مجله شیائومی

معرفی گوش پاک کن هوشمند شیائومی مدل Bebird X17 Pro

Bebird Smart Visual Ear Pick X17 Pro توسط Xiaomi Youpin تصویر 1 راه اندازی شد

 

 گوش پاک کن هوشمند شیائومی مدل Bebird X17 Pro به آندوسکوپ حرفه ای 3 متر پیکسل ، ژیروسکوپ جهت دار شش محوره و پایه شارژ مغناطیسی مجهز است.

 

Bebird Smart Visual Ear Pick X17 Pro توسط Xiaomi Youpin تصویر 2 راه اندازی شد

 

گوش پاک کن شیائومی مدل Bebird X17 Pro از آندوسکوپ حرفه ای 3 متر پیکسلی استفاده میکند.که میتواند به راحتی در مجرای گوش کوچک فرو رود. این سنسور دارای الگوریتم جبران هوشمند است. طول لنز 31.6 میلی متر و عمق میدان 15-25 میلی متر است.

از ویژگی دیگر این گوش پاک کن هوشمند شیائومی مدل Bebird X17 Pro لنز ضد آب است،لنزها با محافظت از گرد و غبار و مه به روز شده اند.

 

Bebird Smart Visual Ear Pick X17 Pro توسط Xiaomi Youpin تصویر 3 راه اندازی شد

 

لازم به ذکر است که این عملیات از موقعیت یابی خودکار درپوش های گوش وترازبندی خودکار مقطع پشتیبانی می کند.

 

Bebird Smart Visual Ear Pick X17 Pro توسط Xiaomi Youpin تصویر 4 راه اندازی شد

 

گوش پاک کن شیائومی مدل Bebird X17 Pro از طریق ژیروسکوپ شش محوره،می تواند به برداشت دقیق اشیادست یابد.علاوه بر این،به یک تراشه WiFi سریع مجهز شده است.وتلفن آندروید و اپل می تواند به طور مستقیم طبق مراحل متصل شوند.

 

Bebird Smart Visual Ear Pick X17 Pro توسط Xiaomi Youpin تصویر 5 راه اندازی شد

 

از نظر مقاومت شارژ،گوش پاک کن شیائومی از پایه شارژ مغناطیسی ، رابط Type-C و ظرفیت باتری 350 میلی آمپر ساعت استفاده می کند. اطلاعات رسمی نشان می دهد که می توان با یک بار شارژ حدود 60 روز از آن استفاده کرد.

به طور کلی میتوان گفت محصول جدید شیائومی بسیار بینظیر و کمک شایانی به داشتن گوش سالم میکند.همچنین متخصصین گوش حلق بینی نیز میتوانند با گوش پاک کن هوشمند شیائومی بیماران خود را معاینه کنند.شیائومی در این دهه بسیار عالی عمل کرده و برای همه اقشار جامعه کمک حال بوده است.این محصول مطمئنا مورد استقبال قرار میگیرد.و استفاده از آن به نوع خود بسیار هیجان انگیز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *