مجله شیائومی

بررسی لامپ ضدعفونی کننده شیائومی مدل Huayi 38W

لامپ ضدعفونی کننده شیائومی این امکان را دارد که خانه شما را مرتب و تمیز از باکتری ها و حشرات مضر نگه دارد. امروز ، ما لامپ شیائومی مدل Huayi 38W را بررسی خواهیم کرد. این روش دیگری است که شیائومی برای از بین بردن آلودگی های مضر حتی باکتری های ویروس کرونا ویروس COVID-19 نسبت به مشتریان احساس موثر می داند.

بر هیچکس پوشیده نیست که شیائومی در مورد مسائل ایمنی و سلامتی مشتری خود هوشیار است. این شرکت همیشه موفق می شود برای حل مشکلات رایج خانوار ، چیزی مفید برای کاربران به ارمغان بیاورد. شیائومی به عنوان یک تولید کننده صحیح و دارای مجوز محصولات مصرفی خانگی ، رضایت مشتری را با ایدئولوژی کیفیت بیش از حد ، در اولویت قرار می دهد.

وقتی صحبت از نگرانی های بهداشتی مردم می شود ، غول چینی از جلو هدایت می کند. به ترتیب ، انواع مختلفی از کالاهای الکتریکی هوشمند را شامل می شود ، از جمله مواد دافع پشه ، دستگاه تصفیه هوا ، دستگاه تصفیه آب و غیره. هدف نهایی کمک به طرفداران خود در زمینه محصولات بهداشتی و اصلی با قیمت های پایین تر در سطح جهانی است.

آنچه که به نمونه کارها راه پیدا می کند ،لامپ ضدعفونی کننده شیائومی تحت یکی از سیستم های زیست محیطی آن ، Huayi است. همانطور که از نام آن پیداست ، این وسیله قابل حمل است و قادر به از بین بردن اندام های ریز مضر برای شما و خانواده است.

لامپ ضدعفونی کننده شیائومی جدید هیکلی کوچک و جمع و جوری داردکه فضای زیادی روی میز را نمیگیرد.از قدرت بالا 38 وات برای ارائه خدمات همه جهته استفاده می کند. علاوه بر این ، طراحی قابل حمل امکان نصب ساده را دارد و برای اتاق خواب ، اتاق نشیمن ، آشپزخانه ،رستوران عمومی ، فروشگاه ، کلاس و هر مکان دیگر مناسب است.

 

طراحی و ساخت

لامپ ضدعفونی کننده شیائومی مدل Huayi 38W چگونه است؟ خوب،هیچ چیز پیچیده ای در رابطه با قامت فیزیکی لامپ وجود ندارد. در طراحی زیبا و قابل حمل ارائه می شود. این شاسی با استفاده از مواد آهنی و شیشه ای ساخته شده و ترازبندی عمودی را به تصویر می کشد.

علاوه بر این،اساساً از دو قسمت عمده فیزیکی تشکیل شده است. قسمت فوقانی لوله لامپ کوارتز را با قدرت نفوذ قوی حمل می کند. جفت لوله شفاف ایستاده عمودی با طول حدود 40 سانتی متر است.

در پایین ، چراغ دارای یک پایه فلزی ثابت و مربع شکل برای میزبانی لوله شیشه ای است. همچنین با طراحی اسپلیت ارائه می شود که استفاده از آن راحت است. علاوه بر این ، سیم را برای تأمین برق مداوم برچسب گذاری می کند.

 

بررسی لامپ ضد عفونی خانگی Xiaomi Huayi 38W: به خانواده خود تصویری از خانه ضد عفونی و سالم بدهید 1

 

چیزی که میتوانیم از آن به عنوان بهترین کیفیت یاد کنیم ساختار قابل حمل و سبک است. برای نصب دستگاه نیازی به مهارت فنی ندارید. این یک روش 2 ثانیه ای است که به شما امکان می دهد از خدمات سریع لذت ببرید.خواه یک اتاق نشیمن،اتاق خواب،آشپزخانه،حمام، کلاس،رستوران یا هر مکان عمومی دیگری باشد.

به همین ترتیب ، لامپ ضد عفونی کننده شیائومی با قدرت بالا و در ابعاد فیزیکی جذاب منتشر می شود. در مقیاس ، اندازه لامپ حدود 42.8 در 12 در 12 سانتی متر است. و حدود 800 گرم وزن دارد.

این شرکت تصمیم دارد لامپ را در پوست سفید رنگ تنها تولید و پخش کند. با کیفیت عالی در کل براق ، ارگونومیک و پوست پسند است. بنابراین ، لامپ Huayi 38W زیبایی فیزیکی با شکوه ، از جمله کانتور سبک و قابل حمل را تضمین می کند ، به شما امکان می دهد در هر گوشه ای از آن استفاده کنید.

لامپ ضدعفونی کننده شیائومی در منطقه وسیع منطقه فرابنفش

رهبر فناوری چینی شیائومی مشتاقانه منتظر آوردن ابزاری حفاظتی در برابر شیوع همه گیر است.چندین مرکز تحقیقاتی قدرت این دستگاه را برای مبارزه با ویروس های کشنده از جمله کرونا و سایر موارد ثابت کرده اند.

بر اساس چشم انداز عملکرد ، لامپ ضد عفونی کننده خانگی Huayi دارای گواهینامه ارائه دهنده 99.9٪ موارد موفق در هنگام از بین بردن ویروس ها است. با تشکر از اشعه ماورا بنفش (اشعه ماوراio بنفش) به علاوه لایه محافظ ازن تولید شده توسط لامپ.

 

بررسی لامپ ضد عفونی خانگی Xiaomi Huayi 38W: به خانواده خود تصویری از خانه ضد عفونی و سالم بدهید 2

 

لامپ ضدعفونی کننده شیائومی با استفاده از قابلیت حالت دوگانه ، ضد عفونی نور 360 درجه را ارائه می دهد. با استفاده از ویژگی های ماوراio بنفش و ازن ، توانایی تخریب DNA و RNA میکروارگانیسم ها را دارد. در نهایت ، زندگی باکتریایی توانایی تولید مثل خود را از دست می دهد و می میرد. از طرف دیگر ، حالت عملکرد گاز + نور می تواند عفونت ها را به طور گسترده ای غیرفعال کند.

 

لامپ ضدعفونی کننده شیائومی با قدرت بالا 38 وات

بدون شک،این یکی از سودمندترین و سازنده ترین تنظیمات چراغ عقیم سازی خانگی Huayi است.

با داشتن 38 وات توانایی ضد عفونی با قدرت بالا ، دستگاه می تواند نیازهای عقیم سازی یک اتاق 40 مترمربعی را برآورده کند. به همین ترتیب ، لوله ماوراlet بنفش 40 سانتی متری همراه با تابش غیر مسدود کننده اطراف ، فضای وسیع تری را در برابر آفات نامرئی مراقبت می کند.

در مقایسه با آب ضد عفونی کننده،پودر سفید کننده و غیره،لامپ ضد عفونی کننده ماورا بنفش دامنه بیشتری برای کار را ارائه می دهد. این ماده نه تنها سطح آب ، جسم و غیره را ضد عفونی می کند ، بلکه می تواند کنه ها و بوی قالب و فرمالدئید را از بین ببرد تا فضای سالم تری به خانواده شما بدهد.

 

ویژگی های اضافی

از نظر برخی مدارک دیگر،لامپ ضدعفونی کننده شیائومی مدل Huayi 38W یک سوئیچ کنترل از راه دور را برای هدایت دستگاه فراهم می کند.

بعلاوه ، اگر مساحت مورد ضد عفونی حدود 10 متر مربع باشد ، چراغ به مدت 25 دقیقه کار خواهد کرد. بر این اساس ، زمان کار به ترتیب 30 و 40 دقیقه برای مساحت 20 متر مربع و 40 متر مربع است. ولتاژ نامی 220 ولت است.

در عین حال ، برای کاربران نیز باید یک احتیاط رعایت شود. وقتی لامپ در اتاق روشن شد ، باید بیرون از اتاق بمانید. حتی حیوان خانگی شما نیز نباید در اتاق باشد. اشعه ماوراio بنفش ممکن است به شما آسیب برساند. به همین ترتیب ، اگر چند دقیقه به طور مداوم به آن خیره شوید ، می تواند خطری نیز برای شما ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *