مجله شیائومی

هدفون بلوتوث بی سیم شیائومی QCY T10 True با قیمت 23.99 دلار

هدفون شیائومی

به دنبال موفقیت پیشینیان خود، QCY به تازگی هدفون بلوتوث بی سیم شیائومی QCY T10 True را  با بسیاری از پیشرفت های چشمگیر در صدا و ظاهر خود راه اندازی کرده است. به طور خاص، توانایی صحبت واضح و طولانی مدت باتری مطمئناً تجربیات بسیار خوبی را برای کاربران به همراه خواهد داشت.

QCY T10

 

مشخصات هدفون بلوتوث بی سیم شیائومی QCY T10 True:

 

علامت تجاری QCY
مدل QCY-T10
بلوتوث V5.0
محدوده اتصال 10 متر
پروتکل ها HFP / HSP / A2DP / AVRCP
سیستم سازگار iOS / Android
زمان استفاده شده در مورد 3 ساعت صحبت کنید ،

حدود 3.5 ساعت موسیقی گوش دهید

ظرفیت بارگیری شارژ 600 میلی آمپر ساعت
تعداد اتهامات حدود 5 بار در هر دو گوشی
رابط شارژ نوع C

مزایای هدفون بلوتوث بی سیم شیائومی QCY T10 True

در مقایسه با نسخه های قبلی  هدفون بلوتوث بی سیم شیائومی QCY T10 True  از  نظر فناوری، کیفیت صدا و طراحی به عنوان یک پیشرفت بزرگ نسبت به QCY دیده می شود. به طور خاص، قابل توجه ترین مزیت این نسخه، تغییر در جلوه های صوتی با تأخیر کم، یکپارچه سازی بلندگوهای تمام عیار و فناوری 4 میکروفون برای ایجاد کیفیت صدای چشمگیر با قابلیت پاک کردن مکالمه است، که تحت تأثیر سر و صدای خارج نیست. علاوه بر این، پشتیبانی از شارژ سریع برای هر دو هدفون فقط در 10 دقیقه، نوید می دهد که یک تجربه سرگرمی بسیار لذت بخش و بدون وقفه را به کاربران ارائه می دهد.

 

هدفون شیائومی

طراحی مدرن و چشمگیر هدفون بلوتوث بی سیم شیائومی QCY T10 True

هدفون بلوتوث بی سیم شیائومی QCY T10 True نه تنها دارای طراحی صاف شبیه به مدل های قبلی خود است. بلکه با ظاهر بسیار کوچک ، انعطاف پذیر، اما به همان اندازه جوان پسند و لوکس، کاربران را به خود جلب می کند. به طور خاص، هدست با طراحی منحصر به فرد ”  در گوش  ” عایق صوتی خوبی را فراهم می کند. هنگامی که برای مدت طولانی استفاده می شود. احساس راحتی و محکمی را ایجاد می کند. حتی اگر کاربر زیاد حرکت کند یا با شدت حرکت کند. افتادن هدint,l دشوار است. علاوه بر این، QCY همچنین به 3 مجموعه نکته سیلیکونی مجهز است که همراه با هدفون در اندازه های مختلف برای کاربران است. تا آزادانه مناسب ترین اندازه را برای استفاده انتخاب کنند. 

هدفون شیائومی

 

کنترل هوشمند ، پشتیبانی از اتصال پاپ آپ

بسیار قابل ستایش در هدفون بلوتوث بی سیم شیائومی QCY T10 True این علاوه بر کارهای معمول است، شما می توانید هدست را با یک سنسور لمسی کنترل کنید. بسیار راحت است برای مکث / پخش موسیقی ، دریافت / رد تماس ، دستیار صوتی باز ، … فقط با 2 یا 3 لمس کلیدهای لمسی روی هدست.

QCY T10

 

هدفون بلوتوث بی سیم شیائومی QCY T10 True قادر است به تلفنهای Pop-up مشابه تلفنهای Airpods اپل متصل شود. به طور خاص ، هنگامی که کاربر درپوش اتصال شارژ را باز می کند ، تلفن یک تابلوی اعلان در مورد باتری باقیمانده هدست ، پایه شارژ نشان می دهد و به سرعت به تلفن متصل می شود. علاوه بر این، آخرین نسخه بلوتوث 5.0 با سرعت انتقال بهبود یافته، به کاربران کمک می کند تا در فاصله 10 متری هدست را به روش پایدارتری متصل کنند. علاوه بر این، فناوری پاسخگو بلوتوث همچنین به بهبود تأخیر برای هر نوع نیاز از تماشای فیلم، بازی کردن، گوش دادن به موسیقی، صحبت کمک می کند. 

 

QCY T10

 

همچنین، از هر دو  هدفون QCY T10  می توان به طور مستقیم به تلفن متصل و اصلی استفاده کنید – مکانیسم زیر، شما می توانید هر دو طرف از هدست به رادیو به گوش دادن در استفاده از  مونو  (تک صدا)، که پس از آن به صورت خودکار به سوئیچ  استریو  که گوش دیگر را در گوش خود قرار می دهید.

 

هدفون شیائومی

 

صدای واقع بینانه ، گفتگوی واضح

هدفون بلوتوث بی سیم شیائومی QCY T10 True توسط دو درایور آرماتور متعادل HIFI پشتیبانی می شود. و کیفیت صدای واضح را با اعوجاج کمتر ارائه می دهد. علاوه بر این، این هدست همچنین با تراشه ای پشتیبانی می شود که از رمزگذاری صوتی با کیفیت بالا، AAC ، برای افزایش ظرفیت و افزایش تنظیم صدا پشتیبانی می کند. به همین دلیل هدفون بلوتوث بی سیم شیائومی QCY T10 True دارای یک میدان صوتی گسترده تر با دامنه صدای متعادل تر در هر دو سطح باس، میانه و بلند هستند.

 

QCY T10

 

هر هدفون به دو میکروفون  مکالمه مجهز است تا به کاربران در برقراری تماس و گپ با کیفیت صدای شفاف و پایدار کمک کند. این هدفون از الگوریتم های مدرن پردازش سیگنال دیجیتال استفاده می کند. که می تواند نویز را کاملاً و به طور موثر لغو  کند، دقیق ترین و بلندترین کیفیت صدا را فراهم می کند بدون اینکه تحت تأثیر نویز خارج قرار گیرد. با تشکر از آن، صدای شما می تواند به واضح ترین و معتبرترین حالت به گوش طرف مقابل منتقل شود.

 

ماندگاری چشمگیر باتری ، تا 21 روز

هدفون بلوتوث بی سیم شیائومی QCY T10 True با پایه شارژ می آید. که با بزرگ مجهز  600mAh  ظرفیت باتری، که می تواند حمایت تأمین انرژی هر دو هدفون برای حدود  5 بار . با هر بار شارژ کامل، می توانید از هدست برای پخش موسیقی، برقراری تماس و .. در مدت  3 تا 3.5 ساعت استفاده کنید. به خصوص، وقتی نوبت به پایه شارژ می رسد، زمان استفاده از هدست می تواند تا   21 ساعت  باشد.

 

هدفون شیائومی

 

بعلاوه، نیازی به طولانی شدن زمان شارژ ناگهانی هدست ندارید. زیرا هدفون بلوتوث بی سیم شیائومی QCY T10 True  پشتیبانی بیشتری از فناوری شارژ سریع دارد. به طور مشخص ، پس از قرار دادن هدست در داک شارژ 600 میلی آمپری به مدت حدود 10 دقیقه ، می توانید تا 1 ساعت از هدست راحت استفاده کنید، بدون نگرانی در مورد وقفه، از سرگرمی عالی لذت ببرید.  

 

QCY T10

 

این هدفون بی سیم  همچنین دارای استاندارد ضدآب IPX5 است. که در صورت تعریق کاربران یا به طور تصادفی محصول به داخل آب پاشیده می شود. کمی در برابر آب مقاوم است و در هنگام استفاده از هدست، آرامش خاطر بیشتری به کاربران می دهد. ورزش.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *