مجله شیائومی

ماگ ثابت شیائومی مدل Mijia Fiu 470ml

ماگ شیائومی

این تلاش برای توصیف ظروف آشپزخانه منحصر به فرد دیگر شیائومی است. خوب ، امروز ما ماگ ثابت شیائومی مدل Mijia Fiu 470ml عایق ساکشن را در دست بررسی داریم.شما یک نمای کلی از ظرف را از طریق ویژگی ها و خصوصیات مستقل آن درک خواهید کرد.بنابراین،بیایید برای بررسی بیشتر به بحث بپردازیم.

شیائومی بی وقفه تلاش می کند تا انواع مختلف محصولات را در هر بخش محصول جمع آوری کند. امروزه ، سرمایه دار چینی شیائومی،به عنوان یک توسعه دهنده تلفن های هوشمند،با سرمایه گذاری گسترده،فضای گسترده ای را در بال های مختلف بازار ذخیره کرده است.این یک تلفن هوشمن،پاک کننده های ربات،کالاهای مصرفی الکتریکی هوشمند،تجهیزات بهداشتی و تناسب اندام و البته لوازم آشپزخانه است. هر گوشه ای را مهار می کند.

با تشکر از مارک های فرعی شیائومی،که کار قابل توجهی را برای قرار دادن شیائومی در پای جلو انجام داده اند.مارک اصلی شیائومی Mijia ، Redmi ، Viomi ، Roborock ، Wicue و بسیاری از شرکت های تابعه دیگر را هدایت می کند. همه آنها با مسئولیت اختصاصی برای خدمات رسانی به کاربران در سراسر جهان تعیین شده اند. این مهمترین دلیل وجود مصرف کننده بزرگ شیائومی است.

 

Xiaomi Mijia Fiu 470ml فنجان ساکشن عایق ظریف سفید بررسی بطری ضد زنگ تصویر 1

 

امروز ، ما اینجا هستیم تا در مورد ماگ ثابت شیائومی مدل Mijia Fiu 470ml صحبت کنیم.این یک واحد قابل حمل با ظرفیت ذخیره سازی 470ML برای تأمین نیازهای روزمره شما است. ژل سیلیکا با درجه مواد غذایی ضد زنگ درجه بالا برای بدست آوردن مکنده جادویی ابتکاری کاملاً اجرا می شود.

ماگ ثابت شیائومی مدل Mijia Fiu 470ml دارای دسته فنجان باز با گرفتن حلقه رایگان 360 درجه است. فنجان عایق ضد جوش ضد پاشش و ضد نفوذ با خط ضد زنگ 304 ضد باکتری خطی است.

در بخش زیر،ما با ویژگی های مختلف لیوان فولاد ضد زنگ در بیرون کشیدن بیشتر کنار خواهیم آمد.

 

بررسی ماگ ثابت شیائومی مدل Mijia Fiu 470ml: ویژگی ها و مشخصات آن چیست؟

 

طراحی و ساخت فیزیکی

ما معتقدیم که هر دستگاهی را از نظر فیزیکی و مونتاژ بررسی می کنیم. در حقیقت ، نمای بیرونی اولین احتمالی است که خریداران هنگام خرید محصول با آن معامله می کنند.

در مورد لیوان عایق ، این شرکت تمام تلاش خود را برای توسعه طراحی ارگونومیک و براق به دنبال دنیای آشپزخانه متحد کرده است. این به دلیل کاربرد ضد زنگ در کنار برخی از مواد سازگار با سلامتی ، محدودیت عالی ایجاد می کند.

بعلاوه،شیائومی از فولاد ضد زنگ PP / AB و 304 و همچنین ژل سیلیس درجه مواد غذایی برای تشکیل بدنه جام استفاده می کند. هیکل دایره ای شکل و براق بودن دست را تضمین می کند زیرا با عایق دوتایی و ساخت خوب در اطراف وجود دارد.

در لبه بالایی،فنجان حاوی یک پوشش ضد گرد و غبار و سپس یک حلقه لاستیکی ضد فنجان است.در داخل بدنه آن دارای یک خط 304 ضد زنگ باکتریواستاتیک است که مواد غذایی را سالم و خوشمزه نگه می دارد.در خارج بدنه نیز،شما یک ساختار رزین ABS با یک دسته مناسب برای نگه داشتن فنجان خواهید داشت.

 

Xiaomi Mijia Fiu 470ml شیشه ساکشن عایق ظریف سفید بطری ضد زنگ نقد و بررسی تصویر 2

 

حال،بیایید در مورد چشم انداز منحصر به فرد ظرف مایع صحبت کنیم.یک مکنده در قسمت پایین دارد.از فشار هوا و فن آوری نوآورانه مکش آهنربایی برای جذب فنجان محکم روی میز استفاده می کند.

به همین ترتیب ، شیائومی طراحی جداسازی بدن جام را ارائه می دهد که به جلوگیری از چکه مایعات کمک می کند. شما برای گرفتن آزادانه لیوان از یک چسب راحت و سبک ارگونومیک لذت خواهید برد.

از نظر اندازه گیری فیزیکی ، مقیاس ساکشن کاسه عایق ماگ شیائومی در 142.2 14 141 96 96.5 میلی متر است. علاوه بر این،وزن جام ضد زنگ 320 گرم است تا اندازه ای که باید سبک باشد.با این حال،شیائومی تصمیم می گیرد گزینه های رنگ را فقط به رنگ سفید محدود کند.

 

ظرفیت ذخیره سازی و عایق دوگانه

کاربران قادر به ذخیره حداکثر 470 میلی لیتر ماده مایع در جدیدترین بطری ضدزنگ جام مکنده شیائومی هستند.اجرای مواد سیلیکونی + PP به معنی خروجی های بیشتر و سالم است.همچنین علاوه بر ضد گرد و غبار و پوشش،ایدئولوژی ضد سوزش و عایق مورچه را نیز به تصویر می کشد.

لیوان سیاست عایق بندی دوگانه و طراحی چلپ چلوپ را فراهم می کند.گرفتن حلقه رایگان دستی 360 درجه باعث میشود که این نرم افزار نرم و راحت باشد.پوشش گرد و غبار با کمک یک پیش بند ضد گرد و غبار مانع از ورود گرد و غبار به داخل لیوان می شود. مایع برای مدت طولانی تری در فنجان ضد زنگ سرد و گرم خواهد ماند.به همین ترتیب،بدنه فنجان رزین ABS به دلیل داشتن پوشش مناسب پوست در اطراف بافت ، نگهداری ملایمی را ارائه می دهد.

 

ماگ شیائومی بدون BPA

در اینجا یک عامل مهم در زمینه نگرانی های بهداشتی وجود دارد.تولید کننده برای اطمینان از استفاده سالم تر،از مواد با درجه بالا استفاده می کند. به عنوان مثال،در لیوان مکش از فرآیند تولید بیس فنول A استفاده نمی شود. این پلیمر را برای مطابقت با الزامات زیست محیطی کشت می دهد.

 

Xiaomi Mijia Fiu 470ml شیشه ساکشن عایق ظریف سفید بررسی بطری ضد زنگ تصویر 3

 

یکی دیگر از ویژگی های متمایز خدمات بدون BPA است. هیچ استفاده ای از BPA برای مطابقت با شرایط زیست محیطی و FDA وجود ندارد. در عین حال،این شرکت همچنین با جلوگیری از ناخالصی ها،مواد افزودنی فلزات سنگین و سایر مواد خطرناک،از کاربران نیز مراقبت کرده است.

علاوه بر این،لماگ شیائومی در برابر خوردگی توسط روغن ها،مواد شوینده،عطرها و سایر موارد از همان خانواده دفع می شود.همچنین در هیدرولیز در اتمسفر مرطوب مقاوم است.

همانطور که در بالا گفته شد،با پیروی از پروتکل های مختلف سلامت محور،شیائومی اطمینان حاصل خواهد کرد که کاربران بدون ایجاد مشکلی برای بدن از استفاده سالمتر لذت می برند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *