه نمایش ایجاد کند. علاوه بر این، این موی گرد را به راحتی جلو می برد، که از مواد ضد باکتری و مورد تأیید FDA ساخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *