مجله شیائومی

نقد و بررسی جاروبرقی بی سیم شیائومی مدل Mijia Cleanfly FVQ

 

تمیز کردن بعضی مناطق گاهی اوقات به یک کار ترسناک تبدیل می شود. اما اکنون نیازی به وحشت نیست زیرا ما یک راه حل منحصر به فرد برای این چالش پیدا کرده ایم.ما جاروبرقی بی سیم شیائومی مدل Mijia Cleanfly FVQ را بررسی خواهیم کرد.این یک وسیله فوق العاده ایده آل برای مکش گرد و غبار،آوار،تکه های کاغذ و غیره در ماشین و خانه شما است.

شیائومی یک برند چینی است که در زمینه محصولات الکترونیکی مصرفی تخصص دارد.اگرچه این کار با تلفن های هوشمند آغاز شد ، اما امروزه از نظر پاک کننده های ربات ، مسواک برقی ، اسکوترهای برقی ، دستگاه های تصفیه هوا و بسیاری دیگر از وسایل خانگی در حال مهار بازار جهانی است.

وقتی صحبت از جاروبرقی وسایل می شود ، این شرکت در اوج است. شیائومی با داشتن سبد محصولات گسترده ، کار بسیار باشکوهی انجام داده است. مدام علم و تولیدات خود را با  پیشرفته تر و به روز تر می کند. جاروبرقی های هوشمند در بین مردم بسیار محبوب هستند. آنها عملکرد تمیز کنندگی خیره کننده ای را ارائه می دهند و باعث صرفه جویی زیادی در وقت و انرژی می شوند.

جدیدترین جاروبرقی دستی Xiaomi Mijia Cleanfly وسیله ای قابل حمل و حمل آسان است که برای ماشین ، مبل ، تختخواب ، المیرا ، صفحه کلید و سایر قابل دسترسی مناسب است.همچنین از یک باتری داخلی قدرتمند ، موتور با قدرت مکش چشمگیر و همچنین سیستم فیلتراسیون درجه HEPA 11 استفاده می کند.

اگر واقعاً به دنبال چنین وسیله ای برای مقابله با محیط غبارآلود هستید،حتماً با مجله ما همراه باشید. در زیر بررسی دقیق جاروبرقی Mijia Cleanfly FVQ آورده شده است که هر چشم انداز فردی ، یعنی طراحی فیزیکی ، عملکرد و سایر ویژگی های مرتبط را پوشش می دهد.

 

طراحی و ساخت فیزیکی

جدیدترین جارو برقی شیائومی طراحی و ساختار زیبایی را به ارمغان آورده است؛که در دو رنگ سیاه و سفید ارائه شده است.

قابلیت حمل از ویژگی های برتر جاروبرقی بی سیم قابل حمل شیائومی مدل Mijia Cleanfly FVQ است.می توانید آن را در هر جایی از صندلی عقب صندلی ماشین خود،هر گوشه ای از المیرا ذخیره کنید. تجهیزات دستی دارای رویکرد بی سیم و طراحی تهویه ثبت اختراع شده است.به نظر می رسد در prima facia میله ای استوانه ای با قطر 7 سانتی متر و ارتفاع 29.8 سانتی متر به نظر می رسد.

ظاهر با یک کار استثنایی در اطراف شاسی پردرآمد و براق است.یک نازل مکش 2 در 1 دریافت خواهید کرد.این طرح دهان صاف،سر برس و برس کششی را می پذیرد تا در چند ثانیه به حالت های مختلف تغییر حالت دهد.

در سمت بالا،جاروبرقی بی سیم شیائومی دارای یک دسته و یک دکمه فیزیکی بر روی بدنه اصلی است. از نظر داخلی،دستگاه طراحی تیغه فن توربو،فیلتر،فیلتراسیون اولیه ، براکت و موتور با بازده بالا را ادغام می کند. همچنین شامل دو باتری 2000 میلی آمپر ساعتی برای قدرت بخشیدن به دستگاه است.

علاوه بر این،جارو برقی بی سیم همراه با یک کابل شارژ جداگانه و برخی از ابزار تمیز کردن است.

 

جاروبرقی دستی بی سیم قابل حمل XIAOMI Mijia Cleanfly FVQ برای ماشین و خانه بررسی تصویر 1

 

قدرت موتور و مکش

شیائومی معتقد است که از نظر عملکرد،طراحی و سایر چشم اندازها به مشتریان خود با محصولات واجد شرایط خدمات ارائه دهد. جاروبرقی جدید شیائومی Mijia Cleanfly FVQ یک موتور کاملاً سازگار و قدرتمند را برای اجرای فرایندها نصب می کند.

قدرت مکش با همکاری تیغه فن توربو در 5000pa بسیار چشمگیر است. موتور با راندمان بالا و قدرتمند با دور 32000 دور در دقیقه می چرخد ​​تا عملکردی سریع داشته باشد. بنابراین،توانایی جذب انواع گرد و غبار ، آوار ، مو ، ضایعات کاغذ،چیپس سیب زمینی،دوده،دانه خربزه و حتی سکه را دارد.

یکی دیگر از ویژگی های مربوطه،کم صدا بودن آن است.این ابزار در حالی که روی انرژی پیشرفته کار می کند،فقط 65 دسی بل صدا تولید می کند. برای اطمینان از عملکرد بدون دردسر،در تمام سطح قدرت ساکت است.

در نهایت،کاربران می توانند دستگاه را برای مقابله با گرد و غبار و… در گوشه های سخت قابل دسترسی استفاده کنند.

 

جارو برقی دستی بی سیم XIAOMI Mijia Cleanfly FVQ قابل حمل برای ماشین و خانه بررسی تصویر 2

 

باتری

دستگاه بی سیم کاملاً جدید شیائومی از 2 باتری 2000 میلی آمپری با عملکرد بالا بهره می برد.جفت Li-Ion به طرز هوشمندانه ای در داخل دسته قرار می گیرد.جاروبرقی بی سیم شیائومی Mijia Cleanfly به لطف فناوری شارژ سریع 12 ولت / 2 آمپر،1.5 ساعت طول می کشد تا کامل شارژ شود. علاوه بر این،با هر بار شارژ 13 دقیقه استفاده خواهید داشت.

همچنین برای توانمندسازی،دارای یک شارژر قابل حمل با سیم بلند است.دستگاه دارای یک نقطه شارژ دایره ای است که بین خروجی تهویه قرار گرفته است.همراه با آن،یک نشانگر LED وجود دارد که نشان دهنده وضعیت شارژ و غیره است.

 

جارو برقی دستی بی سیم XIAOMI Mijia Cleanfly FVQ قابل حمل برای ماشین و خانه بررسی تصویر 3

 

مشخصات اضافی

جاروبرقی بی سیم Mijia Cleanfly با نام تجاری Xiaomi شامل برخی پروتکل های دیگر برای به دست آوردن خروجی های سطح بالا است،که از نازل مکش قابل تنظیم 2 در 1 برای راحتی شما پشتیبانی می کند.برای تسکین نیازهای مختلف می توانید هر طرح صاف دهان،سر برس یا برس کششی را قرار دهید.

علاوه بر این،دستگاه برای غلبه بر مشکلات نور کافی،تابش زاویه بزرگ و نور LED را تجهیز می کند.گاهی اوقات ما باید گوشه های تاریک را در جایی که نور طبیعی یا لامپ به آن نمی رسد تمیز کنیم.به همین خاطر،چراغ LED موجود در دستگاه به از بین بردن نیازها کمک می کند. یک کلید اختصاصی برای شروع و توقف روشنایی وجود دارد.
طبق عملکرد دستگاه و نیاز ما،به سیستم تصفیه فیلتر درجه HEPA 11 مجهز می شود که از فیلترهای دو لایه مانند یک فیلتر ابتدایی در بالا و یک فیلتر مرکزی برای اطمینان از عملکرد پیشرفته استفاده می کند.علاوه بر این،فیلتر HEPA دارای یک ایدئولوژی کار با دوام است که در رباتیک های تمیز کردن کف نیز استفاده می شود.

 

جاروبرقی دستی بی سیم قابل حمل XIAOMI Mijia Cleanfly FVQ برای بررسی ماشین و خانه تصویر 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *