مجله شیائومی

نقد و بررسی پد نوشتاری دیجیتال شیائومی مدل Wicue

شیائومی تعداد زیادی محصولات ویژه برای کودکان نیز تولید می کند. در این مقاله ما پد نوشتاری دیجیتال شیائومی 12 اینچ با قلم را آورده ایم که ویژگی ها و مشخصات مختلف آن را نشان دهد تا ببینیم آیا ارزش خرید دارد یا نه.

بدون شک تولید کننده فناوری چینی شیائومی با انواع محصولات هوشمند و غیر هوشمند بازار را غرق در بازار کرده است. این همیشه از ایدئولوژی برای معرفی چیزهای سطح بالا با نسبت عملکرد و قیمت عالی پیروی می کند. مقرون به صرفه بودن قیمت یکی دیگر از عوامل حیاتی است که برند بیشترین شناخت را دارد.

در فویل محصول ، Xiaomi تحولاتی فراتر از انتظار را ثبت می کند. به عبارت دیگر ، تولید کننده راس در هر براکت برای هر کس همه چیز را دارد. تقریباً در هر گوشه یا رده بازار می توان شرکت را ملاقات کرد.

وقتی نوبت به وسایل خانه می رسد جاروبرقی های مارک شیائومی ، دستگاه تصفیه هوا ، اسکوتر برقی ، مسواک ، تجهیزات تناسب اندام خانگی و موارد دیگر را پیدا خواهید کرد. به همین ترتیب ، کودکان از محصولات لوازم التحریر ساخته شده شیائومی نیز لذت می برند. امروز ، ما با یک صفحه نوشتاری قابل حمل و دیجیتال اشنا می شویم که مخصوص کودکان بالای 3 سال طراحی شده است.

پد طراحی دیجیتال قرص نوشتن ال سی دی کودکان و نوجوانان 12 اینچ Xiaomi Wicue با نقد و بررسی تصویر 1

 

تبلت دیجیتالی جدید شیائومی با قلم یک رویکرد ساده و آماده برای استفاده را به ارمغان می آورد که دارای یک سطح صاف با طراحی حاشیه فوق العاده بیرونی است که کودکان را به برتری در مهارت های نقاشی خود تحریک می کند.

در واقع،این وسیله ای سازنده برای کودکان است. به همین ترتیب ، اگر به دنبال یک هدیه ایده آل برای یک کودک محبوب هستید ، هیچ چیز بهتر از آن نیست. این یک انتخاب کامل و مناسب برای کودک برای ایجاد استعداد نقاشی خواهد بود. بخش زیر آماده است تا در مورد پد نوشتاری دیجیتال شیائومی  بیشتر توضیح دهد.

 

طراحی و ظاهر فیزیکی

شیائومی در زمینه طراحی زیبایی های فیزیکی جذاب متخصص است. همین مفهوم در مورد پد دیجیتال منحصر به فرد نیز صدق می کند.

از نظر ساختار فیزیکی ، تبلت دیجیتال تخته نویسی Wicue برای کودکان یک کانتور جمع و جور ، سبک و قابل حمل ارائه می دهد؛همچنین با مونتاژ استثنایی بدنه پلاستیکی ABS زیبایی خاصی داده است.این تبلت دیجیتال از نظر ظاهری به صورت مربع به نظر می رسد ، اما طراحی آن مستطیل شکل و فقط 5 میلی متر ضخامت دارد.در وسط ، دستگاه دارای یک صفحه مورب 12 اینچی است. در واقع ، شیائومی اندازه های دوگانه را برای انتخاب فراهم می کند – 10 اینچ و 12 اینچ. می توانید براساس نیاز انتخاب کنید.پد طراحی دیجیتال قرص نوشتن ال سی دی کودکان و نوجوانان 12 اینچ Xiaomi Wicue با قلم نقد تصویر 2

در قسمت بالا ،برشی را مشاهده میکنیدکه قلم قرار گرفته است.همچنین دستگاه نشان تجاری را در گوشه سمت چپ و همچنین آرم ‘e’ را در وسط به تصویر می کشد. احتمالاً دلالت بر این دارد که تخته سنگ یک محصول الکترونیکی است.

در قسمت پشتی پد دیجیتال Wicue Xiaomi درپوش باتری را با یک پیچ روی آن مشاهده خواهید کرد. نزدیک آن یک بند سیاه وجود دارد که می تواند یک صفحه خورشیدی برای شارژ مجدد باتری در زیر نور مستقیم خورشید باشد.البته این تنها فرض است.

در اینجا اطلاعاتی در مورد رنگ و ابعاد فیزیکی آورده شده است. سه رنگ برای انتخاب خواهید داشت – قرمز ، صورتی و سبز. بعلاوه ، صفحه نوشتن LCD دارای ابعاد 190 در 279 در 5 میلی متر است و وزن آن تنها 215 گرم است.

 

نمایش دادن

پد نوشتاری دیجیتال شیائومی با قلم مخصوص کودکان کاملاً به نمایشگر اختصاص دارد. این یک نقطه مسطح است که دارای نمایشگر LCD با اندازه های دوگانه است.

شما می توانید مدل 12 اینچی یا 10 اینچی را داشته باشید. این کاملا بر اساس نیازهای شما است. کودک شما دوست دارد مهارت های طراحی داخلی خود را روی یک تابلو روان پخش کند.

علاوه بر این ، صفحه نمایش با حاشیه های گسترده تر در اطراف مرز ارائه می شود که به نگه داشتن آن کمک می کند. حاشیه های بالا و پایین در مقایسه با کناره ها بزرگتر هستند. کافی است قهرمان کوچک شما از آن استفاده کند تا در طول سالها بیشتر بیاموزد. ناحیه نمایش نیز پاک کردن نقاشی را تسهیل می کند. هیچ پیچیدگی جوهر و محو شدن صفحه وجود نخواهد داشت. آنچه را که در صفحه وارد خواهید کرد به دست خواهید آورد.

 

قلم نقاشی

چگونه می توان از تبلت دیجیتال شیائومی طراحی کرد؟ خوب ، این شرکت برای یک قلم کوچک که به زاویه بالای صفحه متصل است ، فوق العاده ترتیب می دهد. این قسمت دارای یک نوک تیز سفید رنگ است که به شما اجازه می دهد همه جزئیات را به طرز درخشان ترسیم کنید.

 

پد طراحی دیجیتال قرص نوشتن ال سی دی کودکان و نوجوانان 12 اینچ Xiaomi Wicue با قلم نقد و بررسی تصویر 3

 

این قلم همچنین نشان تجاری را در یکی از طرفین خود چاپ می کند.همچنین قلم دارای یک دسته کوچک برای اطمینان از طراحی بهتر است. از نظر جسمی ، قلم نقاشی به اندازه تخته نقاشی باریک است که باعث می شود از دست سر نخورد و نیوفتد.

 

پد رسم دیجیتال قرص نوشتن ال سی دی کودکان و نوجوانان 12 اینچ Xiaomi Wicue با نقد و بررسی قلم

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *