مجله شیائومی

بررسی شیر آب هوشمند شیائومی

در محصولات آشپزخانه و حمام ، شیائومی همیشه راهی برای کمک به شما در زمینه فناوری های هوشمند پیدا می کند. محصولی که امروز به شما معرفی می کنیم شیر آب هوشمند شیائومی است که با ماژول سنجش هوشمند به راحتی شما کمک خواهد کرد.

شیر آب هوشمند شیائومی نوید زندگی بدون آلودگی را با عملکرد خودکار مادون قرمز می دهد.توسعه دهنده فناوری هوشمند چینی شیائومی تقریباً در همه زمینه های زندگی به شما کمک می کند. با شروع از تلفن های هوشمند،نام تجاری در زمینه های مربوطه ظهور کرده است،که به طور مستقیم یا غیر مستقیم،به ایجاد آرامش و راحتی در زندگی شما هستند. حتی آشپزخانه یا حمام شما نیز مانند سایر وسایل خانه پر از محصولات با مارک شیائومی است.

مانند چندین مارک دیگر یکی از بازیگران برجسته سیستم زنجیره زیست محیطی،شیائومی است که وظیفه تولید وسایل خانگی و آشپزخانه را برای کاربران جهانی با قیمت مناسب دارد. همراه با دیگران ، این مارک اکنون شیر آب القایی هوشمند زا معرفی کرده تا به شما در آشپزخانه یا حمام کمک کند.

 

بررسی شیر آب صرفه جویی القایی Xiaomi Zajia به صورت خودکار: یک سنسور مادون قرمز برای سینک ظرفشویی آشپزخانه و حمام تصویر 1

 

امروز،ما میخواهیم به نوآوری دیگری بپردازیم که قرار است با رفتاری هوشمندانه در مصرف آب صرفه جویی کند.این یک سنسور هوشمند اتوماتیک است که جریان آب را برای شما کنترل می کند.دیگر نیازی به چرخاندن دستی آب نیست زیرا این تلاش در حال حاضر با قطع کننده القایی هوشمند مادون قرمز شیائومی انجام شده است.

شیر آب محافظ آب هوشمند Zajia حرکات دست شما را تشخیص داده و دنبال می کند.میتوانید دست خود را به روشی خاص نشانه بگیرید تا به حسگر بگویید که چه کاری باید انجام دهد. علاوه بر این،دستگاه الگوریتم های منحصر به فرد دیگری را نیز در پیش می گیرد که در بخش زیر توضیح خواهیم داد.

 

طراحی و ساخت

شیر آب هوشمند شیائومی در سایز قابل حمل و جمع و جور ارائه می شود.این ابعاد فقط (60 در 34 در 49)میلی متر است و تنها 105 گرم وزن دارد به اندازه باتری گوشی و مانند یک واحد قابل حمل با کاربرد مناسب

بدنه با استفاده از مواد با کیفیت و با دوام که فضای کمتری نیز دارد ، مونتاژ می شود. این یک طراحی تزئینی متناسب با لوازم خانگی یا آشپزخانه شما را ارائه می دهد.

بررسی شیر آب صرفه جویی القایی Xiaomi Zajia به صورت خودکار: یک سنسور مادون قرمز برای سینک ظرفشویی آشپزخانه و حمام تصویر 2

 

وقتی نوبت به نصب سنسور می رسد؛در بسته بندی ، شما یک آچار نصب،سه حلقه مهر و موم،شش آداپتور و یک راهنمای دستورالعمل دریافت خواهید کرد تا نصب آسان در خانه را تسهیل کند. بنابراین ، نیازی به تماس با یک متخصص نیست زیرا خودتان می توانید این کار را بدون دردسر انجام دهید.

در یکی از کناره های محافظ آب هوشمند القایی ، یک درگاه شارژ USB پیدا خواهید کرد. همچنین دارای روکش سیلیکونی برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و غیره به درگاه است. این بسته شامل 6 نوع آداپتور برای تنظیم شیرهای رایج جریان اصلی موجود در بازار است. شما فقط باید مدل شیر آب خود را قبل از نهایی کردن خرید بررسی کنید.

در دهانه خروجی آب ، سنسور هوشمند دارای یک تکه شبکه برای فیلتر کردن آب است. اگر متوجه شدید مقدار آب کم می شود می توانید شبکه را تمیز کنید.

به طور کلی ،شیر آب هوشمند شیائومی ابزاری عالی برای صرفه جویی در مصرف آب با کیفیت در زمان واقعی است و فقط رنگ سفید برای انتخاب وجود دارد.

 

فن آوری های حسگر هوشمند

بدون شک ، نکته اصلی فروش شیر آب هوشمند شیائومی فن آوری های حسگر مادون قرمز هوشمند است. شرکت تابعه شیائومی Zajia جدیدترین صرفه جویی در مصرف آب هوشمند را با دو حالت حسگر پایین سنسور و جانبی بارگیری می کند.

سنسور پایین چیست؟

خوب ، در زیر سنسور پایین ، جریان فوری آب دریافت خواهید کرد.برای این منظور،باید دست خود را در فاصله محدود 10 سانتی متر یا 3.93 اینچ نزدیک به سنسور پایین قرار دهید.خروج آب بلافاصله شروع می شود.

 

بررسی شیر آب صرفه جویی القایی Xiaomi Zajia: حسگر مادون قرمز برای سینک ظرفشویی آشپزخانه و حمام تصویر 3

 

به محض اینکه دست خود را از محدوده 10 سانتی متر دور کنید،جریان آب به طور خودکار متوقف می شود.اما اگر سنسور پایین در سنجش مداوم باشد ، پس از 20 ثانیه به طور خودکار متوقف می شود. از این رو ، شما جریان آب بهینه و کنترل شده ای را برای نیازهای تمیز کردن روزانه دریافت خواهید کرد.

 

سنسور  جانبی چیست؟

فناوری سنسور جانبی کمی متفاوت است.در زیر آن،هنگامی که دستگاه را حس کردید،جریان مداوم آب دریافت خواهید کرد.اگر در محدوده 5 سانتی متر یا 1.95 اینچ سمت سنسور بکشید3 دقیقه جریان خروجی آب خواهید داشت.

 

بررسی شیر آب صرفه جویی القایی Xiaomi Zajia به صورت خودکار: یک سنسور مادون قرمز برای سینک ظرفشویی آشپزخانه و حمام تصویر 4

 

برای خاموش کردن آن در عرض سه دقیقه ، باید دوباره انگشت خود را بکشید. در نهایت ، سنسور جانبی برای ذخیره آب و نیازهای تمیز کردن طولانی مدت مفید است.

سایر مشخصات

شیر آب هوشمند شیائومی فناوری ابتکاری را در قالب الگوریتم MCU و نمونه برداری از فاصله پالس به ارمغان می آورد. به کاهش مصرف انرژی کمک می کند و حتی در جوهای پیچیده نیز ثبات را ایجاد می کند.

از نظر امکانات شارژ ، این شرکت یک کابل USB برای پر کردن بسته انرژی در اختیار شما قرار می دهد. مدت زمان شارژ کلی 3 ساعت است که 6 ماه طول خواهد کشید ، که باورنکردنی است. این دستگاه همچنین دارای یک نشانگر است تا وضعیت باتری پایین را به شما یادآوری کند.

علاوه بر این ، تجهیزات هوشمند صرفه جویی در مصرف آب ، انرژی و حفاظت از محیط زیست ، راندمان آب درجه یک را نیز تضمین می کند. بدن با درجه محافظت IPX6 ارائه می شود تا نگرانی رسوب را برطرف کند.

یکی از چیزهای باشکوه این است که شما لکه ها را به شیرهای آب منتقل نمی کنید. در نهایت منجر به جلوگیری از آلودگی شده و به شما احساس بهداشت می دهد.

با جمع بندی بازبینی محصول ، به نظر می رسد ابزاری موثر در هنگام صرفه جویی در گنجینه آب گرانبها باشد. فناوری سنجش خودکار جریان های هوشمند و کنترل شده آب را ارائه می دهد و از هدر رفتن آب در زندگی روزمره جلوگیری می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *